نمونه قرارداد پیمان جزء پیمان عمومی

نمونه قرارداد پیمان جزء ، قرارداد عمومی پیمان

نمونه قرارداد پیمان جزء

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد پیمان جزء یا به اصلاح قرارداد عمومی پیمان، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط  مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمان جزء یا قرارداد عمومی پیمان

قرارداد پیمان جزء، قراردادی است که پیمانکار اصلی جهت انجام بخشی از امور پیمان خود با پیمانکار دوم (دیگری) اعم از شخص حقیقی یا حقوقی  که تخصص لازم در انجام امور اجرایی را دارد منعقد می نمایید .

بر اساس شرایط عمومی پیمان ، اگر کارفرما اصلی در اسناد و مدارک پیمان اصلی لزوم تایید صلاحیت پیمانکاران جزء را پیش بینی نمایید پیمانکار موظف است که تایید ‌کارفرما را در این مورد بگیرد.

همچنین بر اساس شرایط عمومی پیمان ، پیمانکار اصلی در صورتی حق انتقال به پیمان کار جزء را دارد که در قرارداد با پیمانکار جزء به صورت مجدد حق واگذاری انتقال پروژه  را از پیمانکار جزء بگیرد پس پیمانکار جزء حق واگذاری پروژه را به شخص دیگر ندارد.

همچنین انتقال بخشی از پروژه به پیمانکار جزء نباید باعث اخلال در پیشرفت پروژه طبق برنامه ريزي زمانی شود و با وجود این انتقال به پیمانکار جزء،  همچنان پیمانکار اصلی مسئول می باشد.

همچون قرارداد پیمان اصلی ، پیمانکار با پیمانکار جزء قرارداد پیمان منعقد می نمایید و در آن تمام مواردی که باید در یک قرارداد ذکر شود را نیز می آورد، فقط توجه نمایید که در قرارداد ذکر نمایید این قرارداد در ارتباط با قرارداد اصلی پیمان به شماره …. و تاریخ ….. می باشد‌‌.

همچنین مبلغ قرارداد را به صورت مشخص و کامل درج کنید و میتوانید بازده های پرداخت آن را باتوجه به پیشرفت کار تعیین نمایید.

قرارداد پیمان جزء یا قرارداد عمومی پیمان

همچنین مبلغ قرارداد را به صورت مشخص و کامل درج کنید و میتوانید بازده های پرداخت آن را باتوجه به پیشرفت کار تعیین نمایید.

در خصوص محل انجام قرارداد نیز اگر که نیاز به حضور در محل اصلی پروژه نباشد میتوانید ذکر کنید فقط برای نصب باید حاضر شوند‌.

باتوجه به اینکه پیمانکار اصلی متعهد می باشد در یک بازه زمانی مشخص کار را تحویل دهد حتما در این قراراداد نیز مشخص نمایید تا چه زمان کار اتمام برسد و تحویل داده شود ،همچنین میتوانید برای اینکه از تاخیر جلوگیری نمائید بابت هرروز یا هر هفته تاخیر مبلغی را بابت خسارت قراردادی درج نمایید‌.

با توجه به اینکه شما در چه حوزه ای فعاليت میکنید و این چه قسمتی از کار را می‌خواهید به مجموعه خارجی بسپارید ممکن است در نوع نگارش قرارداد متفاوت باشد و همچنین با توجه اینکه شما مستقیما در قبال کارفرما مسئول خسارات هستید پس به شما توصیه میکنیم قرارداد مختص خودتان را با کمک وکلای متخصص امور پیمانکاری و امور قرارداد تنظیم نمایید.

البته‌ برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمان جزء (قرارداد عمومی پیمان) را آورده ایم.

نمونه قرارداد طراحی سایت

نمونه قرارداد مشاوره آی تی

نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند