نمونه قرارداد تعمیرات ماشین آلات

نمونه قرارداد تعمیرات ماشین آلات مشغول به کار

قرارداد تعمیرات ماشین آلات

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد تعمیرات دستگاه های صنعتی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . اگر قرارداد شما دارای  نکات و شرایط متفاوتی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد تعمیرات ماشین آلات

شما به عنوان یک کارفرما با انجام تعمیرات دوره‌ای و منظم ماشین‌آلات مشغول به کار خود از هزینه‌های تعمیرات بیشترو ناگهانی جلوگیری مینمایید و عمر مفید ماشین‌آلات خود را افزایش می‌دهید.

بهتر است برای انجام تعمیرات دوره ای ماشین آلات مشغول به کار مجموعه خود از یک قراردادی استفاده نمایید و در آن تمامی شرایط مورد نظر خود را برای پیمانکار تصریح نمایید.

شرایط و بند های قرارداد تعمیرات ماشین آلات مشغول به کار همچون سایر قراردادها شامل موارد کلی و جزئیاتی است مثل نحوه انجام تعمیرات، هزینه‌ها، زمانبندی و سایر جزئیات مرتبط با تعمیرات.

بهتر است طرفین در قرارداد به طور دقیق تصریح شوند و اگر پیمانکاری که با وی قرارداد منعقد نمودید شخص حقوقی بود و شما شخص خاصی از افراد آن مجموعه را برای انجام تعمیرات مدنظر داشته باشید حتما نام آن شخص را در قرارداد تصریح کنید.

بهتر است زمان مشخص تعمیرات دوراه ای را در قرارداد بیاورید تا از اختلاف نظرات بعدی جلوگیری شود مثلا در پایان هرماه مثلا ۳۰ ام و در خارج از ساعت اداری همچنین در قرارداد پيش بيني نمایید اگر تأخیر از سوی پیمانکار صورت بپذیرد هر خسارت به ماشین آلات وارد شود پیمانکار مسئول جبران خسارت می باشد.

دانلود فایل قرارداد تعمیرات ماشین آلات

مشخصات دستگاه مورد تعمیر را تصریح کنید و مواردی احتمالی که در سرویس نیاز است که چک یا تعمیر شود.

توصیه میگردد در قرارداد تصریح کنید که خرید یا تعمیر قطعه با کدام یک از طرفین می باشد همچنین میتوانید در قرارداد ذکر کنید قبل تعویض و تغییر یک قطعه تایید کارفرما را اخذ نمایید.

مبلغ قرارداد و تاریخ پرداخت آن را نیز در قرارداد ذکر کنید .

همچنین میتوانید برای طرفین قرارداد مواردی را جهت فسخ قرارداد در نظر بگیر تا در صورت تخلف از آن موارد بتوانید به راحتی قرارداد را فسخ نمایید‌.

ما برای آشنایی شما نمونه ای از قرارداد تعمیرات ماشین آلات مشغول به کار را آورده ایم اما به شما توصیه می‌کنیم برای اینکه بتوانید قراردادی مختص شرایط و کار خود داشته باشید تنظیم آن را به وکلای متخصص امور قرارداد بسپارید.

نمونه قرارداد بارگیری سنگ آهک

نمونه قرارداد اجاره خودرو مناسب شرکت ها

نمونه قرارداد فضای کار اشتراکی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند