نمونه قرارداد استخدام صندوقدار

نمونه قرارداد استخدام صندوقدار

نمونه قرارداد استخدام صندوقدار

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام صندوقدار، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .این قرارداد مشمول قانون کار میباشد برای همین توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام صندوقدار

یکی از شغل هایی که بازار کار زیادی دارد صندوقدار است چرا که هر مجموعه نیاز دارد که یک یا چندین صندوقدار داشته باشد ، شما یه عنوان کارفرما برای انتخاب صندوقدار خود باید دقت کافی داشته باشید چرا که علاوه بر اینکه لازم است صندوقدار دانش حرفه ای داشته باشد باید امانتدار باشد  ، شخص دقیق و جزئی نگر باشد و در عین حال خوش رفتار و مبادی آداب‌ باشد تا بتوانید با مشتری ارتباط خوبی برقرار نمایید و همچنین در صورت بروز مشکلات بتواند شرایط را مدیریت نمایید و اگر مشتری سوال یا درخواستی دارد با آرامش اورا راحتی نمایید و چرا که خیلی از مشتریان هنگام پرداخت هزینه، از خریدِ بخشی از محصول منصرف می‌شوند یا سوالاتی راجع یه تخفیف اجناس می‌پرسد پس صبر و راهنمایی صندوقدار بسیار پر اهمیت است چرا که به نوعی صندوقدار جانشین کارفرما می باشد چون از قدیم در ذهن افراد چنین پذیرفته شده که شخصی که جلوی درب مغازه نشسته و پول را دریافت می‌کند صاحب کالا یا خدمات است پس رفتار صحیح صندوقدار شما باعث تمایل به مراجعه مجدد مشتریان شما خواهد شد.

دقت کنید که چون شغل صندوقداری یکی از جایگاه های حساس و پر مسئولیت در مجموعه شماست یاید حتما قبل از شروع به کار ایشان از ابتدا قرارداد با وی منعقد نمایید اگرچه شاید شما نگران نحوه کارکرد و نوع مسئولیت پذیری و…. صندوقدار خود باشید میتوانید قراردادی موقت مثلا دوماهه یا بیشتر ویا کمتر منعقد نمایید و ادامه فعالیت صندوقدار را مبنی بر همکاری و عدم همکاری با ایشان را بعد از گذشت این مدت تعیین نمایید .

نمونه قرارداد استخدام صندوقدار

توجه نمایید باتوجه به اینکه این قرارداد ازجمله قرارداد استخدام محسوب می‌شود مشمول قانون کار می‌شود پس شما یکسری تکالیف و الزامات قانونی دارید که باید نسبت به ایشان رعایت نمائید. مثلا پرداخت حق بیمه ، پرداخت سنوات ، عیدی، و… .

باتوجه به اینکه صندوقدار مستقیما با ورود و خروج پول و کالا و خدمات در مجموعه شما در ارتباط است بهتر است در شروط قرارداد به طور کامل شرایط کاری وی مسئولیت های او را شرح دهید تا از مشکلات و اختلاف نظرات آتی جلوگیری نمائید.

بهتر است به طور دقیق ساعت کاری ، روزهای کاری ، همچین اگر که شیفت نیاز هست یا ساعت کاری چرخشی باشد در قرارداد تصریح شود.

باتوجه یه حساسیت این قرارداد و اینکه این قرارداد مستقیم با پول و سرمایه شما در ارتباط است ما توصیه می‌کنیم از وکلای متخصص حقوق کار در تنظیم این قرارداد کمک بگیرید.

ما برای آشنایی شما با این قرارداد، نمونه قرارداد کار- استخدام صندوقدار را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام راننده همراه خودرو

نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند