قرارداد استخدام کارمند آژانس مسافرتی

نمونه قرارداد استخدام کارمند آژانس مسافرتی

قرارداد استخدام کارمند آژانس مسافرتی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام کارمند آژانس مسافرتی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است .توجه فرمایید شما به عنوان کارفرما میبایست الزامات قانونی را رعایت بفرمایید لذا ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام کارمند آژانس مسافرتی

استخدام پرسنل در آژانس های مسافرتی همچون سایر مراکز یکسری شرایط کلی و عمومی قرارداد را دارا می باشد اما بنابر شرایط خاصی در این شغل می باشد باید یکسری بند ها در قرارداد آورد تا ریسک های موجود در شغل شما را کاهش دهد.

با توجه به اینکه قرارداد استخدام پرسنل آژانس مسافرتی مشمول قانون کار می شود باید توجه نمایید که به عنوان کارفرما می بایست یکسری الزامات قانونی تصریح شده قانونگذار را رعایت نمایید وگرنه مشمول جریمه و هزینه های زیاد می شوید مثلا پرداخت حق بیمه، پرداخت عیدی، پرداخت سنوات و …. .

توجه نمایید که زمان کار را دقیقا در قرارداد تصریح نمایید ،ساعت ورود و خروج میزان استراحت، تعیین و تکلیف روزهای کاری ، در دسترس بود در زمان های خاص برای هماهنگی با مسافران و راهنمایی آنان و …. .

بهتر است برای اینکه یک زمانی برای شناخت و نحوه عملکرد کارمند خود داشته باشید با او قرارداد کار – استخدام کارمند آژانس مسافرتی را به صورت موقت منعقد نمایید تا در این دوران او را محک بزنید و در صورتی که مطلوب نظر شما نبود پس از پایان مدت، بدون دردسر قرارداد خاتمه پیدا کند یا در صورت رضایت قرارداد را تمدید نمایید.

قرارداد استخدام کارمند در آژانس های مسافرتی

در قرارداد درج نمایید که در صورتی که مدارک و اسنادي از مسافران در اختیار کارمند برای اخذ ویزا ، رزرو بلیط و… باشد مسئولیت نگهداری و حفاظت از آن با کارمند می باشد.

به دلیل اینکه پرسنل آژانس از اطلاعات پرواز اطلاع دارد و با شرکت های هواپیمایی ارتباط مستقیم دارد ، در قرارداد درج نمایید که هرگونه تغییر در پرواز باید در سریع ترین زمان از طریق کارمند به اطلاع مشتریان برسد به نحوی که اطمینان حاصل کند که آنها مطلع شده اند.

چون این نوع از قرارداد کار – استخدام کارمند آژانس مسافرتی از قرارداد هایی هست که ممکن است با بی توجهی کوچیک یک نفر خسارت مالی زیادی به افراد وارد شود مثلا از یک قرارداد یا مراسم مهم به علت اشتباه در رزرو بلیط توسط کارمند جا بمانند لذا توصیه می گردد برای داشتن یک قراداد محکم و صریح حتما بایک  وکیل متخصص امور قرارداد مشورت نمایید.

البته ما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد کار استخدام کارمند آژانس مسافرتی را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام کارآموز

نمونه قرارداد استخدام مدرس

نمونه قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند