مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی با وکیل

مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی

تماس برای مشاوره حقوقی ممنوعیت خروج از کشور

مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل متخصص پایه یک دادگستری انجام میپذیرد.

ممنوعیت خروج از کشور به این معنی است که از خروج فرد در نتیجه شکایت شخص یا ارگانی جلوگیری میشود.

این اتفاق از سوی اشخاص به دو دلیل ممکن است رخ دهد که یکی از آنها فشار آوردن بر روی مخاطب در جهت پرداخت بدهی هایش هست و یا برای جلوگیری از فرار شخص این اقدام صورت میپذیرد.

حال اگر خود ممنوع الخروج شده اید یا به دنبال ممنوع الخروج کردن شخصی دیگر هستید میتوانید با توجه به موضوع دعوایی که با طرف دیگر در مراجع قضایی دارید با مشورت با وکیلی که در آن حوزه متخصص است به انجام این کار اقدام نمایید.

این اقدام میتواند به دلایل مختلف و متنوعی باشد که اگر در ادامه این مقاله که توسط وکلای پایه یک موسسه اترس تنظیم شده است با ما همراه باشید میتوانید از این دلایل مطلع شوید.

مشاوره حقوقی فوری ممنوع الخروجی

گاهی ممکن است برای شما این اتفاق رخ داده باشد که هیچ اطلاعی ممنوع الخروج شدن خود نداشته باشید و برای سفر اقدام نمایید و در آن هنگام متوجه این امر شوید.

در این زمان با توجه به اینکه تدارکاتی برای خروج از کشور دیده اید ممکن است این ممنوعیت برای شما دردسر ساز شود و برای کار شما متضمن ضرر زیادی باشد یا زندگی شخصی شما را با مشکلات جدی روبرو کند.

در این حالت باید که در اولین فرصت با یکی از وکلای پایه یک دادگستری مشورت نموده و با انجام اقداماتی که به شما گفته میشود برای رفع آن اقدام نمایید.

انجام این اقدام از آنجایی دارای فوریت است که بتواند زودتر برای رفع ممنوعیت شما چاره ای اندیشیده شود که با رفع سریع آن از بروز مشکلات دیگر جلوگیری نمایید.

در این هنگام شما میتوانید با شماره وکیل متخصص تماس بگیرید و با تشکیل جلسه مشاوره حقوقی با موضوعیت  ممنوع الخروجی به مشکلات خود پایان دهید.

موسسه حقوقی اترس با تشکیل جلسه مشاوره حقوقی تلفنی در همان روز میتواند کارگشای شما در این زمینه باشد.

اهمیت مشورت با وکیل متخصص امور ممنوعیت خروج از کشور

با توجه به اینکه این اتفاق میتواند مفسده های زیادی در زندگی شغلی و روزمره ما داشته باشد لازم است که سریعا برای بر طرف کردن مشکل اقدام نماییم.

استفاده از وکیل در این امور که نیاز به پیگیری های هر روزه نخواهد داشت شاید گزینه مناسبی برای کمک در این پرونده ها نباشد.

به همین دلیل پیشنهاد ما تشکیل یک جلسه مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی به صورت  حضوری یا تلفنی با وکیل متخصص در این زمینه میباشد تا با ارائه راهکارهای موثر در حل این مشکل به شما راهنمایی دهد.

در این صورت میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن این محدودیت را از سر راه خود کنار بزنید.

مشاوره حقوقی وکیل متخصص امور ممنوع الخروجی

ممنوع الخروج شدن برای مهریه

یکی از دلایلی که تعداد زیادی از پرونده های ممنوع الخروجی را تشکیل میدهد پرداخت مهریه زوجه میباشد.

هنگامی که زوجه مهریه خود را از زوج طلب میکند و شوهر از پرداخت آن امتناع میورزد زوجه میتواند در نتیجه حکم دادگاه به دلیل بدهی مالی برای جلوگیری از فرار شوهر حکم ممنوع الخروجی وی را از دادگاه بگیرد.

در این صورت شوهر است که باید برای رفع این ممنوعیت از طریق مراجع قضایی اقدام نماید. به دلیل اینکه این ممنوعیت در نتیجه حکمی که در دادگاه خانواده صادر شده است میباشد بهترین وکیلی که میتواند مرد برای رفع این ممنوعیت خود از او راهنمایی بگیرد وکیل متخصص در حقوق مهریه میباشد.

پس با تسلط به قوانین و مقررات این حوزه و همچنین رویه های قضایی که در حال رخ دادن است انجام بهترین اقدامات را به شما پیشنهاد میدهد.

مشاوره رفع ممنوعیت خروج از کشور در نتیجه حکم مالیاتی

دولت میتواند به توجه به مواد قانون مالیت های مستقیم در صورتی که افراد بدهی های مالیاتی دارند از خروج آنها از کشور جلوگیری نمایند.

به همین دلیل شما ممکن است در صورت داشتن بدهی مالیاتی ممنوع الخروج بوده اما از آن اطلاعی نداشته باشید.

در این حالت زمانی که اقدام به خروج از کشور میکنید متوجه آن میشوید. گاهی هم ممکن است شما بدهی های خود را پرداخته باشید اما رفع اثر صورت نگرفته باشد. در همه این موارد مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی یک وکیل مالیاتی خوب میتواند راهگشای شما برای حل این مشکل باشد.

هزینه مشاوره حقوقی ممنوعیت خروج

با توجه به مطالبی که در این گفتار به شما عرضه کردیم متوجه میزان حساسیت این دسته از پرونده ها میشویم.

پس بهترین گزینه ای که در صورت بروز چنین مشکلاتی پیش روی ما هست، این است که به سریع ترین روش ممکن از شخصی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت میکند سوالات خود را بپرسیم تا در نتیجه این اقدام از بروز مشکلات در آینده جلوگیری نماییم.

برای اشخاصی که به دنبال مشاوره حقوقی در محدوده شمال تهران هستند موسسه حقوقی اترس میتواند گزینه مناسبی برای دریافت مشاوره حضوری باشد.

موسسه اترس برای افرادی که برای رفت و آمد در این مناطق ممکن است با مشکلاتی از قبیل ترافیک یا دوری مسیر مواجه شوند هم چاره ای اندیشیده است.

این افراد میتوانند با یکی از شماره هایی که در انتهای صفحه درج شده است تماس بگیرند و برای دریافت مشاوره حقوقی اقدامات لازمه را انجام دهند.

هزینه مشاوره حقوقی ممنوع الخروجی حضوری به مدت یک ساعت است که هزینه آن به مبلغ ۹۰۰ هزارتومان میباشد. اما مشاوره تلفنی به مدت ۲۰دقیقه و ۳۰ دقیقه هم امکان پذیر است که به ترتیب ۱۸۵ و ۲۵۰ هزارتومان میباشد.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره تلفن برای مشاوره حقوقی پرونده ممنوع الخروجی

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل متخصص در  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

در نتیجه این متخصصین هستند که میتوانند در زمان لزوم در میدان حاضر شده برای حل مشکلات چاره ای بیاندیشند. پس برای گرفتن مشورت از متخصصین به خصوص در زمینه دعاوی و مشکلات حقوقی درنگ نکنید زیرا ممکن است هر اقدام اشتباهی مفسده هایی داشته باشد که تا سالها دامنگیر شما باشد و با پرداخت هزینه های سنگین هم توانایی جبران آنرا نداشته باشید.

مشاوره مالیاتی با وکیل متخصص

مشاوره مالیاتی

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی مالیاتی تماس برای مشاوره مالیاتی مشاغل مشاوره حقوقی مالیاتی در موسسه حقوقی اترس توسط

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند