قرارداد استخدام مسئول فنی

نمونه قرارداد استخدام مسئول فنی

قرارداد استخدام مسئول فنی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام مسئول فنی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .قرارداد های مشمول قانون کار حاوی نکات مهمی میباشد لذا ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام مسئول فنی

شما به عنوان کسی که یک مجموعه مثل شرکت یا کارخانه را دارا می باشید برای تولید، فروش ، توسعه، نگهداری و… نیازمند نظارت بر این امور هستید که مسئول فنی وظیفه این امر را عهده دار است برای مثال در یک کارخانه وظیفه مسئول فنی نظارت بر تولیدات آن مجموعه‌ است که در بعضی از رشته ها نیاز به داشتن پروانه از مرجع صالح می باشد.

برای استخدام مسئول فنی همچون سایر همکاران یک مجموعا باید قرارداد منعقد نمود که این قرارداد مشمول قانون کار می‌شود در نتیجه شما موظف به انجام یکسری تکالیف نسبت به وی هستید مثلا بیمه نمودن مسئول فنی سایت یا پرداخت سنوات یا پرداخت عیدی و ..‌‌‌. وگرنه مشمول یکسری جرائم و هزینه ها میشوید.

در قسمت طرفین قرارداد حتما بررسی نمایید مدارک هویتی با پروانه ای که شخص ارائه می‌دهد یکی باشد.

بهتر است قرارداد را به صورت موقت منعقد نمایید تا از نحوه عملکرد مسئول فنی اطلاع پیدا کنید و در صورت نارضایتی بعد مدت قراداد با وی قطع همکاری نمائید یا در صورت رضایت از وی مجدد قرارداد را تمدید نمایید.

درباره قرارداد استخدام مسئول فنی

در قسمت شروط قرارداد حتما مواردی که انتظار دارید مسئول فنی آنها را انجام دهد درج کنید برای مثل گذراندن دوره های آموزشی، یا آموزش به سایر همکاران ، ارائه گزارشات روزانه، دقت نظر بر خط تولید، اطلاع سریع مدیران از اشکالات، در صورت ضرورت ترک شغل خود درساعت کاری از قبل اطلاع دهد تا شخص جایگزینی حاضر شود، به جز وظایفی که برای وی تصریح شده است کار دیگری انجام ندهد و در امور دیگر دخالت نکند و…. .

به دلیل اینکه ممکن است شما ساعت کاری شناوری داشته باشید سعی نمایید زمان و میزان ساعت کاری مسئول فنی را در قرارداد ذکر کنید مثلا اگر در زمان تعطیلات کارخانه شما خط تولید فعال دارد حتما آن را در قرارداد تصریح نمایید.

با توجه به اینکه این قرارداد بسته به زمینه فعالیت شما ممکن از شرایط متفاوتی داشته باشد ما به شما توصیه می‌کنیم برای نگارش چنین قراردادی از یک وکیل متخصص امور قرارداد و حقوق کار کمک بگیرید البته برای ِآشنایی شما با این قرارداد نمونه قرارداد کار استخدام مسئول فنی را آورده ایم.

قرارداد استخدام کارمند آژانس مسافرتی

نمونه قرارداد استخدام مدرس

نمونه قرارداد حق العمل کاری

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند