نمونه قرارداد بارگیری سنگ آهک

نمونه قرارداد پیمانکاری استخراج، بارگیری، حمل و تخلیه سنگ آهک

قرارداد بارگیری سنگ آهک

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخراج و بارگیری سنگ آهک، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه این قرارداد پیمانکاری  شما دارای  شرایط و مفاد مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد بارگیری و تخلیه سنگ آهک

در کشور ما باتوجه به اینکه معادن بسیار زیادی وجود دارد و تنوع معادن نیز بسیار گسترده است از انواع سنگ های ارزشمند تا انواع خاک، انواع فلزات و نفت و… باعث می شود فعالیت در حوزه اکتشاف و استخراج  معدن زیاد باشد ، البته که برای آن نیازمند اخذ مجوز از مرجع صالح یعنی وزارت صنعت، معدن، تجارت  می باشد البته که اکتشاف و استخراج یکسری از معادن منحصرا در اختیار دولت است ، اما برای اقدام به اکتشاف واستخراج معدن، و پس از آن مرحله بارگیری ،حمل و تخلیه نیازمند این است که با پیمانکار متخصص در این حوزه قرارداد پیمانکاری منعقد نمود ، که در این نوع از قرارداد پیمانکاری  در قسمت موضوع قرارداد تمام اموری که از پیمانکار جهت اکتشاف می‌خواهید را درج نمایید مثلا عملیات مربوط به اکتشاف، حفاری ، خارج نمودن از معدن ، جدا سازی و تفکیک، بارگیری ، حمل ، تخلیه و…. همچنین محل دقیق معدن ذکر شود اگر شیوه کاری مدنظرتان است آن را درج نمایید ، حتما توجه نمایید شرایط ایمنی توسط پیمانکار رعایت می‌شود و او برای کارگران وسایل کار ایمن را فراهم می‌کند و تکالیف قانونی خود مثل امور مربوط به بیمه کارگران را انجام می دهد بهتر است این موارد را به عنوان تعهدات پیمانکار در قرارداد تصریح نمایید.

در این نوع از قرارداد برای بدست آوردن نتیجه در زمان مشخص بهتر است در بند زمان قرارداد مدت زمان مشخصی را برای انجام امور مربوط به استخراج و … معدن مدنظر بگیرید.

قرارداد بارگیری و تخلیه سنگ آهک

در خصوص مبلغ قرارداد نیز مبلغ کل قرارداد را درج نمایید و بر اساس پیشرفت کار در هر مرحله مبلغی را به پیمانکار پرداخت نمایید.

توجه کنید شما می‌توانید یک مبلغ را بابت انجام امور اکتشاف بدون نتیجه در نظر بگیرد و بقیه مبلغ منوط به استخراج عنصر مورد نظر نمایید.

به عنوان کارفرما برای اینکه از پیشرفت کار خیالتان راحت باشد میتوانید شخصی را به عنوان ناظر بر پروژه قراردهید و این را در قرارداد تصریح کنید پس از تایید ناظر در هرمرحله پرداخت مبلغ انجام می شود.

همچنین باتوجه به اینکه شما مدت زمان مشخصی را برای انجام این پروژه در قرارداد مشخص نموده اید می‌توانید برای دیر کرد احتمالی در قرارداد ، شرطی را به عنوان خسارت دیرکرد انجام تعهد قراردهید حتی میتوانید برای دیرکرد پرداخت مبلغ قرارداد توسط کارفرما نیز خسارت درنظر بگیرید.

همانطور که می بینید قرارداد پیمانکاری استخراج، بارگیری، حمل، تخلیه ،( سنگ آهک ) از معدن جز قراردادهای بسیار پیچیده است که بهتر است تمام شرایط به صورت جز به جز با کمک از یک وکیل متخصص امور قرارداد تنظیم شود تا ریسک های موجود را کاهش دهد.

برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری استخراج، بارگیری، حمل، تخلیه ،( سنگ آهک ) از معدن را آورده ایم.

نمونه قرارداد حسابرسی

نمونه قرارداد مشاوره کیفیت مواد

نمونه قرارداد تخریب ساختمان

۲ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند