مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک

مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک توسط وکیل

تماس با مشاور حقوقی برای معاملات املاک

مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق ملک و اراضی انجام میپذیرد.

خرید و فروش ملک یکی از معاملات پیچیده و حساس است که نیاز به دانش حقوقی دارد. در این گفتار به بررسی خرید و فروش ملک از جنبه های مختلف میپردازیم تا بتوانیم با آگاهی و چشمی باز در تصمیم گیری های خود عمل کنیم.

نکاتی هست که خود شخص باید در معاملات ملکی خود آنها را رعایت کند و همچنین دلایلی وجود دارد که راهنمایی گرفتن از مشاور حقوقی ملکی را برای ما به سمت واجب بودن میبرد.  

اولین نکته ای که باید برای کارهای خود به آن توجه کنیم این است که ببینیم در کجای مسیر هستیم و برای ادامه آن به چه چیزی نیازمندیم که در این گفتار به طور مختصر به شرح آن میپردازیم

مشاوره حقوقی خرید و فروش در املاک چه اهمیتی دارد؟

با توجه به اینکه قیمت املاک در شهر تهران روز به روز رو به افزایش است حساسیت این دسته از معاملات را بالا میبرد. فرقی نمیکند که شما در جایگاه فروشنده باشید یا در جایگاه خریدار طبیعتا تمایل دارید ملکی که معامله میکنید به صورت بی دردسر این معامله صورت پذیرد و درگیر مسیر دادگاه و صرف هزینه و وقت شما نشود.

برای اینکه بتوانیم چنین معامله ای داشته باشیم لازم است که برای تنظیم قرارداد از پیش با شخصی که مسلط به قوانین و مقررات ملکی و ثبتی میباشد مشورت کرده و با دقت بیشتری به بند های مختلف قرارداد خود آنها پیشنهاد دهیم و در نهایت به امضا برسانیم تا از مشکلاتی که ممکن است در آینده رخ دهد جلوگیری کنیم.

هزینه مشاوره حقوقی خرید و فروش ملک

برای خرید و فروش ملک خود از چه شخصی میتوانیم راهنمایی بگیریم؟

برای اینکه بتوانیم با خیالی آسوده به معامله برای املاک خود بپردازیم لازم است که برای پیش نویس قراداد خود به یک وکیل ملکی مراجعه کنیم تا با راهنمایی های وی در دام مشکلات آتی گرفتار نشویم.

وکیل ملکی به شخصی گفته میشود که مختصص در امور ملکی هست و به تمام قوانین ملکی، ثبتی و قوانین خاصی که مربوط به این حوزه میباشد اشراف کامل دارد.

همچنین یکی دیگر از ویژگی های وکیل ملکی، داشتن تجربه هایی در این خصوص میباشد که این تجربه ممکن است تنظیم قراردادهای خرید و فروش باشد و یا دعاوی مربوط به املاک که در سابقه این وکیل دیده میشود.

مشاوره با وکیل پیش از خرید و فروش املاک و مستغلات

همانطور که در بندهای قبلی به شما گفتیم بسیار این مطلب حائز اهمیت میباشد که ما بتوانیم برای تنظیم قرارداد خود به مشاور حقوقی برای خرید و فروش ملک رجوع کنیم تا در دعاوی ملکی متنوعی که امکان رخ دادن آنها بالا میباشد گرفتار نشویم.

با این اوصاف گاهی اصلا چنین دعوایی قابل پیش بینی نیست و ممکن است برای هر شخصی این اتفاق رخ دهد. در این زمان میتوانیم با برقراری ارتباط با مشاور حقوقی که به صورت ویژه در این زمینه مشغول به فعالیت است مشکلات خود را در میان بگذاریم تا این شخص با توجه به تجربیات و دانشی که در این زمینه دارد بهترین راهکار در شرایط موجود برای ما را پیشنهاد دهد.

مشاوره برای خرید و فروش ملک تلفنی

در برخی موارد ممکن است که ما زمان کافی برای مراجعه حضوری به دفاتر یا موسسات حقوقی برای دریافت مشاوره حقوقی به صورت حضوری را نداشته باشیم اما نیاز داریم که از خدمات آنها بهره مند شویم.

بهترین جایگزینی که برای این نوع مشاوره وجود دارد مشاوره حقوقی به صورت تلفنی میباشد که به راحتی میتوانید مشکلات خود را به صورت شفاف بیان کنید.

شما برای برخورداری از یک جلسه مشاوره حقوقی خوب باید در این جلسه به تمام جزئیات موجود در مسئله اشاره کنید تا به صورت کامل و درست راهنمایی شوید و چیزی از چشم شما دور نماند. مزیت دیگری که مشاوره حقوقی تلفنی دارد این است که با توجه به حجم ترافیکی که در شهر تهران وجود دارد در وقت متقاضی شماوره حقوقی صرفه جویی میشود و همچنین هزینه های برگزاری جلسات به صورت تلفنی بسیار کمتر از جلسات حضوری میباشد.

پس با برگزاری جلسه تلفنی شما میتوانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و در هر مکانی که هستید آنرا برگزار کنید.

مشاوره ملک خرید

تنظیم قرارداد های خرید و فروش

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد در حالی که نمونه قرارداد های فروش ملک در سایت های مختلف به قیمت ارزان فرخته میشود و حتی به صورت رایگان موجود است،

شما چرا باید هزینه بیشتری برای سپردن کار تنظیم قرارداد به یک وکیل بپردازید؟

بسیاری از افرادی که بدین شکل به مسئله نگاه میکردند امروزه درگیر دعاوی مختلف ملکی در دادگاه های سطح کشور شده اند. دلیل آن این است که پیش نویس هایی که به صورت آماده در سایت های مختلف وجود دارد به صورت کلی میباشد و به بسیاری از نکاتی که برای خرید و فروش ملک شما وجود دارد  در آنها اشاره نشده است.

همین پرداختن به جزئیات است که میتواند شما را از گرفتاری در دعواهایی که میتوانستید از آن جلوگیری کنید نجات دهد. پس اگر به دنبال خرید و فروش ملکی هستید بهتر است که تنظیم قرارداد آنرا به شخص متخصصی بسپارید  تا با توجه به شرایط خاص شما آنرا تنظیم نماید.

هزینه مشاوره حقوقی برای خرید یا فروش ملک

موسسه حقوقی اترس که دارای مجوز از کانون وکلای دادگستری میباشد یکی از موسساتی هست که به صورت ویژه ای در بخش املاک فعالیت میکند. جلسه مشاوره حقوقی خرید و فروش  ملک  شما در موسسه اترس با وکلای پایه یک دادگستری برگزار شده که دارای سابقه کاری بالایی در این زمینه نیز هستند. هزینه مشاوره حقوقی در منطقه ونک ،  به صورت حضوری که آدرس  موسسه اترس میباشد، به مبلغ ۹۰۰ هزارتومان میباشد و همچنین شما میتوانید از جلسه مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید که به ازای هر ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزارتومان است.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاور حقوقی خرید و فروش ملک

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل متخصص در دپارتمان امور املاک و اراضی  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره با وکیل ملکی تهران هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به طور کلی در این گفتار به بررسی اهمیت مشاوره گرفتن از یک وکیل برای خرید و فروش املاک پرداختیم. یک وکیل و مشاور حقوقی ملکی خوب میتواند با تحلیل شرایط شما و همچنین مشکلاتی که برای شما پیش آمده به بررسی گزینه ها و راه هایی که امکان دارد در آن مسئله به شما کمک کند بپردازد تا مسیر ساده تری را برای رسیدن به مقصد داشته باشید.

مطالبه ثمن معامله توسط وکیل

مطالبه ثمن معامله

مطالبه ثمن معامله : یکی از ارکان اساسی معامله مطابق قانونی مدنی پرداخت ثمن معامله یا همان قیمت کالای

وکیل خلع ید در تهران

وکیل خلع ید

فرم ثبت درخواست وکیل خلع ید تماس با وکیل متخصص خلع ید وکیل خلع ید موسسه اترس ، وکیل

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند