وکیل و مشاوره حقوقی ونک منطقه سه

مشاوره حقوقی ونک

تماس با مشاور حقوقی در منطقه سه ونک

مشاوره حقوقی ونک و منطقه سه 

 موسسه حقوقی اترس دارای مجوز قانونی از کانون وکلای دادگستری مرکز  متشکل از تیمی بزرگ از وکلای پایه یک دادگستری و  متخصص در تمامی حوزه های حقوقی به ارایه خدمات خدمت همراهان گرامی میپردازد

در بین مناطق بیست و دو گانه شهر تهران ازدحام دفاتر وکالت و همچنین موسسات حقوقی در منطقه سه و یک بیشتر است. در منطقه سه شهر تهران محله ونک بیشترین دفاتر و موسسات حقوقی را دارد. پس اگر به دنبال یک مشاور حقوقی خوب  میگردید منطقی هست در این محدوده که تعداد زیادی گزینه برای انتخاب دارید جست و جو کنید و همچنین دسترسی این منطقه با توجه به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار بهتر از مناطق دیگر است.

آدرس مشاوره حقوقی ونک در نقشه گوگل

آدرس موسسه حقوقی تخصصی در ونک

پس اگر به دنبال مشاوره حقوقی توسط وکیل متخصص در محدوده ونک هستید موسسه حقوقی اترس که دارای مجوز قانونی از کانون وکلای مرکز هم میباشد با تجربه کاری فراوانی که به صورت تخصصی در زمینه های مختلف حقوقی بدست آورده است میتواند انتخاب مناسبی برای شما متقاضیان مشاوره حقوقی عزیز باشد.

موسسه حقوقی اترس واقع در محله ونک به آدرس : میدان ونک ، خیابان گاندی شمالی ، خیابان برادران شرفی، برج لار ، پلاک ۳۰ ، واحد ۱۱ جنوبی است

دسترسی ها و جای پارک برای مراجعه

به طور کلی به خاطر موقعیت مناسب میدان ونک استفاده از  تاکسی برای نقاط مختلف تهران به راحتی در دسترس میباشد.

همچنین با وجود اتوبوس های بی آر تی در خیابان ولیعصر رفت و آمد در این منطقه به راحتی امکان  پذیر هست.

ار آنجاییکه در منطقه ونک شرکتها و سازمانهای بسیاری وجود دارد. برای مراحعه به وکیل برای مشاوره حقوقی در محله ونک  از صبح تا بعد از ظهر جای پارک با تاخیر در کوچه های اطراف پیدا میشود. اما بعد ساعت ۱ بعد از ظهر به بعد رفته رفته جای پارک مناسبی پیدا خواهد شد.

مشاوره حقوقی فوری در محله ونک

اگر برای گرفتن مشاوره حقوقی فوری در تهران دارید و در شرایطی نیستید که بتوانید برای خود وقت بخرید امروزه اکثر دفاتر و موسسات حقوقی بخش مشاوره حقوقی تلفنی به کار خود اضافه کرده اند که که اشخاص در هر زمان و مکانی از خدمات حقوقی دور نمانند و همچنین به دلیل نبود یک مشاور حقوقی در کنارشان متحمل ضررهای جبران ناپذیری نشوند.

در همین راستا میتوانید از طریق راه های ارتباطی با موسسه حقوقی اترس در تماس باشید

مشاوره با وکیل برای مشاغل منطقه ونک

مشاوره حقوقی از نظر کاربردی به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم بندی میشود. برای مشاوره حقوقی تخصصی در هر زمینه ایی، بهتر است که مشاور برای ارائه خدمات دانش آکادمیک ویژه در آن زمینه و همچنین مطالعات بسیار زیادی داشته باشد.  البته در هنگام توجه به زمینه مطالعاتی شخص مشاور نباید از میزان تجربه موفق وی در حوزه ایی که نیاز به مشاوره حقوقی دارید غافل شوید. همانطور که تا امروز ثابت شده است تجربه کاری در زمینه خاص شامل مطالبی هست که در هیچ یک از کتاب ها نوشته نشده است.

باعث افتخار هست که مشاغل و کسب و کارهای محله ونک و منطقه سه تهران به راحتی میتوانند از طریق موسسه ما ، نسبت به موارد و مشکلاتی که در فعالیت خود دارند با اترس در تماس باشند و ریسک هزینه های حقوقی خود را به شدت کاهش دهند

هزینه مشاوره حقوقی در محدوده ونک تهران

گاهی ممکن است برای شما مشکل حقوقی پیش آمده باشد که که نمیدانید دقیقا نیاز به مشاور حقوقی دارید یا نیاز به یک وکیل دادگستری برای حل آن. در این وضعیت پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا با یک مشاور حقوقی مشکل خود را در میان بگذارید تا ایشان شما را راهنمایی کنند که متوجه شوید در کجای مسیر قرار دارید.

در این صورت ممکن است بتوانید بسیار آسان تر از قبل تصمیم بگیرید. برای دریافت وقت مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی فقط کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید

  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی مشاوره حقوقی سبب این مسئله میشود که در مسیر هایی که پیش رو داریم به درستی مسیر خود را تشخیص دهیم. دقیقا مانند یک راهنما در مسیرهایی که هیچ گاه پیش از این از آن مسیر نرفتیه ایم. راهنما در این جا میتواند به ما نشان دهد که هر انتخاب ما به چه نتیجه ایی منجر میشود و اگر کمک های وی نباشد ممکن است مسیرهایی را انتخاب کنیم که در نتیجه منجر به پرداخت هزینه هایی زیادی از سوی ما باشد و دیگر راه جبرانی نداشته باشیم.

وکیل خوب منطقه یک

وکیل خوب منطقه یک

فرم ثبت درخواست وکیل در منطقه یک تماس با وکیل منطقه ۱ تهران وکیل منطقه یک تهران با توجه

مشاوره حقوقی خیابان جردن تهران

مشاوره حقوقی جردن

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی تماس با مشاور حقوقی در بلوار نلسون ماندلا مشاوره حقوقی جردن منطقه یک و

وکیل تهران و نکات حقوقی

وکیل تهران

وکیل تهران : در کشور ما مانند بیشتر کشورها، صلاحیت وکلای دادگستری سرزمینی است . یعنی شخصی که پروانه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند