مشاوره حقوقی قرارداد با وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی قرارداد

تماس برای مشاوره حقوقی قرارداد

مشاوره حقوقی قرارداد در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق قراردادها انجام میپذیرد.

در طول زندگی ممکن است هر شخصی در معرض امضای یک قرارداد یا تنظیم آن قرار بگیرد. باید بدانیم که امضای یک عقد برای هر طرف بسیار حائز اهمیت میباشد. زیرا در نتیجه قبول و امضای آن به تمام بندهای پیش بینی شده در آن متعهد میشود و اگر به تعهدات خود عمل نکند طرف دیگر میتواند در مراجع قضایی وی را به انجام آن اعمال مجبور سازد.

از این رو تنظیم قرارداد از مهم ترین و حساس ترین اعمال حقوقی میباشد. به نحوی که وجود یک بند یا یک کلمه در قرارداد ممکن است حق و تکلیف طرفین به به طور کلی کم و زیاد و جابجا نماید. به همین علت برای تنظیم قراردادها باید دارای دانش حقوقی و همچنین تجربه کاری در این حوزه از حقوق باشید.

در غیر این صورت بهترین گزینه مشورت گرفت از کسی هست که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکند و مشرف به تمام قوانین و مقررات قراردادها میباشد.

چنین شخصی باید دارای پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری باشد تا از صحت راهنمایی های وی اطمینان حاصل نمایید که به آن وکیل امور قراردادها میگویند.

مشاور حقوقی قراردادها کیست؟

با توجه به پیشرفت روز افزون جامعه بشری و افزایش جمعیت روز به روز به تعداد دعاوی قراردادها  مطرح شده در مراجع قضایی افزوده میشود. به همین دلیل و همنطور نیاز اشخاص در دعاوی سبب این شده است که ارائه خدمات از سوی وکلا به سمت تخصصی شدن حرکت کند به صورتی که هر وکیل با تحقیق و فعالیت در یک حوزه کاری به موکلین خود ارائه خدمات میکند.

مشاور حقوقی قراردادها به وکیل پایه یک دادگستری گفته میشود که همانطور که در بالا توضیح دادیم دانش عمیقی در زمینه حقوقی قراردادها داشته و همچنین در نتیجه اقدامات عملی در این زمینه دارای تجربه بالایی میباشد. وکیل قراردادها بهترین شخصی است که میتواند راهنمای شما برای تنظیم و امضای قراردادها باشد.

از کوچکترین مزیتی که میتوان راهنمایی گرفتن از شخص برای شما حاصل گردد این است که شما خواسته های خود را از انعقاد یک عقد به وی بگویید و او با دانش خود آنرا به زبان حقوقی ترجمه نماید و با تنظیم آن در قالب یکی از عقود اسلامی که در قانون مدنی به رسمیت شناخته شده است به آن وجهه قانونی ببخشد.

تنظیم قرارداد با مشورت گرفتن از وکیل

در ابتدا باید توجه داشته باشیم که همه قراردادها باید به صورت صحیح و بر طبق یک شاکله خاصی تنظیم گردند تا دارای صحت قانونی باشند. همچنین در نوشتن متن آن باید بدانیم که حقوق و تکالیف را به نوعی تنظیم کنیم که همان چیزی در ذهن داریم پیاده سازی شود.

این نکته از این جهت دارای اهمیت میباشد که شاید ما گمان کنیم که بر اساس چیزی که در ذهن داریم حق برای ما در نتیجه امضای قرارداد متصور است اما با پیگیری در مراجع قضایی و صرف بسیاری زمان و هزینه نتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

پس بهتر است برای مثال اگر به دنبال تنظیم قراردادی در زمینه ساخت و ساز املاک  هستید حتما به وکیل و مشاوره حقوقی متخصص ساخت و ساز است و دانشی در زمینه قراردادهای ایت حوزه نیز دارد مشورت نمایید تا در آینده متعهد به امری که نخواسته بودید و مورد توافق شما نبوده است نشوید.

نکته های مهم برای تنظیم قرارداد

نکاتی که باید هنگام تنظیم یک قرارداد به آن توجه نمایید موارد زیادی را در بر میگیرد که ما در اینجا به بررسی برخی از آنها میپردازیم. نکات کلی برای صحت قرارداد که باید برای همه عقود رعایت گردد در ماده ۱۹۰ قانون مدنی آمده است که اگر کمی آشنایی با طرف دیگر قرارداد داشته باشید قابل احراز است.

دومین نکته ای که میتوان به آن اشاره کرد این است که موضوع قرارداد شما با طرف مقابل باید کاملا مشخص باشد زیرا ممکن است در زمان اجرا به مشکلاتی از جمله عدم اجرای درست مفاد قرارداد برخورد نمایید.

دومین نکته پیش بینی ضمانت اجرا برای عدم انجام صحیح تعهدات از سوی طرفین است که میتوانید یکی از این ضمانت اجرا ها را حق فسخ برای خود در نظر بگیرید.

یکی از بند های قرارداد که محدودیت زیادی برای شما به همراه دارد بند اسقاط کافه خیارات در عقود است که با امضای آن همه حقوق مربوط به بر هم زدن معامله را از خود سلب میکنید. در صورتی که در قرارداد خود نیاز دارید که چنین بندی پیش بینی نمایید یا زمان توافق با چنین بندی روبرو شدید بهتر است با وکیل خود مشورت نمایید

مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد

استفاده از نمونه قراردادها موجود در سایت

یکی از روشهایی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از نمونه قراردادهایی هست که در سایت ها به نمایش گذاشته میشود. در ابتدا پیشنهاد میشود که اگر معاملات بزرگی پیش رو دارید که شما را متحمل پذیرش ریسک زیادی میکند از این دسته از قراردادهای آماده استفاده نکنید. و زمانی که که معامله سخت و پیچیده ای پیش روی شما نیست هم بهتر است پیش از نهایی کردن متن عقد خود آنرا برای یک وکیل ارسال کرده  و با مشورت با او متن را نهایی کنید.

هزینه مشاوره حقوقی قراردادها

موسسه حقوقی اترس یکی از مراکزی میباشد که به صورت تخصصی در زمینه انواع عقود و قراردادها مانند قرارداد جعاله و غیره به متقاضیان خود خدمات مشاوره ای ارائه مینماید.

این موسسه از آنجایی که در محدوده ونک که در محدوده مرکز شهر میباشد و دسترسی خوبی به محله های اطراف دارد میتواند گزینه مناسبی برای دریافت مشاوره حقوقی برای شما باشد. خدمات مشاوره ای موسسه اترس به سه صورت تلفنی، حضوری و آنلاین ارائه میشود که شما میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از این موارد را دریافت نمایید.

هزینه مشاوره حقوقی در زمینه قراردادها به صورت تلفنی هم به مدت ۳۰ دقیقه و هم به مدت ۲۰ دقیقه به متقاضیان ارائه میگردد.

هزینه مشاوره به مدت ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزارتومان و به مدت ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزارتومان میباشد.

اشخاصی که به دنبال مشاوره حضوری هستند مبلغ آن ۹۰۰ هزارتومان میباشد که مدت زمان آن یک ساعت است. برای راهنمایی و دریافت هر یک از خدمات فوق با شماره هایی که در انتهای صفحه درج شده است تماس بگیرید.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای تنظیم انواع قرارداد

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص قرارداد در  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی زمانی که برای تنظیم قراردادهای خود از وکیل متخصص آن حوزه راهنمایی میگیرید آگاهی شما را نسبت به ریسک پذیرفته شده در صورت امضای آن عقد را بیشتر میکند و همچنین نسبت به خطرات احتمالی که حقوق و منافع شما را تهدید میکند آگاهی می یابید.

وکیل ابطال قرارداد بانکی در تهران

وکیل ابطال قرارداد بانکی

فرم ثبت درخواست وکیل ابطال قرارداد بانکی تماس با وکیل ابطال قراردادهای بانک وکیل ابطال قرارداد بانکی در موسسه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند