دادسرای ناحیه سه ونک تهران

درباره دادسرای ناحیه سه ونک

دادسرای ناحیه سه ونک و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید برای مشاوره حقوقی با وکیل پابه یک دادگستری با ما  در ارتباط باشید

۱- تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱

۲- تکمیل فرم درخواست مشاوره با وکیل ( در صورتیکه میخواهید ما با شما تماس بگیریم ، فرم زیر را تکمیل فرمایید)

با توجه به حجم زیاد پرونده های حقوقی و کیفری در شهر تهران دادگاه ها و دادسرا ها به چندین ناحیه تقسیم شده اند. در دعاوی کیفری چه در حالتی که شاکی به صورت خصوصی وجود داشته باشد و چه جرم عمومی بوده و توسط ضابطان دادگستری کشف گردد،به جز جرایم خاص در ابتدا باید تحقیقات و بررسی های اولیه در دادسرا صورت پذیرد. وظایف هر دادسرا در قانون آئین دادرسی کیفری ذکر شده است که به صورت کلی میتوان به کشف جرم، تعقیب متهم و انجام تحقیقات اشاره کرد.

برای انجام این وظایف دادسرا تنها میتواند تحت صلاحیت محلی و ذاتی خود اقدام نماید. دادسرای ناحیه ۳ ونک صالح برای رسیدگی به شکایت های کیفری خصوصی و عمومی در منطقه ۳ تهران میباشد. این منطقه شهرداری شامل محله هایی همچون ونک، پاسداران، قلهک، بلوار میرداماد و … میباشد. پس بررسی های اولیه جرائم در تمامی محله هایی که در بالا نامبرده شد و دیگر محله های منطقه ۳ در دادسرای ناحیه ۳ در محله ونک صورت میگیرد.

چنانچه نیاز به مشاوره حقوقی در محدوده ونک تهران دارید میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

آدرس و نشانی دادسرای ناحیه ۳ محله ونک

آدرس دقیق این دادسرا را ذیل این مطلب برای شما بیان کردیم و همچنین لوکیشن دقیق مقصد را برای شما در انتهای این مطلب گذاشته ایم تا اگر مایل به استفاده از برنامه هایی مسیریابی هستید به آسانی از آن استفاده نمایید.

میدان ونک_ابتدای خیابان ملاصدرا_خیابان پردیس_نبش کوچه زاینده رود شرقی پلاک ۵۹

مسیر رفت و آمد به دادسرای ناحیه سه ونک

اولین راه برای رفت و آمد به این دادسرا مانند هر مقصد دیگری استفاده از وسایل نقلیه شخصی میباشد. اما با توجه به حجم ترافیکی که در این محدوده وجود دارد ممکن است برخی برای عبور و مرور به فکر استفاده از وسایل نقلیه عمومی بیافتند.

اولین و بهترین راه برای رفتن به دادسرای ناحیه سه ونک استفاده از بی ار تی خط پایانه معین و پایانه افشار است. این خط بی ار تی از ابتدای خیابان ولیعصر یعنی میدان راهن تا پارک وی میباشد که شما باید در ایستگاه میدان ونک از آن پیاده شده و با کمی پیاده روی به این دادسرا برسید.

همچنین اگر تمایل به سفر از طریق مترو را دارید میتوانید که باید در ایستگاه حقانی پیاده شده و با تاکسی های شهری به میدان ونک بروید. بهتر است پیش از حضور در این دادسرا درباره شکوائیه خود اگر شاکی هستید و درباره دفاعیات خود اگر متهم هستید با وکیل کیفری خوب یک جلسه به صورت حضوری یا تلفنی مشاوره حقوقی تشکیل داده و موضوع پرونده خود را برای وی به طور کامل شرح دهید تا از راهنمایی های او بهرمند گردید.

تلفن و شماره تماسهای دادسرای ناحیه ۳

میتوانید با تماس با یکی از شماره های زیر با دادسرای ناحیه سه ونک ارتباط برقرار نمایید.

تلفن ثابت: ۸۸۸۸۱۷۲۴-۰۲۱

تلفن ثابت: ۸۸۸۸۱۷۲۲-۰۲۱

تلفن ثابت: ۸۸۸۸۳۴۳۴-۰۲۱

تلفن ثابت: ۸۸۸۸۶۱۶۱-۰۲۱

شماره نمابر(شماره فکس): ۸۸۶۵۱۳۱۴ و ۸۸۸۸۱۶۱۶

روزهای کاری و ساعت دادسرای ونک

زمان کاری این دادسرا از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در روزهای شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل میباشد. دادسرای ناحیه ۳ تهران در روزهای پنجشنبه تعطیل می باشد.

وکیل متخصص در دعاوی کیفری دادسرای ناحیه ۳

از آنجایی که دعاوی کیفری در این دادسرا برای جرایم زمین خواری میباشد باید توجه داشته باشید وکیلی که از آن مشورت میگیرید یا میخواهید پرونده را به وی بسپارید علاوه بر تخصص در زمینه کیفری در دعاوی ملکی نیز تخصص داشته باشد تا از جنبه های مختلف پرونده شما را مورد بررسی قرار دهد. در این دادسرا  به جز جرایم زمین خواری سایر جرایم نیز بررسی می شود.

راه دیگری که برای دریافت مشاوره پیش روی شماست استفاده از خدمات مشورتی موسسات حقوقی میباشد که موسسه اترس با توجه به این در میدان ونک میباشد و همچنین از وکلای زبده ای در زمینه ملکی و کیفری برخوردار است میتواند بهترین گزینه باشد.

کلانتری های مربوط به دادسرای ونک

کلانتری هایی که به عنوان ضابط قضایی تحت نظارت دادسرای ناحیه سه فعالیت می کنند عبارتند از :

کلانتری۱۰۳ گاندی و کلانتری۱۲۴  قلهک و کلانتری ۱۴۵ونک

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند