قرارداد اجرای طرح پژوهشی

نمونه قرارداد اجرای طرح پژوهشی

قرارداد اجرای طرح پژوهشی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد اجرای طرح پژوهشی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .این قراردا میتواند دارای بند های متفاوتی باشد به همین جهت ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد اجرای طرح پژوهشی

اصولا برای پیشرفت یک مجموعه یا سازمان، حتی یک کسب و کار کوچک باید اطلاعات تئوری مجموعه به روز باشد.

امروزه مدیران سازمان و مجموعه ها علاوه بر تجارب عملی دنبال تجارب تئوری نیز می باشد گاها به جهت تخصصی بودن این امر مجبور به برون سپاری آن به خارج از مجموعه خود می شوند.

 برای آنکه این امر بر اصول صحیح صورت بپذیرد باید با شخصی که منتخب انجام آن شده است قرارداد اجرای طرح پژوهشی منعقد نمایند.

اشخاصی وجود دارند چه به صورت شخص حقیقی یا به صورت شخص حقوقی در این حوزه فعالیت می‌کنند چون بعضی از طرح های پژوهشی نیازمند حضور چندین نفر به صورت تیمی  می باشد ما به شما توصیه می‌کنیم تمامی افراد  را طرف قرارداد خود قرار دهید.

در این نوع از قرارداد دقت نمایید که پرداخت مبلغ قرارداد را به صورت چند بخش تعیین کنید یعنی با انجام هر قسمت از اجرای طرح پژوهش یک پرداخت داشته باشید و یک قسط آخر را زمانی پرداخت کنید که طرح پروژه به صورت نهایی و کامل با انجام اصلاحات احتمالی تحویل شما شده است.

نمونه قرارداد اجرای طرح پژوهشی

بهتر است در قرارداد اجرای طرح پروژه بازده زمانی در نظر بگیرید و انجام هر بخش را در طول مدت پروژه از مجری طرح بخواهید به جهت اینکه بتوانید یک نظارتی بر پیشرفت کار داشته باشید این امر خیلی می‌تواند کمک کننده باشد برای مثال در آخر ماه دوم قرارداد، پلان اصلی و فصل اول پروژه تحویل داده شود در غیر این صورت میتوانید برای خود حق فسخ قائل شوید یا بابت هرماه تاخیر خسارت تعیین نمائید.

بهتر است تمامی شرایط انجام طرح پروژه در قرارداد تصریح شود مخصوصا تامین مالی برای مثال بابت هر اقدام مورد نیاز پروژه مثل خرید، اجاره، تامین نیروی انسانی و…. کارفرما مسئولیتی بابت پرداخت ندارد، مگر اینکه قبل آن به تایید او رسیده باشد.

در خیلی موارد باتوجه به محرمانه بودن اطلاعات پروژه بهتر است یک شرط حفظ محرمانگی اطلاعات آورده شود و برای آن ضمانت اجرایی در نظر گرفته شود حتی می‌توان مبلغی چک یا سفته بابت وجه التزام در نظر گرفته شود.

میتوانید با توجه به تخصصی بودن پروژه فقط مجری مجاز به انجام آن باشد و قائم به شخص وی باشد و کسی دیگر نتواند امور را انجام دهد وگرنه خسارت در نظر بگیرید یا در قرارداد برای خود حق فسخ قاّئل شوید.

باتوجه به نوع طرح پروژه شما،باید نکات ظریف و دقیقی  در قرارداد آورده شود تا از مشکلات آتی جلوگيري شود ما به شما توصیه میکنم برای انعقاد این نوع از قرارداد اجرای طرح پژوهشی حتما از یک وکیل متخصص امور قرارداد کمک بگیرید البته ما برای آشنایی شما نمونه قرارداد اجرای طرح پژوهشی را آورده ایم.

نمونه قرارداد مشاوره و نظارت

نمونه قرارداد حسابرسی مالیاتی شرکت

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند