نمونه قرارداد خدمات رایانه و پشتیبانی

نمونه قرارداد راه اندازی رایانه و خدمات آن

نمونه قرارداد خدمات رایانه

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد خدمات رایانه، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . در صورتیکه قرارداد شما دارای  شرایط و مفاد دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با وکیل آنلاین در موسسه اترس در تماس باشید.

نمونه قرارداد خدمات رایانه

شما وقتی به عنوان کارفرما برای مجموعه خود رایانه تهیه میکنید برای اینکه کارها از ابتدا به صورت اساسی پیش رود نیازمند این این است که افرادی متخصص برای نصب و راه اندازی و پشتیبانی سیستم کامپیوترمجموعه شما جذب شوند، پس اولین مورد که باید برایتان مهم باشد بعد خرید سیستم رایانه انتخاب افراد آگاه و متخصص برای راه اندازی آن است، که در این مرحله عنایت نمایید که نیاز به داشتن یک قرارداد کامل و جامع با شخص متخصص امور رایانه است.

در قسمت اول قرارداد باید مشخصات طرفین به صورت کامل آورده شود و همچنین اگر برای شما مهم است که شخص دارای مدرک تخصصی خاصی باشد حتما در اینجا آن را درج نمایید و مدرک را با با مشخصات هویتی تطبیق دهید و کپی از آن دریافت و نگهداری کنید.

در موضوع قرارداد حتما به صورت صریح و مشخص تمام خواسته ها و نیاز های خود را از متخصص امور رایانه در قرارداد قید نمایید چون هر چقدر این مورد با جزئیات بیشتری آورده شود از اختلافات آتی جلوگیری می‌کند و در واقع این قسمت بخش اصلی قرارداد می باشد.

مبلغ قرارداد نیز باید به همراه نحوه پرداخت و زمان پرداخت آورده شود.

مطلوب است که مکان قراداد نیز در متن قرارداد درج شود چرا که خیلی از موارد محل نگهداری سیستم ها از مرکز اصلی مجموعه متفاوت است و این ممکن است بعدا باعث اختلاف شود.

نمونه قرارداد خدمات رایانه و راه اندازی

در قسمت شروط قرارداد میتوانید شرایط خاص مجموعه خود را بیاورید برای مثال ظرف یک ماه تمام امور مربوط به راه اندازی تکمیل شود و سیستم قابل بهره برداری باشد ، یا در صورت بروز هرگونه اخلال ظرف ۵ ساعت از اعلام برای بررسی مشکل در مجموعه حاضر شود ، یا در صورت بروز هرگونه مشکل فنی که نشانه ای از بی احتیاطی یا بی توجهی متخصص باشد مسئولیت خسارت را به عهده دارد، یا اینکه آورده شود پس از انجام هر سرویس تمامی رمز ها وتوضیحات در خصوص استفاده کامل به گیرنده خدمات صورت پذیرد، همچنین اگر نیاز مند آموزش برای استفاده هستید میتوانید شرط کنید به مدت ۵ مرتبه در صورت نیاز برای همکارانی که با رایانه در ارتباط هستند باید آموزش لازم صورت پذیرد.

باتوجه به اینکه شما درچه حوزه تی فعالیت میکنید و نوع نیازتان به رایانه چه میزان است و اثر آن در مجموعه شما چقدر است توصیه می‌کنیم از مشاوره  یک وکیل دادگستری جرایم رایانه ای کمک بگیرد تا قرارداد متناسب نیاز شما را تنظیم نمایید.

البته ما برای آشنایی شما نمونه قرارداد راه اندازی رایانه و خدمات آن را آورده ایم.

نمونه قرارداد خدمات نرم افزار و سخت افزار

نمونه قرارداد حسابرسی

نمونه قرارداد خدمات پیامک

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند