قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان

نمونه قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان

قرارداد تخریب ساختمان

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد تخریب ساختمان، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . اگر قرارداد شما دارای مفاد و بند های مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد تخریب ساختمان

امروزه شاهد ساخت و سازهای گسترده مخصوصا در شهرهای بزرگ نظیر تهران هستیم  که عموما برای ساختن آپارتمان ها و ساختمان های جدید خانه های قدیمی تخریب می شوند و به جای آنها ساختمان های جدید ساخته می‌شوند پس امر تخریب در ساخت و ساز جزء اولین قدم برای ساختن ساختمان جدید می باشد، شما حتما در کوچه و خیابان ها تخریب ملک های قدیمی را دیده اید اگر دقت نمایید متوجه می‌شوید که این مرحله جزء مراحل مهم به شمار می آید چرا که علاوه بر تخریب ملک باید ایمنی محیط اطراف آن رعایت شود همچنین مقاوم سازی و ایمنی ملک های کناری و اطراف ملکی که تخریب می‌شود بسیار مهم می باشد که وظیفه این امر بر عهده شخصی است که تخریب را انجام می‌دهد،  شما به عنوان کارفرما برای شروع به ساخت و ساز نیازمند یک پیمانکار متخصص در حوزه تخریب ساختمان هستید که با وی قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان را منعقد نمایید.

در موضوع قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان به صورت دقیق کاری که باید پیمانکار تخریب انجام دهد را درج نمایید مثلا تخریب ملک به آدرس….. که مجوز تخریب آن ضمیمه قرارداد است همچنین مثلا میتوانید بیاورید و همچنین پس از تخریب پیمانکار باید بازمانده های تخریب شده را منتقل نمایید و … یا فروش آهن های تخریب شده و تخلیه کامل زمین و …. .

بهتر است در قرارداد مبلغ را به ‌صورت کامل ذکر نمایید همچنین بر اساس هر میزان پیشرفت از کار قسمتی ازمبلغ  قرارداد را پرداخت نمایید.

قرارداد تخریب ساختمان پیمانکاری

میتوانید برای اینکه کار به صورت اصولی انجام شود و همچنین برای اینکه از پیشرفت کار و اصولی انجام شدن امور اطمینان خاطر پیدا کنید شخصی را به عنوان ناظر در قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان قید نمایید که باید امور تخریب با مشورت وی صورت بپذیرد برای مثال آقای …. مهندس ساختمان.

همچنین میتوانید زمان مشخصی را برای تخریب ساختمان در قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان درج نمایید تا این امر سر وقت مشخص شده انجام شود و شما به عنوان کارفرما بر اساس برنامه زمانبندی شده خود اقدام به ساخت نمایید.

همچنین برای دیرکرد در انجام پروژه تخریب میتوانید ضمانت اجرایی در قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان  در نظر بگیرید مثلا هر هفته تاخیر از طرف پیمانکار در تخریب و پاکسازی ساختمان مبلغ ….. ریال باید پرداخت شود.

 همچنین در قسمت تعهدات پیمانکار میتوانید سایر وظایف پیمانکار را تصریح نموده مثل اطلاع رسانی به ملک های مجاور، قطع انشعابات آب ، برق ، گاز و…. در ملک، حمل مواد زائد و … .

باتوجه به اینکه تخریب ساختمان از قراردادهایی مهم است که آثار آن به ملک های مجاور و همچنین روند ساخت و ساز … تسری پیدا می‌کند ، به شما توصیه میکنم تنظیم این قرارداد پیمانکاری را به یک وکیل متخصص امور قرارداد واگذار نمایید.

اما ما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان را آورده ایم.

نمونه قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

نمونه قرارداد پیش خرید آپارتمان

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند