قرارداد استخدام بازاریاب

نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

قرارداد استخدام بازاریاب

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام بازاریاب، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .این قرارداد از آنجایی که به عنوان قرارداد کار میباشد، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

در حال حاضر به دلیل رقابت زیاد بین کسب و کارها خیلی از کارفرمایان تمایل به معرفی خدمات یا کالا خود به طور مستقیم با متقاضیان خرید یا خریداران بالقوه دارند به خاطر همین خیلی از مجموعه ها نیاز به داشتن یک کارمند ثابت دارند تا بتوانند از این طریق به معرفی محصول خود در نتیجه ان فروش چند برابری نسبت به رقبا داشته باشند اما نکته ای که لازم است بدانید این است که بازاریاب در این حالت به اصلاح قانون کار کارگر شما محسوب می‌شود و مشمول قانون کار میگردد در نتیجه شما به عنوان کارفرما یکسری مسئولیت و تکالیفی از جمله پرداخت حداقل حقوق مصوب دولت یا پرداخت بیمه و …. دارید.(‌ رویه اداره کار بر این است که افرادی که تحت عنوان قرارداد بازاریاب ، قرارداد ویزیتوری، قرارداد پورسانتی هست را مشمول قانون کار بداند اما با توجه به شرایط موجود در کسب و کار شما تیم وکلای متخصص امور قرارداد ما می‌توانند در این حوزه قراردادی خارج از قانون کار یرای شما تنظیم نمایند.)

به هرحال شما به عنوان کارفرما در این قرارداد باید توجه نمایید که یکسری شروط اساسی خود را در قرارداد کار- استخدام بازاریاب لحاظ نمایید.

نمونه قرارداد استخدام بازاریاب

باتوجه به اینکه بازاریاب مسئول معرفی خدمات یا کالای شما میباشد و نتیجه اقدام مستقیما با فروش شما در ارتباط است ما توصیه می‌کنیم در ابتدا قرارداد موقت تنظیم نمایید تا بتوانید در این مدت عملکرد کارمند خود را محک بزنید و در صورت عدم رضایت از وی یا نداشتن تخصص بتوانید با مشکلات کمتر قراردادتان را فسخ نمایید.

شما میتوانید برای انگیزه مضاعف کارمند خود در قرارداد پورسانتی مشخص بایت فروش بالای …. درصد محصولات یا خدمات  در نظر بگیرید.

باتوجه به اینکه این اقدام باید اصولا خارج از شرکت صورت بگیرد و نیاز حضور افراد در مجموعه ها دارد پس بهتر شرایط رفت و آمد ، هزینه رفت و آمد،  نحوه بررسی حضور وی در محل های فروش به نوعی در قرارداد پیش بینی شود.

باتوجه به اینکه قرارداد کار – استخدام بازاریاب به طور مستقیم در فروش کالا یا خدمات شما موثر می باشد توصیه ما به شما این است که این قرارداد را تحت نظر تیم وکلای متخصص امور قرارداد تنظیم نمایید تا درصد موفقیت خود را افزایش دهید و از مشکلات آتی جلوگیری نمائید البته ما برای آشنایی شما نمونه قرارداد کار  استخدام بازاریاب را آورده ایم.

نمونه قرارداد حسابرسی مالیاتی شرکت

نمونه قرارداد استخدام پیک موتوری

نمونه قرارداد استخدام برنامه نویس

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند