قرارداد استخدام راننده همراه خودرو

نمونه قرارداد استخدام راننده به همراه خودرو

قرارداد استخدام راننده همراه خودرو

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام راننده همراه خودرو، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .  چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و مفاد مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام راننده همراه خودرو

بسیاری از کسب و کارها برای اینکه احتیاج زیادی به ماشین و راننده در اختیار دارند ترجیح می‌دهند شخصی را به صورت دائم برای مجموعه خود استخدام نمایند تا امورات مربوط به آنها را انجام دهد گاها این اقدام باعث صرفه جویی در هزینه های آن مجموعه نیزمی‌شود  همچنین دسترسی سریع تر و بیشتری را ایجاد می کند‌.

اما برای استخدام راننده همراه با ماشین لازم است که قراراداد صحیح تنظیم شود و تمامی مواردی که برای شما اهمیت دارد در آن درج شود تا شرایط همکاری را به صورت کتبی داشته باشید.

دقت نمایید که حتما مدارک شناسایی راننده را به درستی بررسی نمایید اینکه ایشان مالک خودرو هستند یا از مالک اجازه استفاده گرفتند و همچنین داشتن گواهینامه و بیمه نامه های معتبر باعث می شود اگر بعدا مشکلی ایجاد شود شما کمتر درگیر آن شوید.

نمونه قرارداد استخدام راننده خودرو

دقت نمایید برای این در یک مدت آزمایشی راننده را بسنجید حتما قراراداد را به صورت موقت منعقد نمایید تا در صورتی که از شرایط همکاری راضی نبود بتوانید در پایان همکاری آن را قطع نمایید.

حتما شروط که مدنظر دارید را در قرارداد تصریح کنید مثلا اینکه وظیفه نظافت، تعمیرات دوره ای، بنزین، پرداخت جرائم و …. بر عهده چه کسی می باشد .

ساعاتی کاری که ممکن است شناور باشد را در قرارداد تصریح کنید، همچنین مکان های که ایشان باید انجام کار را انجام دهد به صورت کلی مشخص کنید .

همچنین شما برحسب قراراداد کار که تنطیم می‌نمایید باید حق بیمه ایشان و بقیه مزایایی که قانون کار برای کارگر تعیین نموده را پرداخت کنید.

باتوجه به اینکه قرارداد کار استخدام راننده به همراه خودرو از قراردادهای با مسئولیت برای شما است توصیه می‌کنیم به شما توصیه می‌کنیم هنگام انعقاد قرارداد از وکیل متخصص قرارداد کمک بگیرید.

برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد ، نمونه قرارداد کار  – استخدام راننده با خودرو را آورده ایم.

نمونه قرارداد صلح خودرو

نمونه قرارداد پیش خرید و فروش خودرو

نمونه نمونه قرارداد استخدام راننده

۸ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند