قرارداد استخدام گرافیست

نمونه قرارداد استخدام گرافیست

نمونه قرارداد استخدام گرافیست

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام گرافیست، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . این قرارداد مشمول قانون کار است و تعهدات و الزامات قانونی برای کارفرما دارد  لذا توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام گرافیست

امروزه باتوجه به اینکه خیلی از افراد کالا یا خدماتی مشابه ارائه می‌دهند برای فروش و ایجاد بازار بهتر شما می‌توانید با انتخاب طرح های خاص برای بخشی از محصولات یا طراحی تبلیغ جذابی‌ خریداران را به سمت خود جذب نمایید پس با توجه به استقبال افراد از ایده های نو و جدید شغل های مرتبط با این ابزار نیز گسترش پیدا کرده یعنی شما به هر کسب و کاری که نگاه می‌کنید حداقل برای شروع به افرادی با تخصص گرافیست نیاز دارند.

بسته به نوع شغل، شما می‌توانید از افراد گرافیست برای طراحی های کسب کار خود استفاده کنید مثلا اگر صاحب یک فست فود هستید میتوانید با ایده جدید از طراحی پاکت های غذا خود را خاص نمایید یا برای تبلیغ خود از طراحی بنر،پوستر، بروشور های خلاقانه استفاده کنید یا برند مخصوص کسب و کار خود را طراحی کنید و روی محصول تان قرار دهید .

توجه نمایید شما اگر گرافیستی را برای کارکردن انتخاب می‌کنید بهتر است قرارداد موقت با وی منعقد نمایید تا در آن دوره از میزان تخصص و تبحر وی مطلع شوید مثلا قرارداد را به مدت شش ماه ببندید و اگر پس از آن رضایت داشتید مجدد آن را تمدید نمایید.

نمونه قرارداد استخدام گرافیست

باید مدنظر داشت که زمان یکی از مهم ترین عوامل در ارزش آثار است یعنی برای یک کار تا زمان مشخص می‌توان ارزش نهاد اگر مدت زمان آن از حد متعارف فراتر رود شاید ارزش اولیه را نداشته باشد یا اصلا ارزش نداشته باشد مخصوصا در بعضی امور مثل طراحی و کار گرافیستی پس در قراردادتان حتما تصریح کنید که از زمان ارجاع حداکثر …. روز فرصت دارید یا به نوعی دیگر برای هر کار ارجاعی زمان تعیین نمایید.

باتوجه به اینکه یکسری لوگو و طراحی ها ثبت شده هستند باید این الزام را در قراردادتان بیاورید که طرح ها و ایده ها باید به صورت خلاقانه و خاص باشد‌.

همچنین دقت داشته باشید که باتوجه به اینکه این قرارداد مشمول کار می‌شود پس یکسری تعهدات و الزامات قانونی بر کارفرما بار می‌شود که باید آنها را انجام دهد مثل بیمه نمودن گرافیست، پرداخت. سنوات ، عیدی … .

به جهت اینکه ممکن است این طراحی ها ارزش های بسیاری پیدا کند بهتر است برای حفظ حقوق خود هنگام انعقاد قرارداد از یک وکیل متخصص امور قرارداد و مالکیت معنوی کمک بگیرد.

ما برای آشنایی شمل نمونه قرارداد کار استخدام گرافیست  را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام کارآموز

نمونه قرارداد استخدام کارمند اداری و مالی

نمونه قرارداد استخدام طراح

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند