نمونه قرارداد استخدام طراح

نمونه قرارداد استخدام طراح

نمونه قرارداد استخدام طراح

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام طراح، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .در صورتیکه قرارداد شما برای پروژه دارای نکات مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام طراح

با توجه به فراگیر شدن اینترنت در بین افراد خیلی از کسب و کارها برای فروش یا معرفی خود نیازمند هستند که در بستر اینترنت فضایی داشته باشند همچون سایت و…. .

برای رشد و معرفی خود در این فضا نیازمند نشان دادن خدمات یا محصولاتشان به صورت خاص و جدید هستند چون بسیار از رقبا در این محیط می باشند، پس شما برای این کار نیازمند طراح هستید که هرچقدر این طراح خلاق و به روز باشید شما در معرفی یا فروش خود بیشتر می‌درخشید.

برای استخدام طراح نیازمند انعقاد قرارداد هستید که اصولا قرارداد استخدام طراح مشمول قانون کار می باشد در نتیجه شما به عنوان کارفرما باید یکسری قواعد و الزامات قانونی همچون پرداخت حق بیمه ، عیدی ، سنوات و …. برای ایشان انجام دهید.

حتما هنگام انعقاد قرارداد تخصص ایشان را بررسی نمایید و حتی میتوانید یک دوره ای با ایشان قرارداد کار – استخدام طراح را به صورت موقت با ایشان منعقد نمود تا تخصص و تعهد کاری اش را بسنجید و در صورت رضایت از کار وی میتوانید مجدد با ایشان قرارداد کار – استخدام  طراح را  تمدید نمایید.

قرارداد استخدام طراح

جرایم رایانه ایی چیست

باتوجه به اینکه این شغل یک رشته تخصصی می باشد و اصولا به صورت دورکاری صورت می‌پذیرد شما می‌توانید در قرارداد بیاورد به صورت غیر حضوری یا حضوری کار خود را انجام دهد اما گزارشی از اقدامات خود را آخر هر روز در قالب پیام برای مسئول خویش ارسال نمایید.

با در نظر گرفتن اینکه تمامی اطلاعات و رمز های مربوط به سایت  در اختیار  طراح است شما می توانید یک قرارداد عدم افشا اطلاعات با ایشان منعقد نمایید تا تمامی اطلاعات شما را در قالب اسرار حرفه ای حفظ کند حتی میتوانید در قرارداد درج کنید هیچ گونه از سیاست ها ، اقدامات، فرمول ها، تکنیک های که برای شما انجام داده نباید برای شخص دیگر انجام دهد، یا او را منع کنید از کارکردن با دیگر رقیبان شما تا وقتی که در مجموعه شما مشغول می باشد.

دقت کنید با توجه به اینکه این شغل به نوع صدای مجموعه شما در بستر اینترنت می باشد باید با قراردادی کامل و جامع ریسک های احتمالی خود را کاهش دهید پس ما به شما توصیه می‌کنیم هنگام انعقاد قرارداد کار استخدام طراح از یک وکیل متخصص حقوق کار آگاه به علم فضای وب کمک بگیرید.

البته برای آشنایی شما  با این نوع از قرارداد ، نمونه قرارداد کار استخدام طراح را آورده ایم.

نمونه قرارداد اجرای طرح پژوهشی

نمونه قرارداد استخدام مدیر عامل

نمونه قرارداد استخدام برنامه نویس

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند