نمونه قرارداد کار عمومی وزارت تعاون

نمونه قرارداد کار عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نمونه قرارداد کار عمومی

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد کار عمومی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . در صورتیکه قرارداد شما دارای  موارد و نکات دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد کار عمومی

شما به‌عنوان کارفرما برای اینکه نیروی کاری را در کنار خود داشته باشید بر اساس ماده ۱۰ قانون کار باید با وی ، قرارداد کار تنظیم نمایید.

که در این ماده تصریح شده است که این قرارداد بین کارفرما و کارگر منعقد می‌شود پس طرفین این قرارداد را آورده است.

در این قرارداد ماده دیگر که باید آورده شود نوع قرارداد است، که نشان می‌دهد شما چه نوعی از توافق را نموده اید ، قراداد دائم، قراراداد موقت و… البته ما اصولا توصیه می‌کنیم برای شروع همکاری قرارداد موقت تنظیم شود تا درصورت عدم رضایت از کارگر پس از پایان قرارداد همکاری قطع شود در این صورت دیگر درگیر مشکلات فسخ قرارداد نمی‌شود و همچنین در صورت رضایت میتوانید آن قرارداد را تمدید نمایید.

اگر قرارداد را به صورت موقت منعقد نمایید حتما مدت زمان آن را نیز تصریح کنید که برای مثلا چند ماه یا چند سال است.

ماده مهم دیگری که باید در این قراداد آورده شود موضوع قرارداد است که شما به عنوان کارفرما باید به صورت شفاف و صریح مشخص نمایید چه اقداماتی را از کارگر خود می‌خواهید و سعی کنید با جزئیات موضوع قرارداد را شرح دهید.

قرارداد کار عمومی وزارت رفاه و کار

دعاوی عمومی چیست

برای جلوگیری از اختلافات احتمالی آتی بهتر است محل دقیق انجام کار ، ساعات انجام کار ، میزان انجام کار را نیز در ماده دیگری از قرارداد تصریح کنید برای مثال اگر شما چندین شعبه داشته باشید مشخص نمایید برای کدام شعبه این کارگر را استخدام می نمایید.

مبلغ قرارداد و همچنین سایر مزایا که به کارگر تعلق میگیرد را به صورت جز به جز و مشخص بیاورید ، همچنین توصیه می‌شود شماره کارتی که واریزی آخر هرماه صورت می‌گیرد را نیز در قرارداد درج کنید.

باتوجه به اینکه بر اساس قانون کار ، کارفرما ملزم به بیمه نمودن کارگر می باشد در یک بند آن را آورده و اقدامات مقتضی را در خصوص این موضوع انجام دهید.

ما به شما توصیه می‌کنیم به جهت اینکه قرارداد کاری مختص کسب و کار خود داشته باشید حتما از یک وکیل مسلط به امور کسب و کار ها  کمک بگیرید تا آن را برای شما تنظیم نماید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد کار عمومی (وزارت تعاون،  کار، رفاه اجتماعی ) را آورده ایم.

نمونه نمونه قرارداد کار موقت

نمونه نمونه قرارداد کار فرمت خام

نمونه قرارداد پرداخت پاداش

۲ پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند