وکیل کسب و کار شهر تهران

وکیل کسب و کار

تماس با وکیل کسب و کار

وکیل کسب و کار یک وکیل دادگستری است که در حوزه حقوق کسب و کار متخصص است و  به مشاوره و وکالت در امور کسب و کار ها  و مشکلات مختلف کاری آنها مشغول است. وکیل مسلط در حوزه کسب و کارهای سنتی و آنلاین  مسئولیت راهنمایی قانونی افراد در رابطه با موارد مربوط به کسب و کارشان  را بر عهده دارد. 

ویژگی های بهترین وکیل کسب و کار چیست

انتخاب وکیل مناسب برای کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است. یک وکیل کسب و کار با تخصص و تجربه کافی، می‌تواند ریسک های قانونی و قضایی شرکت را کاهش می دهد و مانع این شود که شرکت از باب مسائل حقوقی  دچار ضرر جدی شود. در این مطلب، به بررسی عوامل مهم در انتخاب بهترین وکیل کسب و کار پرداخته می‌شود

تخصص و دانش وکیل

اولین و مهم‌ترین عامل در انتخاب وکیل ، تخصص و دانش آن است. یک وکیل با تخصص در حوزه حقوق کسب و کار، باید با قوانین و مقررات حقوقی مربوط به شرکت‌ها، امور مالی، قراردادها و مشاغل آشنا باشد. همچنین، وکیل شما باید توانایی دفاع از حقوق شما در دعاوی حقوقی مربوط به کسب و کار را داشته باشد. با توجه به اینکه حوزه وکلای امور شرکت ها پر از قوانین متعدد و بعضا قدیمی است ، تسلط وکیل بر قوانینی که در رویه عملی اجرا می شود و یا حداقل پرکاربردتر است ، اهمیت بالایی دارد.

تجربه وکیل کسب و کار

تجربه یک وکیل دادگستری  جز کلیدی ترین شاخص ها به حساب می آید.. وکلایی که تجربه، حوزه کسب و کار را دارند با قوانین و مقررات آشنایی بیشتری دارند و می‌توانند به نتایج مطلوب تری برای پرونده‌تان برسند. از وکیل خود بخواهید  تا درباره تجربه خود صحبت کند و مثال‌هایی از پرونده‌های قبلی که در آن‌ها دفاع کرده است، بدهد. وکلای با تجربه ، به دانش تخصصی صرف ، بسنده نمی کنند

دسترس پذیری وکیل

حق موکل است که به وکیل دسترسی داشته باشد و از گزارشات آخرین اقدامات پرونده  و روند و برنامه بعدی آگاهی داشته باشید.

پاسخگویی به تماس ها و پیام ها  از اهمیت بالایی برخوردار است.

موسسه حقوقی اترس با تعریف سامانه هوشمند گزارش دهی ، پس از هر پیگیری گزارش اقدام انجام شده و اقدام بعدی با تعیین تاریخ پیگیری بعدی را از طریق پیامک اعلام میکند.

رازداری و اخلاق مداری در وکالت

صداقت و رعایت اخلاق حرفه ای، دو ویژگی بسیار مهم در یک وکیل خوب هستند. یک وکیل با اخلاقیات بالا، شفافیت را با موکل خود رعایت می کند و تحلیل واقع گرایانه ای از آینده پرونده ارائه می کند. بیزینس ها دارای اسرار تجاری مهمی هستند که وکیل از آنها مطلع می شود . بنابراین راز داری وکیل متخصص تجاری جز مهمترین ویژگیها برای او به ویژه در حوزه های تجاری می باشد.

وکیل کسب و کار های آنلاین

چرا وکیل کسب و کار را از موسسه حقوقی اترس انتخاب کنیم

وکیل کسب و کار، شخصی است که به شما در مسائل حقوقی و قانونی کسب و کارتان کمک می‌کند. در این مسائل، تخصص و دانش حقوقی لازم است تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید. اما  چرا انتخاب وکیل از موسسه حقوقی اترس انتخابی مناسب است؟

تجربه و تخصص وکیل موسسه حقوقی اترس

موسسه حقوقی اترس، دارای تجربه طولانی در حوزه حقوق کسب و کار است. تخصص و تجربه آن‌ها، باعث شده است که بتوانند به بهترین شکل مشکلات شما را حل کنند. همچنین، با توجه به تغییرات قانونی پیوسته در این حوزه، وکلای حقوقی این موسسه به روز بودند و بهترین راه حل‌های قانونی را به شما پیشنهاد می‌دهند. یکی از حوزه های تخصصی که اترس در آن خدمات حقوقی ارائه میدهد ، همین حوزه است.

پیگیری ساختارمند پرونده های حقوقی در اترس

برای پیگیری هر پرونده ، اقدامات از قبل برنامه ریزی می شود و گزارشات اقدامات از طریق سامانه به موکلین اترس ابلاغ می شود .

موکل اترس از قبل میداند که پیگیری بعدی پرونده چیست و در چه تاریخی انجام خواهد . پیگیری در همان تاریخی که از قبل اعلام شده بود ، انجام می پذیرد و از طریق سامانه اترس به موکلین اطلاع داده می شود.

جمع متخصصین حقوقی مختلف

یک کسب و کار نیازمند خدمات حقوقی در حوزه های مختلفی است . بیشتر این موارد توسط وکلا کسب و کار  و وکیل استارتاپ ها به خوبی ارائه می شود .

اما در مواردی که موضوع مربوط به یک حوزه تخصصی دیگر وکالت باشد ، حسب مورد آن موضوع به یک دپارتمان تخصصی دیگری از موسسه اترس ارجاع می گردد و این باعث می شود بدون اینکه موکل هزینه بیشتری را پرداخت کند ، از حوزه های تخصصی مختلف وکالت برخوردار شود.

ارائه خدمات حقوقی آنلاین و غیرحضوری

خدمات حقوقی وکیل آنلاین برای کسب و کارهای ایرانی چند مزیت دارد . اولا هزینه های آن به مراتب مقرون به صرفه تر می شود . دوما سرعت درخواست و دریافت خدمات بالاتر می رود . مثلا جلسات مشاوره حقوقی می تواند آنلاین برگزار شود و یا فایل های قرارداد از طریق پیام رسانها ارسال شود. بسیاری از شرکت ها می توانند از خدمات غیرحضوری اترس استفاده کنند و در مواردی هم که لازم است حتی مثلا یک روز مشخص در هفته وکیل به صورت حضوری در محل دفتر حاضر می شود.

وکیل کسب و کار اینترنتی و سنتی

هزینه وکیل کسب و کار

یکی از معیار هایی که می بایست در انتخاب وکیل در نظر گرفت ، قیمت خدمات است . در حوزه هایی مانند بیزینس ها ، در کنار هزینه ، تخصص وکیل هم اهمیت بالایی دارد .افرادی که در انتخاب خدمات تخصصی ، به ملاک کیفیت هم توجه می کنند ، معمولا در نهایتا هزینه های کمتری را پرداخت می کنند. موسسه حقوقی هزینه خدمات وکیل کسب و کار را در بخش تعرفه خدمات حقوقی سایت ، اعلام نموده است . کسب و کار که نیاز به خدمات مستمر دارند می توانند از پکیج های خدمات حقوقی استفاده کنند.

شماره وکیل برای کسب و کار های آنلاین

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص کسب و کار  در موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی با وکیل متخصص کسب و کارها هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شماره های اترس که در تماس با ما قرار دارد ، شماره تماس با وکیل در شهر تهران    می باشد.

نتیجه‌گیری :

با توجه به موارد فوق، بهتر است به خدمات حقوقی وکیل بیزینس ، نگاهی تازه داشته باشید و ریسک های حقوقی شرکت خود را کاهش دهید و مسیر توسعه کسب و کار خود را در کنار تیم وکلای حرفه ای بپیمایید.

 موسسه حقوقی اترس یکی از متخصص‌ترین موسسات حقوقی در تهران است که در زمینه حقوق کسب و کار فعالیت می‌کند. وکلا و مشاوران این موسسه، با تخصص و تجربه کافی، قادر به دفاع از حقوق شما در دعاوی حقوقی مرتبط با کسب و کار هستند. این موسسه با دارا بودن دپارتمان تخصصی مختلف و پیگیری های نظام مند بالا آماده ارائه خدمات حقوقی است.

وکیل اداره کار در شهر تهران

وکیل اداره کار

فرم ثبت درخواست تماس با وکیل اداره کار تماس با وکیل اداره کار وکیل اداره کار یک وکیل دادگستری است

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند