قراردا بیمه حوادث گروهی

نمونه قرارداد بیمه حوادث گروهی یک شرکت

قرارداد بیمه حوادث گروهی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد بیمه حوادث گروهی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .  چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط شما  اهمیت  و نکات مهم میباشد ، توصیه میگردد.

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد بیمه حوادث گروهی

 بیمه حوادث گروهی یک شرکت نوعی قرارداد مرسوم در شرکت های بیمه است که اصولا بین کارفرما به عنوان بیمه گزار و یک شرکت بیمه به عنوان بیمه گر منعقد می شود ،در این قرارداد بیمه گر سعی در جبران خسارت وارد شده بر بیمه شده که اصولا کارگر یا کارمند کارفرما می باشد را دارد که بر اثر حوادث ناشی از کار بود که این نوع از حادثه باعث صدمه جسمانی ، نقص عضو یا فوت می باشد .

بسیاری از کارفرمایان مخصوصا کسانی که نوع شغل آنها ریسک بالایی دارد مثل کارهای تولیدی و صنعتی و….  تمایل زیادی برای انعقاد این نوع از قرارداد بیمه  دارند چون با این بیمه می توانند تاحد زیادی از مسئولیت خویش را در مقابل خسارت دیده گان کاهش دهند .

این بیمه نامه ها اصولا به صورت گروهی تهیه می‌شود و همچنین با فرمت های خاص و قرارداد های تیپ که هر شرکت بیمه برای خود به طور اختصاصی تنظیم نموده است اما باید توجه داشته باشید شما هنگام انعقاد قرارداد میتوانید بعضی از این شروط را تغییر دهید یا نپذیرید یا اضافه نمایید البته که این امر بستگی به قدرت مذاکره شما دارد، ما پیشنهاد میکنیم که هنگام انعقاد این قرارداد  یک وکیل متخصص امور قرارداد همراه داشته باشید تا شانس شما را برای داشتن شرایط مطلوب‌ تری از این قرارداد ایجاد کند.

 

نمونه قرارداد بیمه حوادث گروهی

به هر حال به چند نکته باید دقت کنید اولا اسم تمام کارمندان و کارگران به صورت صحیح با جزئیات در قرارداد ذکر کنید و ثانیا حتما نهایت زمان پرداخت جبران خسارت شرکت بیمه را در قرارداد ذکر نمایید تا برای وصول آن از شرکت بیمه دچار مشکل نشوید همچنین اصولا این قرارداد به صورت سالانه منعقد می شود پس توجه نمایید هر سال آن را تمدید نمایید یا قرارداد بلند مدتی ببندید که هرساله با پرداخت درصدی مشخص مبلغ آن تعدیل شود، البته نکات زیاد دیگری برای قرارداد بیمه حوادث گروهی یک شرکت وجود دارد ولی ما برای آشنایی شما نمونه قرارداد بیمه حوادث گروهی یک شرکت را در متن ذیل آورده ایم.

نمونه قراردادتقسیم نامه آپارتمان

نمونه قرارداد پرداخت پاداش

نمونه نمونه قرارداد حسابرسی شرکت

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند