مشاوره حقوقی تامین اجتماعی با وکیل

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی

تماس برای مشاوره حقوقی تامین اجتماعی

مشاوره حقوقی تامین اجتماعی در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق کار انجام میپذیرد.

قانونی که از سوی وزارت کار تصویب شده است حکم کرده است که تمام کارفرمایان موطف اند تا همه کارکنان خود را بیه تامین اجتماعی کنند،

پس اگر کارفرما یا کارمند هستید حتما با این اصطلاح آشنایی جزئی دارید. از آنجایی که بیمه تامین اجتماعی زمینه های مختلفی را پوشش میدهد ممکن از افراد از طرق مختلف دچار مشکلاتی با این سازمان شوند.

بهترین راهنمای شما برای حل چنین مسائلی که سبب تسریع و تسهیل آنها میشود وکیل تامین اجتماعی هست.

داشتن دانش حقوقی و همچنین تجربه کاری در این زمینه به این دسته وکلا این امکان را میدهد که ساده ترین روش ها را برای حل مشکلات در سازمان تامین اجتماعی برگزینند و در راهنمایی افراد در قالب مشاوره حقوقی با بررسی راهکارهای مختلف و شرایط وی، کم هزینه ترین و سریع ترین راهکار را پیشنهاد دهند.

پس اگر در نتیجه تصمیمات این سازمان منافع شما مورد تهدید قرار گرفت، به عنوان اولین اقدام با یک وکیل تماس گرفته و با توضیح شرایط خود از اقدمات بعدی خود اطمینان حاصل نمایید تا دچار اشتباه نشوید.

مشاوره حقوقی بیمه و قانون کار

یکی از حوزه هایی بیشترین مسائل حقوقی مربوط به بیمه تامین اجتماعی را شامل میشود قانون کار میباشد.

بر اساس قانون کار کارفرمایان وظیفه دارند تمام کارکنان خود را بیمه کنند. بر این اساس کارفرما باید میزان مشخصی حق بیمه را به سازمان تامین اجتماعی بپردازد و کارکنانی که حق بیمه آنها مرتب واریز شده باشد پس از ۳۰ سال بازنشسته شده و میتوانند از خدمات این سازمان که یکی از آنها پرداخت حقوق ماهانه است بهرمند شوند.

حال ممکن است در این میان مشکلاتی از قبیل عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما یا عدم ثبت در سازمان تامین اجتماعی به وجود بیاید که هر یک از آنها دارای ریشه متفاوتی هستند به وجود بیاید.

اگر حق بیمه از سوی کارفرما پرداخت نشود مرجعی که باید در آن علیه کارفرما طرح دعوا نمایید با توجه به دولتی و خصوصی بودن محل کار متفاوت است.

اگر محل کار شما شرکتهای خصوصی باشد باید در شوراهای حل اختلاف قانون کار دادخواست خود مبنی بر احقاق حقوق خود تقدیم کنید اما اگر حقوق شما توسط یکی از ارگان های دولتی ضایع شده باشد، مرجع صالح رسیدگی به شکایات شما دیوان عدالت اداری میباشد.

همانطور که از اسم آن مشخص است این مرجع عالی ترین مرجع اداری میباشد و به همین دلیل آئین رسیدگی ویژه ای برای آن وجود دارد. پس با مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عدالت اداری برای طرح شکایت در این مرجع اقدام نمایید تا با اشتباهات جزئی حقوق شما پایمال نگردد.

چرا باید در دعاوی تامین اجتماعی از وکیل مشورت بگیریم؟

دعاوی حقوقی در زمینه تامین اجتماعی همانطور که پیش تر بیان کردیم ممکن است مراجع مختلفی برای رسیدگی به آنها وجود داشته باشد و یکی از مسائل مهم تشخیص مرجع صالح برای رسیدگی به موضوع شما میباشد.

یکی از ویژگی های استفاده از وکیل در همین خصوص میباشد. وکیل به دلیل داشتن دانش حقوقی و تجربه قضایی به راحتی مرجعی که باید شما دادخواست خود را تقدیم نمایید تشخیص میدهد.

راهنمایی وکیل در دعاوی تامین اجتماعی تنها به مشخص کردن مرجع صالح محدود نخواهد شد.

بلکه کار اصلی وی ارائه مشاوره حقوقی برای نحوه درخواست حقوق تضییع شده افراد میباشد. وکیل پیش از ارائه راهنمایی های خود در ابتدا به بررسی شرایط و سوابق شما میپردازد و میان آنها مواردی که ممکن است برگ برنده شما باشد را مشخص کرده و آنها را با قوانین و مقررات منطبق میکند.

در نتیجه شما میتوانید با راهنمایی های وی که برگرفته از تجربه عملی میباشد از منافع خود دفاع نمایید. با همه این تفاسیر مسیر قضایی کوتاه تری را طی میکنید که سبب کمتر شدن هزینه های دادرسی میشود و همچنین با قوی بودن استدلال های خود استرس و نگرانی کمتری برای نتیجه رای صادره از دادگاه را خواهید داشت.

مشاوره پرونده های حقوقی در اداره کار

نحوه دریافت مشاوره حقوقی تامین اجتماعی

مشورت با وکیل در زمینه تامین اجتماعی مانند هر زمینه دیگری از دعاوی و مشکلات حقوقی ممکن است به صورت های مختلفی انجام پذیرد. در شهر های بزرگی مانند شهر تهران به دلیل حجم ترافیک که وقت زیادی از افراد برای رفتن به دفاتر و موسسات حقوقی صرف میشود بهترین راه طرح مسئله با وکیل دریافت مشاوره حقوقی تلفنی میباشد.

جلساتی که به صورت تلفنی برگزار میشود دارای مزایای مختلفی هست. یکی از این مزایا برخورداری از آن در هر زمان و مکانی است و هر زمان از روز میتوانید با یک تماس با وکیل سوالات خود را در زمینه حقوق قانون کار مطرح نمایید.

دومین نکته در این زمینه کمتر بودن هزینه مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری میباشد و همچنین میتوانید از زمان کمتری برای تماس تلفنی استفاده نمایید.

روش دیگری که معمولا برای دریافت مشاوره از خارج از مرزهای ایران استفاده میشود مشاوره حقوقی آنلاین میباشد. به دلیل اینکه هزینه تماس با خارج از کشور بسیار بالا هست بهترین راه برای برقراری ارتباط با وکیل تماس صوتی یا تصویری از طریق پیام رسان های بین المللی میباشد.

پس در هرجای دنیا باشید میتوانید به راحتی از خدمات وکیل و مشاوره حقوقی تامین اجتماعی   بهرمند شوید.

هزینه مشاوره حقوقی تامین اجتماعی

یکی از هزینه هایی که در طول رسیدگی قضایی به افراد تحمیل میشود پرداخت حق مشاوره و حق الوکاله وکیل میباشد.

پس باید در انتخاب وکیل نهایت دقت را داشته باشید که با پرداخت این قبیل هزینه ها حداقل نتیجه مطلوب شما حاصل شود. بهترین گزینه برای افراد به ویژه در موضوعاتی مانند تامین اجتماعی که از موضوعات تخصصی محسوب میشوند دریافت مشاوره از موسسات حقوقی مجاز است.

در موسسه حقوقی مجاز اترس مشاوره حقوقی به همان سه شیوه ای که در مطالب بالا بیان کردیم ارائه میشود و هزینه های آن هم به شرح زیر است:

  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای دعاوی تامین اجتماعی

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص کار و تامین اجتماعی در دپارتمان امور حقوق کار موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی تامین اجتماعی  هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی دعاوی حوزه تامین اجتماعی ممکن است زمینه های مختلفی از قبیل قانون کار، بازنشستگی، عدم پرداخت حق بیمه و... مطرح گردد که هر یک از اینها دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود هستند و تنها افرادی میتوانند به راهنمایی شما بپردازند که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت  داشته باشند که موسسه حقوقی اترس یکی از مراکزی میباشد که میتواند شما را تا انتهای مسیر های قضایی همراهی کند.

مشاوره حقوقی اداره کار با وکیل دادگستری

مشاوره حقوقی اداره کار

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی اداره کار تماس برای مشاوره حقوقی اداره کار مشاوره حقوقی اداره کار در موسسه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند