مشاوره حقوقی شمال تهران توسط وکیل

مشاوره حقوقی شمال تهران

تماس با مشاور حقوقی در شمال تهران

مشاوره حقوقی شمال تهران منطقه یک و سه 

 موسسه حقوقی اترس با مجوز قانونی از کانون وکلای دادگستری مرکز  متشکل از تیمی متخصص از وکیل های پایه یک دادگستری به ارایه مشاوره حقوقی تخصصی میپردازد

از آنجایی که تعداد و تنوع پرونده های موجود در مراجع قضایی کشور در شهر تهران بیشتر از دیگر شهرها است به تبع احتمال مواجه شدن وکلای شهر تهران با موضوعات متنوع بیشتراست. البته که برخی از دادگاه ها مانند دیوان عدالت اداری در شهر تهران متمرکز است و  به وکلای تهران برای موضوعات دیوان عدالت اداری مراجعه می گردد. 

مشاوره حقوقی یکی از انواع خدماتی هست که در موارد قانونی و حقوقی به افراد و شرکتها یاری میرساند. مشاوران حقوقی با تخصص های مختلف و متنوع در حوزه های مختلف حقوقی به موکلین خود راهنمایی و مشورت میدهند. مشاوران حقوقی میتوانند در مواردی که شما نیاز به تفسیر و تبیین قوانین ومقررات دارید شما راراهنمایی کنند.

این مسئله شامل تفسیر قوانین ومقررات مربوط به حوزه قراردادها، املاک، خانواده و کیفری و سایر زمینه های حقوقی است. مشاوران حقوقی در فهمیدن حقوق و تعهدات میتوانند به شما راهنمایی کنند و در رعایت قوانین به نکات و راهکارهای حقوقی و قانونی پیشنهاد دهند.

مشاورین حقوقی شمال تهران، چه خدماتی ارائه میدهند؟

علاوه بر کمک و راهنمایی که مشاورین حقوقی در موارد قانونی به شما میکنند، ایشان میتوانند در مواقعی که دفاع از حقوق شما مستلزم حضور در مراجع قضایی هست به نمایندگی و وکالت از موکلین خود حضور پیدا کنند و با استفاده از دانش و تخصص خود به صورت کامل از آنها دفاع نمایند.

مشاورین حقوقی میتوانند در تهیه و ارائه ادله و دفاع از شما در دادگاه ها کمک کنند و به شما راهنمایی کنند که چگونه بهترین استراتژی را برای موفقیت در پرونده خود اتخاذ کنید. دفاتر وکالت و موسسات حقوقی که در شمال تهران موجود میباشد تعداد زیادی از ارائه دهندگان خدمات حقوقی را شامل میشوند پس شما میتوانید

با بررسی تنها محدوده شمال تهران تعداد زیادی از مشاورین حقوقی را بررسی نماید تا برای گرفتن خدمات حقوقی به آنها مراجعه نماید.

موسسه حقوقی اترس هم در محدوده شمال تهران یکی از موسسات حقوقی هست که اقدام به ارائه خدمات کرده و در زمینه های مختلف و تخصصی و فوق تخصصی حقوقی به موکلین خود در شهر تهران مشاوره حقوقی میدهد و در مسائل حقوقی آنها را راهنمایی میکند.

مناطق شمال تهران کدامند

منطقه یک و منطقه سه تهران ازآ نها به عنوان مناطق شمالی تهران نام برده میشود. همانگونه که در دو تصویر زیر مشاهده میفرمایید حدود این دو منطقه مشخص است.

نقشه مناطق شمال تهران

آدرس موسسه حقوقی مجاز در شمال تهران

چنانچه نیاز به  مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری در مناطق شمالی تهران هستید موسسه حقوقی اترس با مجوز رسمی از کانون وکلای دادگستری مرکز به صورت تخصصی در زمینه های مختلف حقوقی خدمات مشاوره ارایه مینماید

موسسه حقوقی اترس واقع در تهران ، خیابان گاندی شمالی ، خیابان برادران شرفی، برج لار ، پلاک ۳۰ ، واحد ۱۱ جنوبی است

مشاوره حقوقی کسب و کارهای شمال تهران

از آنجایی که در مناطق شمالی تهران بسیاری از کسب و کارها مشغول به فعالیت میباشند و هر کسب و کاری بنا بر شرایط خود همیشه نیاز به مشاوره حقوقی تخصصی در صنف خود دارد. بدین جهت  کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای کاهش ریسک های کاری خود نیاز به مشاوره حقوقی دارند .

به لحاظ وجود این نیاز تیم حقوقی موسسه اترس اقدام به مشاوره برای مشاغل و کسب و کار ها نموده است و تمامی تلاش خود را برای ارایه راه کارهای قانونی و مناسب برای مخاطبین خود دارد. 

مشاوره حقوقی شرکت ها ی مناطق شمالی تهران

 در مناطق شمالی تهران بسیاری از شرکتها و سازمان ها مشغول به فعالیتهای اقتصادی میباشند .تمامی شرکت ها در حوزه های مختلف اعم از مالیات، حوزه تنظیم قرارداد و غیره نیازمند دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در حوزه  فعالیت خود دارند.

اخذ تصمیمات در شرکتها و سازمانها دارای تبعات قانونی است و به لحاظ وجود و رعایت این ضرورت ها،  موسسه حقوقی  اترس شرایط بسیار مناسبی برای دریافت مشاوره حقوقی همچنین پکیج های حقوقی ویژه سازمان ها و شرکتها ارایه مینماید

مشاوره حقوقی با وکیل در شمال تهران

مشاوره حقوقی سریع در شمال تهران

موسسه حقوقی ما راه های ارتباطی بسیاری برای شما همراهان عزیز قرار داده است چنانچه نیازمند به مشاوره حقوقی فوری و واجب هستید میتوانید  با  شماره ۰۲۱۹۱۳۰۴۸۰۰  تماس حاصل فرمایید

مشاوره با وکیل در منطقه یک و سه تهران

موسسه اترس برای ارایه خدمات مشاوره خود راه های گوناگونی قرار داده است .

شما میتوانید به صورت حضوری با وکیل متخصص در مجموعه اترس جلسه داشته باشید.

چنانچه که امکان حضور شما در موسسه ما وجود ندارد ، میتوانید برگزاری جلسه مشاوره را در سازمان و شرکت خود هماهنگ نمایید.

همچنین برای راحتی مخاطبین گرامی موسسه ما به صورت آنلاین و تلفنی نیز خدمات مشاوره ارایه مینماید

مشکلات رایج قضایی در مناطق شمالی شهر تهران

پرونده های قضایی در هر کجای ایران دارای موارد متنوع و گسترده ایی هست. اما برخی از مشکلاتی بیشتر که در ناحیه شمال شهر تهران پیش می آید و افراد نیازمند انتخاب وکیل مناسب برای رفع مشکلات خود هستند، به شرح زیر میتوان از آنها نام برد:

پرونده های حقوقی مربوط به حوزه املاک

پرونده های حقوقی حوزه خانواده

تنظیم قرارداد های تجاری

پرونده های مالی و بانکی 

هزینه مشاور حقوقی در شمال تهران

مشاوره حقوقی اترس در منطقه ونک

با توجه و عنایت به اینکه خدمات حقوقی در پرونده ها و مسائل مختلف از حجم و پیچیدگی متفاوتی برخوردار است در نتیجه قیمت های مختلفی دارند. دفاتر حقوقی و موسسات حقوقی نیز با توجه به میزان تمرکزی که بر این مسئله گذاشته اند قیمت های متفاوتی را برای مشاوره حقوقی در نظر گرفته اند.

موسسه حقوقی اترس تنها ارائه دهنده خدمات حقوقی هست که تعرفه خدمات خود را به طور شفاف به متقاضیان خود اطلاع میدهد. شما میتوانید با مراجعه به بخش تعرفه خدمات حقوقی در صفحه اصلی سایت موسسه اترس از هزینه خدمات ما مطلع شوید.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

نتیجه‌گیری :

به طور کلی همراه داشتن یک مشاور حقوقی مسلط به قوانین و مقررات روز میتواند سبب این باشد که در معاملات و همچنین دیگر مسائلی که جنبه حقوقی دارند افراد ریسک کمتری را پذیرا باشند و با خیالی آسوده درباره آینده خود تصمیم گیری کنند.

مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی کیفری

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی کیفری تماس با مشاور پرونده کیفری مشاوره حقوقی کیفری در موسسه حقوقی اترس توسط

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند