دانلود نمونه قرارداد پیمانکاری بازسازی ساختمان

نمونه قرارداد پیمانکاری بازسازی ساختمان

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد پیمانکاری بازسازی ساختمان، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . اگر در شرایطی هستید که نیاز به قراردادی با جزییات بیشتر دارید ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری بازسازی ساختمان

امروزه با توجه به افزایش هزینه های نجومی ساخت و ساز و مشکلات موجود در این مسیر خیلی از اشخاص تمایل بر این دارند که ملک خویش را بازسازی نمایند که تنوعی در محیط کار یا زندگی خویش ایجاد کنند ، میدانید که این نوع از قرارداد باتوجه به آثاری که  دارد بسیار حائز اهمیت است، اولین اقدام  برای انجام بازسازی ساختمان باید قرارداد صحیح و شفاف  پیمانکاری بازسازی ساختمان را بایک پیمانکار منعقد نمایید.

توجه نمایید که شما باید تمامی مواردی که از پیمانکار انتظار دارید را در این قرارداد به صورت جزء به جزء درج نمایید، هرچه موضوع این قرارداد شفاف تر باشد باعث پیشگیری از اختلافات آتی می‌شود. برای مثال در یک ساختمان مشخص کنید کدام واحد یا کدام اتاق به چه صورت تا چه میزان بازسازی صورت بپذیرد گاهی اوقات این بازسازی اساسی تر می شود که تبدیل به نوسازی می شود پس در موضوع قراداد ، جزئیات مکان و محلی که باید بازسازی صورت بپذیرد  را درج کنید.

سعی کنید از پیمانکار نقشه یا طرح سه بعدی محل بازسازی را درخواست و ضمیمه قراردادتان نمایید.

در خصوص مصالح که در بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد باید در هنگام انعقاد قرارداد مشخص نمایید که چه کسی مسئول فراهم نمودن وسایل و مواد مورد استفاده است ،اگر تهیه این موارد را بر عهده کارفرما قرار می‌دهید یا اگر برند خاص یا نوع خاصی از محصول مدنظرتان هست به صورت جزئی در قرارداد ذکر نمائید.

درباره قرارداد پیمانکاری بازسازی ساختمان

 در قرارداد تصریح کنید که با توجه یه اینکه تامین کارگر مورد نیاز بر عهده پیمانکار می باشد پس ایشان مسئولیت فراهم نمودن وسایل ایمنی کار ، محیط امن همچنین بیمه نمودن کارگردان را نیز دارا می باشد.

توصیه می شود در این نوع از پیمانکاری ، در قرارداد یک بند مدت یا زمان قرارداد درج نمایید تا مشخص شود چه زمانی بازسازی به اتمام می رسد ، مثلا سه ماه از امضا قرارداد ملزم به تحویل کار است ، چرا که با توجه به اینکه انجام بازسازی به عوامل مختلفی از جمله حضور کارگر ، تامین به موقع نیرو، خرید مصالح و … بستگی دارد برای اینکه از بد عهدی آتی جلوگیری شود مدت تحویل پروژه بازسازی را در قرارداد تصریح نمایید.

اگر که می‌خواهید باز سازی محیط کار یا منزل خود را خیال راحت انجام دهید و این اطمینان را داشته باشید که قرارداد صحیحی منعقد می نمایید که ضمانت اجراهای متناسبی دارد و …. از یک وکیل متخصص امور قرارداد جهت تنظیم این قرارداد کمک بگیرید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری بازسازی ساختمان را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام کارگر ساختمانی

نمونه قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

نمونه قرارداد پیمان جزء

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند