دانلود نمونه قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

نمونه قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمانکاری برق صنعتی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .به جهت اهمیت مفاد این قرارداد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

قرارداد پیمانکاری برق صنعتی یکی از قراردادهای مهم در تکمیل یک مجموعه می باشد، چرا که امروز تامین صحیح برق یک مجموعه از اساسی ترین نیاز های آن مجموعه می باشد که بعد از ساخت یا بازسازی یک مجموعه کارفرما نیازمند یک پیمانکار حرفه ای و متخصص در حوزه برق صنعتی می باشد تا بتواند به درستی تامین برق مورد نیاز آن مکان را انجام دهد چرا که بر اساس موارد مختلف ازجمله کاربری ، نوع دستگاه های مورد استفاده ، حجم و میزان استفاده تنظیم ولتاژ ، پخش برق و … ممکن است متفاوت باشد.

توجه داشته باشید که چون برق مستقیم با جان و مال شما در ارتباط است و کوچکترین بی دقتی و اشتباه ممکن است باعث ایجاد خسارات غیر قابل جبرانی شود پس باید علاوه بر انتخاب متخصص متناسب یک قرارداد کامل و جامع پیمانکاری برق قبل شروع همکاری تنظیم شود.

در خصوص موضوع قرارداد به طور دقیق مکان هایی که باید برق کاری صورت بگیرد همچنین اگر دستگاه خاصی استفاده می شود که ولتاژ خاصی مورد نیاز است و موارد ضروری دیگر را درج نمایید .

بهتر است در قرارداد زمان انجام کار را مشخص نمایید تا از تاخیر در تحویل پروژه جلوگیری نمائید همچنین میتوانید برای هر روز تاخیر مبلغی را بابت خسارت دیر کرد در نظر بگیرید.

درباره قرارداد پیمانکاری برق صنعتی

باتوجه به اینکه برق کشی ممکن است خطراتی را بهمراه داشته باشد بهتر است که از پیمانکار بخواهید قبل شروع کار نسبت به  بیمه نمودن پروژه و کارکنان مثل بیمه مسئولیت، بیمه آتش سوزی و … اقدام نمایید.

شما می‌توانید شخصی را یه عنوان ناظر در انجام پروژه مشخص نمایید که تمام امور با تایید نهایی ناظر  برای مثال یک مهندس برق است صورت پذیرد.

برای اینکه تضمینی در جهت  درست انجام شدن امور داشته باشید میتوانید مبلغی را بابت خسارت احتمالی ناشی از اشتباه و خطا پیمانکار علاوه بر جبران خسارت در نظر بگیرید که آن را در قرارداد درج نمایید.

ما به شما توصیه می‌کنیم  باتوجه به حادثه خیز بودن انجام این قرارداد برای کاهش ريسک هایتان هنگام انعقاد قرارداد پیمانکاری برق صنعتی از وکیل متخصص امور قرارداد کمک بگیرید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد برق صنعتی را آورده ایم.

نمونه قرارداد مشارکت در ساخت

نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب

یک پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند