نمونه قرارداد کار استخدام فرمت عمومی

نمونه قرارداد کار (فرمت خام)

نمونه قرارداد کار

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد کار استخدام عمومی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .این قرارداد به صورت عمومی و فرمت خام میباشد چنانچه قرارداد شما دارای نکات مهمی است ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد کار

قرارداد کار یکی از قراردادهایی است که رعایت یکسری شرایط در آن الزامی هست در واقع اساس چنین قراردادی به جهت حمایت از حقوق کارگر می باشد اما شما می بینید در خیلی از موارد که کارفرما وظیفه خود را انجام می‌دهد برای او هم کمک کننده است تا مشمول جرائم و مسئولیت اضافی نشود.بدین جهت نیاز هست که هنگام تنظیم نمونه قرارداد کار نکاتی رعایت گردد.

در واقع قرارداد کار نیز یکسری ارکان دارد که باید در قرارداد ذکر شود مثلا؛ مشخصات طرفین ، که در آن مشخصات کارگر و کارفرما به صورت دقیق آورده می شود .

موضوع قرارداد ، در آن انجام کاری که کارگر باید آن را انجام دهد به صورت جزئی آورده شود تا بعدا اختلاف نظری در آن حاصل نشود.

مدت قرارداد،  یکی از ارکان بسیار مهم در قرارداد کار  استخدام عمومی است چرا که شما اگر آن را اشتباه درج نمایید ممکن است سالها مشمول پرداخت حق بیمه و حقوق شوید که از آن رضایت ندارید و در واقع به اجبار پرداخت میکنید ما توصیه میکنم برای اینکه با شیوه کار و مهارت کارگر آشنا شوید قراردادی موقت منعقد نمایید تا در صورت عدم رضایت پس از پایان مدت قرارداد تمام شود وگرنه درگیر فسخ و..‌.. می شوید و اگر از آن رضایت داشتید همان را تمدید نمائید.

درباره نمونه قرارداد کار فرمت عمومی و خام

در تنظیم  نمونه قرارداد کار نکات زیر را لحاظ بفرمایید :

محل قرارداد، ذکر محل نیز از موارد حائز اهمیت است چرا در همان اول تصریح میکنید کجا باید حاضر شود و این باعث می‌شود تصمیم درست و قاطع بگیرد.

مبلغ قرارداد، نیز از ارکان اساسی و شاید مهم ترین  دلیل این همکاری باشد چون شخص نهایتا برای بدست آوردن پول کار می‌کند و شاید گفت اصلی ترین هدف کار همین است، البته توجه نمایید باتوجه به اینکه مشمول قانون کار می‌شود باید حداقل حقوق مصوب دولت را به کارگر خود پرداخت نمائید.

همچنین به جهت الزامات قانون کار شما باید کارگر را بیمه نمائید و حق بیمه وی را پرداخت کنید.

از دیگر الزامات قانون کار پرداخت عیدی، سنوات و.‌. می باشید ،دقت نظر داشته باشید که زمان پرداخت حقوق وی را نیز در قرارداد بیاورید.

یکی از شروط مهمی که بسته به شغل شما باید در قرارداد ذکر شود حق فسخ است که ما به شما توصیه می‌کنیم برای داشتن قرارداد کامل و با توجه به نیاز شما از یک وکیل متخصص امور قرارداد و حقوق کار کمک بگیرید تا قرارداد مختص شما را تنظیم نماید.

البته به جهت آشنایی شما نمونه قراداد کار استخدام عمومی(فرمت خام) را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام نگهبان

نمونه قرارداد خرید و فروش مغازه

نمونه قرارداد استخدام منشی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند