وکیل در خیابان ولیعصر تهران

وکیل در خیابان ولیعصر

تماس با وکیل در خیابان ولیعصر تهران

وکیل در خیابان ولیعصر  با تخصص های پرونده های حقوقی و کیفری

خیابان ولیعصر که در شهر تهران واقع شده است با توجه به موقعیت جغرافیایی و کاربری که دارد یکی از خیابانهای مهم، نه تنها در این شهر بلکه در کشور ایران محسوب میشود.

این خیابان طولانی ترین خیابان در کشور ایران است که از میدان راه آهن شروع شده و تا میدان تجریش ادامه دارد و بدین ترتیب محله های بسیاری زیادی را در خود یا در جوار خود جای داده است. از این رو بسیاری از ساکنین شهر تهران روزانه در آن عبور و مرور میکنند. به دلیل اهمیت بالایی که این خیابان داشته است مرکز اصلی و مدیریت بسیاری از شرکت ها، ادارات، بانک ها و … در این خیابان احداث شده اند.

همه این مواردی که بیان شد ممکن است در طول زمان کاری خود با مشکلات حقوقی مختلفی روبرو شوند که برای حل آن نیازمند یاری گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری در تهران  باشند.

به همین علت در کنار تمامی این مراکز، دفاتر و موسسات حقوقی شکل گرفته تا به سریعترین زمان ممکن خدمات حقوقی مورد نیاز به آنها ارائه شود.

ما در این گفتار قصد داریم که به معرفی بهترین وکلا و موسسه حقوقی که در این خیابان واقع شده اند بپردازیم و همچنین نحوه برقراری ارتباط با ایشان را بیان کنیم. پس تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

آدرس موسسه حقوقی در خیابان ولیعصر

یکی از مراجعی که افراد میتوانند برای یافتن وکیل در خیابان ولیعصر به آن مراجعه نمایند موسسات حقوقی مجاز میباشد که در این خیابان تاسیس شده اند.

همانطور که گفته شد دفاتر و موسسات حقوقی زیادی در سراسر این خیابان به دلیل نزدیک بودن به مراجع قضایی و موکلین خود واقع شده اند اما اگر بیشتر تراکم این موسسات از میدان ولیعصر تا میدان ونک میباشد که دسترسی خوبی برای مراجعه کنندگان دارد.

اگر برای مراجعه به وکیل در ولیعصر از طریق موسسه حقوقی میخواهید اقدام نمایید یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه شود این است که این موسسه دارای مجوز از سوی کانون وکلای دادگستری باشد زیرا در غیر این صورت هیچگونه نظارتی بر روی خدمات حقوقی آنها نیست.

یکی از بهترین موسسات حقوقی مجاز که در خیابان ولیعصر نیز واقع شده است موسسه حقوقی اترس میباشد که در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری با استفاده از وکیل متخصص در همان زمینه به موکلین خود خدمات ارائه میدهد.

این موسسه در میدان ونک واقع شده است و برای رفع مشکل جای پارک در ساعات اداری در این منطقه، پارکینگ خصوصی در نظر گرفته شده است تا افراد به راحتی بتوانند با وسایل نقلیه شخصی خود به آن مراجعه کنند. آدرس موسسه حقوقی اترس به شرح ذیل است:

خیابان ولیعصر، بعد از میدان ونک، خیابان شریفی، روبروی کلانتری ۱۰۳ گاندی، پلاک ۳۰، طبقه ۱۱ جنوبی

دسترسی خیابان ولیعصر چگونه است؟

با توجه به این که بیشتر قسمتهای این خیابان مشمول طرح ترافیک میباشد افرادی که محل کار یا زندگی آنها در این محدوده ها نیست و به دنبال وکیل در خیابان ولیعصر هستند باید برای عبور از آن طرح ترافیک خریداری کنند و در غیر این صورت مشمول جریمه های راهنمایی رانندگی خواهند شد.

اما جای نگرانی نیست زیرا که افراد میتوانند به راحتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به نقاط مختلفی در این خیابان بروند. یکی از بهترین راه های استفاده از وسیله نقلیه عمومی برای رفتن به محل کار وکیل در ولیعصر، خط اتوبوس های بی ار تی میباشد که شروع آن از میدان راه آهن است و تا پایانه افشار ادامه دارد.

به دلیل اینکه این اتوبوس ها در خط ویژه حرکت میکنند، مشکل ترافیک برای آنها وجود نداشته و از ابتدا تا انتهای این خیابان را در حدود ۵۰ دقیقه طی میکنند. روش دیگری که بسیار مورد استفاده افراد قرار میگیرد استفاده از مترو شهری میباشد. ایستگاه های مترو  زیادی هم در همین خیابان و هم در خیابانهای نزدیک ولیعصر وجود دارد و افراد باید با توجه به مقصد خود آنها را انتخاب کنند.

برای مثال هنگام مراجعه به وکلای موسسه حقوقی اترس میتوانید با استفاده از اتوبوس های بی ار تی در ایستگاه ونک پیاده شده و با حدود ۵۰ متر پیاده روی به این موسسه مراجعه نمایید.

وکیل پایه یک دادگستری در ولیعصر

همانطور که در ابتدای این گفتار بیان شد بسیاری از شرکت های تجاری مرکز اصلی مدیریت خود را در خیابان ولیعصر بنا کرده اند. به همین علت تعداد زیادی از مراجعه کنندگان نیاز به انتخاب وکیل پایه یک دادگستری متخصص در خیابان  ولیعصر   هستند.

این دسته از وکلا میتوانند با توجه به نیاز موکلین خود به انها خدمات حقوقی مختلفی را ارائه دهند. برای مثال یکی از مهمترین اقداماتی که وکلای میکنند پیگیری پرونده های آنها در مراجع قضایی و همچنین تنظیم قراردادهای کاری و تجاری آنها میباشد.

داشتن یک ارگان حقوقی در هر شرکتی از مهمترین ارکان آنها میباشد اما به دلیل عدم وجود زیر ساخت آنها و عدم صرفه اقتصادی بیشتر مدیران، برون سپاری امور حقوقی را ترجیح میدهند.

وکیل دادگستری در خیابان ولیعصر

مشاوره حقوقی برای کسب و کار ها در خیابان ولیعصر

در خیابان ولیعصر تهران مشاغل بسیار مختلف مشغول به کسب و کار هستند . که بنا بر برنامه کاری خود و تجارت و یا ارایه خدمات برای کاهش ریسک های قانونی خود نیاز به دریافت مشاوره حقوقی میباشند .

در این خصوص موسسه حقوقی اترس با دارای بودن تیمی متشکل از وکلای متخصص دادگستری به ارایه خدمات تخصصی مشاوره حقوقی به صورت حضوری و تلفنی و آنلاین میپردازد.

هزینه وکیل پایه یک دادگستری

حق الوکاله وکیل با توجه به موارد مختلفی تعیین میشود. اولین نکته ای که در آن حائز اهمیت است نوع خدماتی میباشد که از سوی وی ارائه میگردد.

برای مثال هزینه مشاوره حقوقی با اعلام وکالت و پیگیری یک پرونده بسیار متفاوت است.

دومین مسئله در تعیین حق الوکاله وکیل حجم و پیچیدگی مسئله میباشد. برای مثال تنظیم یک قرارداد عادی و بدون پیچیدگی توسط وکلای مجرب اترس در بخش تعرفه خدمات حقوقی درج گشته  اما اگر پیچیدگی در تنظیم از سوی درخواست دهنده بیشتر باشد به دلیل اینکه نیاز به تخصص بالاتری دارد و همچنین برای تنظیم وقت بیشتری میگیرد، این مبلغ متغیر خواهد بود.

همچنین اگر به دنبال برون سپاری امور حقوقی شرکت خود هستید میتوانید به راحتی با مطالعه بخش پلن های خدمات حقوقی در صفحه اصلی سایت اترس از آن آگاهی یابید. استفاده از این پلن ها صرفه اقتصادی بیشتری برای شما خواهد داشت.

شماره وکیل پایه یک دادگستری در خیابان ولیعصر

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل پایه یک در شهر تهران در هر یک از دپارتمان تخصصی موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

در نتیجه میتوان گفت برای پیدا کردن یک وکیل خوب در شهر تهران  در خیابان  ولیعصر کار سختی را پیش رو ندارید زیرا بسیاری از وکلای پایه یک دادگستری که دارای تجربه کاری موفق نیز هستند در این محدوده به ارائه خدمات حقوقی به موکلین خود مشغول هستند. تنها کافیست موضوعی که در آن زمینه به وکیل احتیاج دارید را مشخص کنید تا فقط با یک بررسی رزومه این وکلا امور خود را به آنها بسپارید.

وکیل خوب منطقه یک

وکیل خوب منطقه یک

فرم ثبت درخواست وکیل در منطقه یک تماس با وکیل منطقه ۱ تهران وکیل منطقه یک تهران با توجه

مشاوره حقوقی خیابان جردن تهران

مشاوره حقوقی جردن

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی تماس با مشاور حقوقی در بلوار نلسون ماندلا مشاوره حقوقی جردن منطقه یک و

وکیل و مشاوره حقوقی ونک منطقه سه

مشاوره حقوقی ونک

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی تماس با مشاور حقوقی در منطقه سه ونک مشاوره حقوقی ونک و منطقه سه 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند