معرفی بخش های تخصصی وکالت موسسه اترس

بخش تخصصی مشاوره

به دلیل مراودات و داد و ستدهایی که در جامعه وجود دارد، اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) نیازمند اطلاع دقیق ازحقوق و تکالیف خود، قوانین و رویه عملی دادگاه ها و مراجع می باشند.

به دیگر سخن؛ بخش زنده حقوق، خارج از دادگستری و پیش از بروز اختلاف نفس می کشد. مهمترین مزیت در مشاوره حقوقی به عنوان یکی از بخش های تخصصی وکالت، پیشگیری است. دریافت خدمات مشاوره تخصصی‌ از صاحب نظران از خسارات و دعاوی احتمالی آینده می کاهد و آنطور که گفته اند اگر شخصی هزینه های مشورت نمودن را را زیاد و غیر ضروری قلمداد نماید، مجبور به پرداخت هزینه های به مراتب بیشتر خواهد شد.

از این رو اترس بخش مشاوره های تخصصی خود را گسترش داده است و وکلای متبحر در امور مختلف بهترین راهکار های حقوقی با رویکرد تعیین استراتژی برتر دفاع را به مراجعه کنندگان ارائه می نمایند.بر خلاف سابق که این خدمت فقط به صورت مراجعه حضوری صورت می گرفت ، در حال حاضر روش های نوینی مثل مشاوره حقوقی از طریق اینترنت جایگاه ویژه خودت را دارد.

بخش تخصصی وکالت مشاوره

بخش تخصصی دعاوی کیفری

بخش تخصصی وکالت دعاوی کیفری

یکی از بخش های تخصصی وکالت ، پرونده های دعاوی کیفری است .

این دعاوی به دلیل ضمانت اجرای های شدیداً بالقوه ای که دارند و هزینه های دادرسی کمتر، مورد اقبال اشخاص حقیقی و حقوقی قرار می گیرد. به عبارت دیگر اگر مسیر کیفری برای شخصی متصور باشد، راه دیگری را انتخاب نمی‌نماید.

با این حال مطابق آمارها بیش از نود درصد از پرونده های کیفری به نفع متهم خاتمه پیدا میکند. تخصصی بودن موضوعات کیفری خصوصا با رویکردهای حبس زدایی سالهای اخیر توجه تخصصی به این نوع دعاوی را می طلبند.

موسسه حقوقی دادفران اترس با دارا بودن بهترین وکلای دادگستری امور کیفری که مهارت ها و توانایی های علمی و تجربی خاص دارند، بیشترین سهم موفقیت در پرونده های دعاوی کیفری و ارائه استراتژی برتر دفاع را دارد.

بخش داوری

داوری به عنوان یکی از بهترین راههای حل اختلاف بین اشخاص، به دلیل مزایایی که نسبت به رسیدگی های قضایی دارد از جمله تشریفات ساده آن، هزینه دادرسی پایین، سرعت در رسیدگی و تخصصی بودن آن، روز به روز گسترده تر گشته ، مورد توجه اشخاص قرار می‌گیرد و دفاع در جریان داوری یکی از مهمترین بخش های تخصصی حوزه وکالت محسوب می شود. هرچند که اصولا دعاوی حقوقی و بازرگانی قابلیت ارجاع به داوری را دارند اما غالباً دعاوی ناشی از قراردادها و دعاوی تجاری بین المللی مورد اقبال جهت استفاده از این شیوه حل اختلاف قرار می‌گیرند. اترس با دارا بودن بهترین وکلای مدافع متخصص در زمینه داوری، خدمات حقوقی تخصصی از جمله تعیین داور، وکیل مدافع متخصص در داوری، تنظیم قرارداد و شرط داوری، ابلاغ و اجرای، ابطال رای داوری در دادگاه را ارائه می نماید.

بخش تخصصی ارایه خدمات داوری

بخش تخصصی تنظیم قراردادها

بخش تخصصی امور و تنظیم قرارداد ها

در روابط شخصی و تجاری، اصولا حق و تکلیفی وجود ندارد مگر اینکه وجود آن توسط ذینفع اثبات گردد.

هر چند در روابط معاملی و تجاری اصل بر حسن نیت است اما بر کسی پوشیده نیست که تنظیم قرارداد جامع و مانع در بردارنده راه حل ها و ضمانت اجراهای مناسب برای اختلافاتی که امکان وقوع آن وجود دارد؛ از یک طرف دعاوی مربوط به تجارت، مجموعه ها و کسب و کارها را کاهش میدهد و از سوی دیگر وجود قرارداد کامل بهترین وسیله در جهت الزام طرفین قراردادی به اجرای تعهدات قراردادی خویش در موعد مقرر و به نحو صحیح و کامل می باشد. اترس با ارایه خدمات تخصصی قراردادها در کنار موکلین خود می باشد. اهم خدمات بخش قراردادها، مذاکره تخصصی پیش از قرارداد، تهیه و تنظیم قرارداد با تامین حداکثری حقوق موکل، اصلاح قراردادها و بروز رسانی تمامی قراردادهای تنظیمی . دعاوی مربوط به قراردادها ، یکی از بخش های تخصصی مربوط به وکالت است که با تنظیم قرارداد خوب ، تا حد زیادی قابل  پیشگیری است.

بخش تخصصی دعاوی عمومی

برخی دعاوی به طور کامل در یک بخش تخصصی وکالت نمیگنجند. به همین دلیل در بخشی جداگانه و توسط وکلای خوبی که در این حوزه تجربه کافی و قابل اتکاء دارند صورت میپذیرند. با توجه به اینکه ارتباط اترس با بدنه جامعه، عمدتا از طریق بخش دعاوی عمومی صورت میگیرد، ما سرمایه گذاری و تمرکز ویژه ای در جلب رضایت موکلین در این بخش داریم.

بخش عمومی

بخش تخصصی وکالت شرکت ها

بخش وکالت شرکت ها و موسسات

افراد به منظور هدفمند نمودن توانایی های شخصی، شرکتها و موسسات غیرانتفاعی را تأسیس می نمایند.

در این میان تاسیس و اداره شرکت مستلزم آگاهی از قوانین و مقررات حاکم بوده و منجر به پیدایش مسائل حقوقی متعددی برای شرکت، شرکاء و اشخاص مرتبط با شرکت می گردد.

اترس از طریق وکلای بخش شرکت های خود کلیه امور حقوقی شرکت ها مربوطه از جمله تنظیم اساسنامه و صورت جلسات، ثبت،تغییرات، انحلال و غیره را انجام داده و همچنین به ارائه خدمات حقوقی در زمینه حاکمیت شرکتی و دعاوی شرکتی نیز می پردازد.

بخش مالکیت فکری

مالکیت فکری به حقوقی گفته می‌شود که به صاحبان آن حق بهره‌وری از فعالیت‌های فکری و ابتکاری انسان را می‌دهد و ارزش اقتصادی و قابلیت دادوستد دارد ولی موضوع آن شیء معین مادی نیست.

حقوق پدیدآورندگان آثار ادبی یا هنری یا مالکیت ادبی و هنری معروف به حق مؤلف یا حق تکثیر، حق اختراع، حق تاجران و صنعتگران نسبت به نام، علائم تجارتی و صنعتی و اسرار تجاری معروف به مالکیت تجارتی و صنعتی از انواع مالکیت‌های فکری است.

امروزه مالکیت فکری به عنوان بخش جدا ناپذیر و مهم غالب کسب و کارها تلقی می گردد به نحوی که گاهاً شرکت تجاری با برند محصولات آن شرکت شناخته می شود.

موسسه حقوقی اترس با در نظر گرفتن اهمیت این حوزه و با استخدام وکلا و کارشناسان متخصص در این زمینه به صورت تخصصی ارائه خدمات می نماید.

از جمله خدمات حقوقی اترس در این زمینه ثبت علائم تجاری و طرح های صنعتی و اختراعات و ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه، دفاع از حقوق موکلین در دعوی اعتراض به تقاضای ثبت علائم تجاری و ابطال گواهینامه ثبت علامت تجاری و طرح صنعتی و اختراع، طرح شکایت در مورد نقص حقوق مالکیت فکری می باشد

بخش حقوق مالکیت فکری اترس

تیم ما می کوشد تا با ارائه تخصصی خدمات حقوقی از طریق بخش های تخصصی وکالت

همیشه بهترین هارا ارائه دهد