درباره دادسرای ناحیه 23 نیابت فیاض بخش

درباره دادسرای ناحیه ۲۳ نیابت

دادسرای ناحیه ۲۳ نیابت و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید برای مشاوره حقوقی با وکیل پابه یک دادگستری با ما  در ارتباط باشید

۱- تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱

۲- تکمیل فرم درخواست مشاوره با وکیل ( در صورتیکه میخواهید ما با شما تماس بگیریم ، فرم زیر را تکمیل فرمایید)

به صورت کلی دادسرا ها در سراسر کشور سه وظیفه کلی دارند. این وظایف تقسیم بر کشف جرم، تعقیب متهم و انجام تحقیقات مقدماتی میشوند. پیش از اینکه دعاوی در دادگاه مورد رسیدگی قرار بگیرد

این دادسرا ها هستند که تحقیقات مقدماتی که برای تکمیل مدارک و مستندات هست را انجام میدهند و برای بررسی کامل و صدور رای با قرار کیفرخواست به دادگاه ارجاع میدهند. بدین ترتیب رسیدگی ها ابتدا در دادسرا و سپس در دادگاه صورت میپذیرد تا حق هیچکس اعم از شاکی یا متهم ضایع نگردد.

در برخی موارد ممکن است متهم در شهرهای دیگری باشد و دادسرا برای انجام وظایف خود برای مثال جلب متهم دچار مشکل شود زیرا در آن شهری که متهم اقامت دارد نمیتواند به ضابطین دادسرا دستور دهد که متهم را جلب نماید. پس به همین دلیل در هر شهری یک دادسرای نیابت وجود دارد که دادسرای محل وقوع جرم انجام برخی وظایف را به آنجا ارجاع میدهد و دادسرای محل اقامت متهم موظف به انجام آن امور است.

برای مثال جرم سرقت در شهر تبریز رخ داده است اما متهم در شهر تهران اقامت دارد. دادسرای تبریز به دادسرای تهران نیابت می دهد . دادسرای ناحیه ۲۳ تهران که دادسرای نیابت است موظف که به ضابطین خود دستور دهد تا متهم را دستگیر نمایند. مشاوره حقوقی با وکیل متخصص میتواند بهترین راهکار برای دفاع از حقوق شما باشد.

آدرس و نشانی دادسرای ناحیه ۲۳

تهران_خیابان خیام_ضلع شمالی پارک شهر_خیابان فیاض بخش_جنب سالن ورزشی شهدای هفتم تیر

مسیر رفتن به دادسرای ناحیه بیست و سه نیابت

برای رفت آمد به دادسرای نیابت که در خیابان خیام یکی از مرکزی ترین خیابانهای شهر تهران واقع شده است بهتر است که در صورت توانایی از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید.

زیرا علاوه مشکل ترافیکی که در خیابان خیام به علت وجود بازار بزرگ هست، شما معضل یافتن جای پارک اتومبیل شخصی خود را دارید.

این در حالی هست که میتوانید به راحتی با استفاده از مترو تهران در ایستگاه امام خمینی از قطار پیاده شوید و با اندکی پیاده روی به این دادسرا برسید.

شماره تماس های دادسرای ناحیه ۲۳ خیابان فیاض بخش

برای برقراری ارتباط تلفنی با این دادسرا لازم است با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۶۶۷۲۰۴۲۲

۰۲۱-۶۶۷۲۰۴۹۹

۰۲۱-۶۶۷۲۰۰۸۸

۰۲۱-۶۶۷۲۲۲۵۵

روزهای کاری و ساعت دادسرای ۲۳ امور نیابت

ساعت کاری این دادسرا بین ۸ الی ۱۴ میباشد و در روزهای شنبه تا چهارشنبه به فعالیت میپردازد. دادسرای ناحیه ۲۳ در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل میباشد.

وکیل متخصص پرونده های دادسرای ناحیه بیست و سه

با توجه به اینکه تحقیقات مقدماتی هر جرمی ممکن است توسط این دادسرا صورت بگیرد بهتر است پیش از انجام هر اقدامی با یک وکیل متخصص دعاوی کیفری مشورت نمایید.

توجه داشته باشید که این وکیل باید نسبت به تمام قوانین حوزه امور کیفری از جمله قانون مجازات اسلامی، آئین دادرسی کیفری و قوانین خاص تسلط کافی را داشته باشد. همچنین علاوه بر تسلط بر قوانین مسئله ای که میتواند سبب تمایز یک وکیل مجرب با سایر وکلا باشد این است که نسب به رویه قضایی این دادسرا نیز اشراف کامل را داشته باشد.

پس میتوانید برای اعطای وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی کیفری به وکلای مجرب موسسه حقوقی مجاز اترس مراجعه کنید تا با راهنمایی های ایشان به نتیجه مطلوب خود برسید.

ضابطین دادسرای امور نیابت ۲۳

آگاهی مرکز و تمام کلانتری های مناطق مختلف شهر تهران ضابطین این دادسرا هستند.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند