آدرس دادگاه نیابت احکام مدنی

دادگاه و مجتمع قضایی نیابت اجرای احکام مدنی

دادگاه نیابت احکام مدنی و خدمات تخصصی موسسه حقوقی اترس

از طریق یکی از  راه های تماس زیر میتوانید برای مشاوره حقوقی با وکیل پابه یک دادگستری با ما  در ارتباط باشید

۱- تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱

۲- تکمیل فرم درخواست مشاوره با وکیل ( در صورتیکه میخواهید ما با شما تماس بگیریم ، فرم زیر را تکمیل فرمایید)

اجرای احکام مدنی به معنی این است که رای صادره از سوی دادگاه حقوقی در خصوص محکوم علیه اجرا گردد. زمانی اجرائیه از سوی قاضی دادگاه صادر میشود که حکم قطعی شده باشد یعنی مهلت ها قانونی اعتراض تمام شده باشد یا اعتراض ها صورت گرفته و رای صادر شده و به محکوم علیه نیز ابلاغ شده باشد.

در این صورت با درخواست محکوم له قاضی اجرائیه را صادر میکند و بدون درخواست وی نمیتواند حکم را اجرا کرد. گاهی ممکن است آرای حقوقی از نقاط دیگر کشور به جز شهر تهران صادر شده باشد اما برای اجرای آن لازم باشد از طریق مراجع شهر تهران اقدام نمود و این دادگاه ها از آنجایی که نمیتوانند برای اجرا به مراجه استان دیگر دستور اجرا بدهند پرونده را به مجتمع قضایی نیابت اجرای احکام مدنی تهران ارجاع داده و از او میخواهد آنرا اجرا نماید.

این دادگاه دارای ۲ شعبه رسیدگی میباشد که یکی از آنها حقوقی و دیگری کیفری است و همچنین دارای ۲ شعبه برای اجرای احکام مدنی نیز هست.

با توجه به صلاحیت ویژه ای که برای این مرجع قضایی وجود دارد صلاحیت محلی آن مربوط به تمام مناطق شهرداری شهر تهران میباشد. توجه داشته باشید که پیش از مراجعه به این مجتمع قضایی حتما در خصوص مسئله خود با وکیل مربوطه مشورت نمایید.

آدرس و نشانی دادگاه نیابت اجرای

نشانی این مجتمع را ذیل این مطلب برای شما آورده ایم و برای افرادی که تمایل به استفاده از برنامه های مسیریابی هستند در انتهای صفحه موقعیت مکانی آن آمده است.

تهران_میدان فردوسی_خیابان انقلاب_کوچه شاهرود_ساختمان شماره ۳ دادگستری

مسیر رفت و آمد به مجتمع قضایی ویژه نیابت اجرای احکام مدنی استان تهران

برای افرادی که میخواهند از وسایل نقلیه شخصی برای سفر به این مجتمع استفاده کنند لازم است بگوییم که ترافیک سنگین و معضل جای پارک ممکن است وقت زیادی را از آنها تلف کند و بهتر است برای عبور و مرور به آنجا از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود. برای استفاده از وسیله نقلیه عمومی بهترین راه استفاده از خط مترو میباشد.

شما میتوانید در ایستگاه فردوسی از قطار پیاده شده و با اندکی پیاده روی به این مجتمع برسید. همچنین راه دوم استفاده از اتوبوس های بی ار تی میباشد که با سوار شدن در خط آزادی_تهرانپارس در ایستگاه میدان فردوسی از آن پیاده شوید و به سمت کوچه شاهرود بروید.

فاصله دادگاه نیابت مدنی از ضلع شمالی غربی مترو فردوسی کمتر از ۲۰۰ متر می باشد.

تلفن و شماره تماس

شماره تماس:۸۸۹۰۰۷۲۰-۰۲۱

شماره نمابر(شماره فکس):۸۸۹۰۹۹۶۷

روزهای کاری و ساعت کاری دادگاه نیابت احکام مدنی

ایم مجتمع در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به فعالیت میپردازد و در تعطیلات رسمی و همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل میباشد.

مشاوره حقوقی با وکیل متخصص اجرای احکام مدنی

با توجه به اینکه دریافت اجرائیه از دادگاه و همچنین اجرای آن به نحوی که به سریعترین حالت ممکن و درست ترین شکل انجام شود مهمترین قسمت در پیگیری امور قضایی میباشد حتما لازم است از شخصی که دارای دانش حقوقی و همچنین تجربه کافی در این زمینه میباشد مشاوره حقوقی اجرای حکم دریافت کنید.

زیرا با مسیر طولانی قضایی که شما طی کرده اید تا بتوانید رای موافق منافع خود را از دادگاه بگیرید اگر در اجرای آن ناتوان باشید بسیاری از حقوق شما تضییع خواهد شد.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند