قرارداد استخدام مدیر عامل

نمونه قرارداد استخدام مدیر عامل

قرارداد استخدام مدیر عامل

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد استخدام مدیر عامل، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است .این قرارداد به جهت مسئولیت های یک مدیر دارای اهمیت ویژه ایی میباشد لذا، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره نمونه قرارداد استخدام مدیر عامل

تمامی شرکت ها و موسسات برای اداره کردن و اجرای یکسری از تصمیمات هیئت مدیره نیاز به داشتن سمتی به نام مدیرعامل هستند. در واقع مدیرعامل ممکن است وظایف متعدد و مختلفی را به عهده داشته باشد ولی باید توجه داشت برای داشتن رابطه مشخص وصریح و همچنین مشخص شدن هریک از وظایف باید یک قرارداد کامل و دقیق بین شرکت و مدیرعامل تنظیم نمود اصولا بر این قرارداد رابطه کار و کارفرمایی قانون کار حاکم می باشد اما گاهی اوقات اختلاف نظر نیز می باشد، به هرحال ما در مقاله از نگاه قانون کار موضوع را بررسی می نماییم.

باتوجه به اینکه قرارداد استخدام مدیر عامل از جمله قرارداد کار می باشد پس تمامی الزامات قانون کار بر آن حاکم است در نتیجه کارفرما ملزم است که حق بیمه و…. برای مدیرعامل پرداخت نمایید .

توجه نمایید اگر شرکت یا موسسه شما در حوزه خاصی فعالیت میکند که نیاز به تخصص خاصی یا مدرک خاصی دارد حتما این امر را در انتخاب مدیرعامل لحاظ نمایید و از وی مدارک مرتبط با این موضوع را بخواهید و به دقت آنها را با مدارک هویتی تطبیق دهید برای اینکه بررسی نمایید مدیرعامل شما تخصص لازم را جهت اداره شرکت یا موسسه شما دارد یا خیر توصیه می‌کنیم که قرارداد ایشان را به صورت موقت منعقد نمایید مثلا برای ۳ یا ۶ ماه   و بعد آن در صورت رضایت میتوانید آن را تمدید نمایید.

نمونه قرارداد استخدام مدیر عامل

بهتر است در قرارداد تمامی وظایف و تکالیفی که از مدیرعامل انتظار دارید را به صورت مشخص درج نمایید ،مثلا انتخاب و گزینش کارمندان، بررسی وضعیت و ارائه خدمات ، گرفتن و تحلیل گزارشات فصلی مالی و ارائه آن به هیئت مدیره ، بررسی نیاز ها و نقاط ضعف و قدرت مجوعه  و تلاش برای بهبود آن، تحلیل شرایط هنگام خرید و فروش کالا و یا خدمات مورد نیاز شرکت ، برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان ، نظارت بر آن‌ها  و بسیاری از مواردی که بسته به نوع هرشرکت متفاوت می باشد.

با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت یا موسسه به خیلی از اطلاعات شرکت دسترسی دارد شما می‌توانید برای حفظ آنها و جلوگیری از افشا آن مخصوصا در میان رقبا بندی در قرارداد اضافه نمایید تحت عنوان محرمانگی اطلاعات و برای تخلف از آن ضمانت اجرا در نظر بگیرید .

باتوجه به اینکه سمت مدیرعامل یکی از حساس ترین نقش ها در شرکت یا موسسه میباشد ما به شما توصیه می‌کنیم هنگام انعقاد قرارداد از وکیل متخصص امور شرکت ها استفاده کنید .

البته ما برای آشنایی شما نمونه قرارداد کار  –  استخدام مديرعامل را آورده ایم.

نمونه نمونه قرارداد استخدام حسابدار

نمونه قرارداد استخدام سرپرست کارگاه

نمونه نمونه قرارداد استخدام صندوقدار

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند