مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب با وکیل

مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب

تماس برای مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب

مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق کیفری انجام میپذیرد.

امروزه با تخصصی شدن مراجع کیفری در حقوق ایران یکی از مراجع مهم که سالانه به تعداد زیادی از پرونده های رسیدگی میکند دادگاه انقلاب میباشد.

اما دلیل اهمیت بالای این مرجع قضایی به دلیل تعداد بالای پرونده های آن نیست بلکه به دلیل حساسیت و شدت جرایمی هست که در آن مورد رسیدگی قرار میگیرد.

بر اساس آئین دادرسی کیفری دادگاه های کیفری ایران به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم بندی میشوند. تنها دو دادگاه عمومی به نام های کیفری یک و کیفری دو وجود دارد و چندین مرجع تخصصی نیز در جوار آنها به رسیدگی جرایمی که توسط قانون بر عهده آنها گذاشته شده است میپردازند که یکی از این مراجع تخصصی دادگاه انقلاب میباشد.

ویژگی دادگاه های تخصصی این است که صلاحیت رسیدگی به هیچ جرمی را نخواهند داشت مگر آن مواردی که قانون صراحتا مشخص کرده است و در غیر این صورت در صلاحیت دادگاه های عمومی است. ماده ۵ قانون دادگاه های عمومی و انقلاب جرایمی که در صلاحیت این دادگاه است را به صورت حصری نام برده است.

وکیل متخصص دادگاه انقلاب میتوانند بهترین راهنما برای متهمانی باشند که در نتیجه اتهام به یک جرم، پرونده آنها در این دادگاه مورد پیگرد قرار گرفته است.

مشاوره حقوقی با وکیل کیفری دادگاه انقلاب

مشورت با وکیل حرفه ای دادگاه انقلاب یکی از بهترین راهکارهای موجود برای حل مسائل و مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف میباشد. به خصوص در پرونده های کیفری به دلیل اینکه قانون مجازات اسلامی از فقه گرفته شده است ممکن است دارای اصطلاحات تخصصی و ویژه ای باشد که برای بیان مصادیق آن نیازمند داشتن دانش حقوقی باشیم و همچنین برای اظهار دفاعیات خود باید نسبت به این قوانین و مقررات و همچنین رویه قضایی اشراف داشته باشیم.

وکیل دادگاه انقلاب با داشتن شرایطی که پیش تر برای شما بیان کردیم در یک یا چند جلسه مشاوره حقوقی جرمی که شما یا بستگان شما برای انجام آن در مراجع قضایی انقلاب مورد تعقیب کیفری قرار گرفته اند را شرح داده و بررسی مدارک و مستندات موجود راهکارهایی برای بیان دفاعیات متهم به شما بیان کند.

از آنجایی که دادگاه انقلاب یکی از مراجع تخصصی کیفری هست و  دارای آئین رسیدگی مخصوص به خود میباشد، لازم است وکیلی که با آن مشورت میکنید علاوه بر داشتن دانش حقوقی در زمینه قوانین و مقررات کیفری کشور ایران، نسبت به رویه قضایی این دادگاه نیز اشراف کامل و تجربه کاری داشته باشد تا با ارائه راه حل های عملی شما را راهنمایی کند.

صلاحیت دادگاه انقلاب نسبت به چه جرایمی هست؟

دادگاه انقلاب که یکی از مراجع تخصصی کیفری میباشد تنها صلاحیت رسیدگی به جرایمی که قانون صراحتا مشخص کرده است را دارد. به همین علت باید برای بیان این صلاحیت به متن قانون مراجعه کنیم. ماده ۵ قانون دادگاه های عمومی و انقلاب جرایمی که رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه انقلاب میباشد را نام برده است. این جرایم از قرار ذیل است:

کلیه جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و محاربه یا افساد فی الارض

توهین به مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری

توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران یا اقدام مسلحانه و ترور و تخریب موسسات به منظور مقابله با نظام

جاسوسی به نفع اجانب

کلیه جرایم مروبط به قاچاق و مواد مخدر

دعاوی مربوط به اصل ۴۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

مشاوره حقوقی با وکیل دادگاه انقلاب

نقش مشاور حقوقی در بررسی پرونده دادگاه انقلاب

یکی از اقداماتی که باید پیش از انجام مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب برای افراد صورت بگیرد بررسی پرونده از سوی وکیل مشاوره دهنده است.

پس نکته ای که در اینجا قابل طرح است این میباشد که در ابتدا مسئله و موضوع مشاوره را به صورت دقیق  برای وکیل مطرح کرد تا ایشان نسبت به تمام ماجرا دید کلی پیدا کند.

سپس باید برای راهنمایی بهتر و دریافت راهکارهای کاربردی تر از جزئیات نیز ایشان را مطلع نمود زیرا برخی از این جزئیات ممکن است به طور کلی روند رسیدگی و جهت پرونده را تغییر دهد و وکیل باید نسبت به آنها اشراف داشته باشد تا به عنوان راه حل پیشنهاد دهد.

علاوه بر اینها وکیل میتواند با بررسی پرونده های کیفری ارزش هر یک از ادله، مستندات و دفاعیات را بیان کند.

برای مثال در پرونده ای که تنها شاهدان آن همسر و فرزند متهم باشند، قاضی برای صدور رای به ادله دیگر مراجعه کرده و برای این شهادت ارزش پایین تری را در نظر میگیرد زیرا که احتمال تبانی برای آن وجود خواهد داشت. این موارد از نکاتی هست که شما میتوانید از آن در هنگام دریافت مشاوره حقوقی بهرمند شوید.

بهترین وکیل برای دریافت مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب

همانطور که در ابتدا این گفتار بیان کردیم بهترین وکیل برای دریافت مشاوره حقوقی وکلای کیفری پایه یک دادگستری هستند. همچنین میتوانید برای دریافت مشاوره حقوقی به ساده ترین و سریع ترین راه ممکن به موسسه حقوقی مجاز اترس که دارای دپارتمان تخصص برای ارائه خدمات حقوقی در زمینه پرونده های کیفری و به خصوص دعاوی مربوط به دادگاه انقلاب است مراجعه نمایید.

این موسسه در محدوده ونک شهر تهران واقع شده است، افرادی که از شهرستان درخواست مشاوره دارند یا به دلیل حجم کاری بالا یا ترافیک امکان مراجعه حضوری ندارند، میتوانند با برقراری تماس با یکی از شماره های انتهای صفحه از مشاوره حقوقی آنلاین این مجموعه استفاده نمایند.

هزینه مشاور حقوقی برای دادگاه انقلاب

مشاوره حقوقی در موسسه اترس به دو صورت تلفنی و حضوری به متقاضیان ارائه خواهد شد که هر یک از آنها هزینه های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

مشاوره تلفنی به مدت های ۲۰، ۳۰، ۴۵ و ۶۰ دقیقه ارائه خواهد شد که به ترتیب هزینه آن ۱۸۵، ۲۵۰، ۳۵۰ و ۵۰۰ هزار تومان میباشد.

مشاوره حضوری تنها به مدت ۶۰ دقیقه ارائه خواهد شد که هزینه آن ۹۰۰ هزا تومان است. برای هماهنگی یا دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از راه های ارتباطی ما استفاده نمایید.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی فوری پرونده دادگاه انقلاب

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص در موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی در پرونده های کیفری نیاز به دریافت مشاوره حقوقی به صورت ملموسی احساس میشود. زیرا برخی از اصطلاحات و اتهاماتی در پرونده فرد وجود دارد به صورت کلی هستند و برای بیان مصادیق آن نیازمند راهنمایی از حقوقدانانی متخصص و با تجربه هستیم.

مشاوره حقوقی اجرای حکم دادگاه

مشاوره حقوقی اجرای حکم

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی اجرام حکم تماس برای مشاوره حقوقی اجرای حکم دادگاه مشاوره حقوقی اجرای حکم در

مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی کیفری

فرم ثبت درخواست مشاوره حقوقی کیفری تماس با مشاور پرونده کیفری مشاوره حقوقی کیفری در موسسه حقوقی اترس توسط

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند