وکیل ایرانیان خارج کشور در اروپا و آمریکا

وکیل ایرانیان خارج از کشور

وکیل ایرانیان خارج از کشور در موسسه حقوقی اترس پاسخگوی سوالات و مشکلات شما میباشد.

هموطن های گرامی میتوانند از طریق شماره زیر در پیام رسان واتساپ  با ما در تماس باشند 

تماس از طریق پیام رسان واتساپ

روش اعطای وکالتنامه برای ایرانیان مقیم در خارج از کشور

شخصی که متقاضی اعطای وکالتنامه است میتواند هنگامی که در داخل کشور هست به یکی از بستگان یا آشنایان معتمد خود وکالتنامه ای بدهد و در آن حق توکیل به یک وکیل پایه یک دادگستری را نیز بدهد تا در هنگام لزوم برای انجام هر چه بهتر کارها شخص معتمد به وکیل ،وکالت دهد.

یکی دیگر از راه هایی که باعث میشود دردسر کمتری برای اعطای وکالتنامه داشته باشد این است که پیش از خروج از کشور در سامانه ثنا ثبت نام کرده و احراز هویت کنید تا هنگامی که از کشور خارج میشوید برای احراز هویت به مشکل نخورید و حتما سیم کارتی که با آن ثبت نام کرده اید را همراه خود ببرید برای امضاء الکترونیکی از کدی که برای آن سیمکارت پیامک میشود استفاده نمایید.

اگر هیچ یک از کارهایی که خدمتتان توضیح داده شد را انجام نداده اید نگران نباشید به دلیل اینکه میتوانید با مراجعه به سایت میخک و ثبت نام در این سامانه با درج مشخصات خود و وکیل مورد انتخاب شما وکالتنامه خود را تنظیم کنید همچنین میتوانید به سایت international.adliran.ir  مراجعه نمایید.

از آنجایی که افرادی که در خارج از کشور زندگی میکنند دارای ملیت ایرانی هستند و ممکن است بستگانی یا اموالی در کشور ایران داشته باشند رابطه حقوقی آنها در این کشور ناتمام است. پس ممکن است هر زمان مشکلات حقوقی یا کارهای اداری که تنها در مراجع قضایی یا اداری ایران امکان انجام آنها هست و از طریق کنسولگری امکان پیگیری آنها نمیباشد برای این اشخاص پیش بیاید و نیاز به وکیل برای  ایرانیان مقیم خارج کشور برای برطرف کردن مشکلات حقوقی قضایی خود حائز اهمیت شود.

با همه این تفاسیر ایرانیان خارج از کشور در صورت بروز مشکلات حقوقی به دنبال یک متخصص در این زمینه میباشند که به درستی آنها را راهنمایی کند و مضاف بر اینکه ایشان نیاز دارند تا شخصی به نمایندگی و وکالت آنها در ایران کارهای قضایی را پیگیری کند و نتایج را به آنها اطلاع دهد.

پس اگر شما هم به دنبال یک موسسه حقوقی معتبر در تهران با وکلایی معتمد و حرفه ای در کشور ایران هستید تا در مشکلات به درستی شما را راهنمایی کنند و در انجام کارهای قضایی به شما یاری برساند در ادامه این گفتار با ما همراه باشید.

وکیل آنلاین برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

وکیل آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور

با توجه به اینکه افرادی که خارج از کشور هستند رفت و آمد به دفاتر حقوقی بسیار سخت و در برخی موارد غیر ممکن میباشد یکی از خدماتی که بسیار برای آنها مفید است خدماتی هست که وکیل به صورت آنلاین به به ایرانیان خارج کشور ارائه میدهد..

به دلیل اینکه رفت و آمد تنها بخاطر یک جلسه مشاوره حقوقی و یا صحبت درباره پرونده با وکیل خود صرفه اقتصادی ندارد و همچنین در صورت تشکیل جلسه تلفنی هزینه آن هم زیاد میشود تشکیل جلسه آنلاین با وکیل خود میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همه ی ارائه دهندگان خدمات حقوقی از ارائه خدمات آنلاین برخوردار نیستند و همچنین از طرفی هم اعتماد کردن برای اشخاصی که در کشور حضور ندارند به دفاتر یا موسسات حقوقی میتواند معضلی باشد که برای آنها پیش بیاید. موسسه حقوقی اترس با ارائه مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و همچنین تشکیل جلسه بصورت آنلاین مشکل اشخاصی که امکان مراجعه حضوری را ندارند حل کرده است و همچنین با داشتن مجوزهای قانونی از کانون وکلای دادگستری و رضایت موکلین خود مکان امنی برای اعتماد و حل مشکل شماست.

وکیل ایرانی زن

یکی از ویژگی هایی که ایرانیان خارج کشور برای تعیین وکیل و استفاده از خدمات حقوقی هستند در نظر گرفتن جنسیت وکیل یا مشاور حقوقی خود هست. در برخی از امور که مربوط به خانواده و امور شخصی میباشد خانم ها به دنبال وکیل دادگستری خانم و به تبع ممکن است ؛ آقایان هم به دنبال وکیل آقا بگردند تا در جلسات بررسی و مشاوره حقوقی به راحتی بتوانند مشکلات خود را بیان کنند تا وکیل آنها با توجه به تمام جزئیات و دانشی که در آن زمینه دارد بهترین راه حل قانونی را به آنها نشان دهد تا وقت و هزینه شما در مسیر اشتباهی تلف نشود.

وکیل ایرانی خانواده

وکیل خانواده به وکیلی گفته میشود که به صورت تخصصی در زمینه حقوق خانواده فعالیت میکند. برای انتخاب وکیل  خانوادگی خود باید به جزئیات زیادی توجه کنیم.

به دلیل اینکه این دسته از وکلا، وکلایی هستند که ممکن است حتی بعد از فوت شخص هم هنوز کارشان ادامه دار باشد و خدماتی را به ما و خانواده ما ارائه دهند.

انتخاب وکیل برای ایرانیان مقیم خارج خارج کشور ایران  و زمانی که کشور حضور ندارند هم باید با دقت بیشتری صورت پذیرد زیرا به شخصه نمیتوانند پرونده ها و کارهایی که به وکیل سپرده میشود را پیگیری کنند البته که روشهایی برای نظارت هم وجود دارد اما همانطور که در گفتارهای دیگر گفتیم پیشگیری بهتر از درمان است. وکیلی که برای امور خانواده انتخاب میکنید باید معتمد بودن از صفات بارز شخصیتی وی باشد.

امین بودن دیگر ویژگی هست که میشود به آن اشاره کرد به دلیل اینکه شما بزرگترین رازهای زندگی خود را با او در میان میگذارید و از آنجایی که قوانین و مقررات مربوط به خانواده از پیچیدگی و گستردگی زیادی برخوردار است لازم است که وکیل دانشی قوی در این زمینه و همچنین تجربه کافی کار را داشته باشد.

برای وکالت دادن به شخصی در زمینه کارهای حقوقی خانوادگی خود میتوانید در ابتدا یک جلسه مشاوره حقوقی خانواده بصورت آنلاین یا تلفنی تشکیل دهید و مشکل خود را در میان بگذارید تا هم برای روش اعطای وکالتنامه و همچنین مشکل حقوقی خود را بررسی کرده باشید.

مشاوره با وکیل ایرانیان خارج از کشور

هزینه وکیل برای ایرانیان خارج کشور

هزینه خدمات حقوقی و وکیل ایرانیان مقیم خارج از کشور با توجه به این حجم پرونده ها میتواند متفاوت باشد و همچنین هر کدام از آنها از میزان پیچیدگی خاصی برخوردار باشند به تبع مبلغی که برای ارائه خدمات در آن زمینه دریافت میشود میتواند متفاوت باشد. تعرفه خدمات موسسه حقوقی اترس برای اعلام وکالت و ارائه خدمات وکالتی برای شما، از سی میلیون تومان شروع میشود و همانطور که خدمت شما گفتیم با توجه به حجم و پیچیدگی پرونده این قیمت کم و زیاد میشود. البته میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت، بخش تعرفه خدمات حقوقی از تمامی قیمتهای خدمات حقوقی ما مطلع شوید.

هزینه مشاوره با وکیل برای هموطن های خارج از ایران

  • مشاوره آنلاین / ۱۵ دقیقه ۱۲۰ هزار تومان
  • مشاوره آنلاین / ۳۰ دقیقه ۲۱۵ هزار تومان
  • مشاوره آنلاین / ۶۰ دقیقه ۴۰۰ هزار تومان

نتیجه‌گیری :

با توجه به تمام توضیحاتی که خدمتتان ارائه شد سعی ما بر این بوده که در این گفتار بتوانیم کمی با چالش های حقوقی که ممکن است هنگامی که خارج از کشور ایران عزیزمان هستیم برای ما رخ دهد آشنا شویم تا در هنگام رخ دادن آنها بتوانیم در مدت زمان معقول یک وکیل معتمد و متخصص برای انجام امور حقوقی خود بیابیم.

وکیل ارث شهر تهران

وکیل ارث

فرم ثبت درخواست تماس با وکیل ارث تماس با وکیل متخصص ارثیه وکیل ارث: در صورتیکه دچار مشکلات  حقوقی

وکیل کسب و کار شهر تهران

وکیل کسب و کار

فرم ثبت درخواست تماس با وکیل کسب و کار تماس با وکیل کسب و کار وکیل کسب و کار

وکیل تهران و نکات حقوقی

وکیل تهران

وکیل تهران : در کشور ما مانند بیشتر کشورها، صلاحیت وکلای دادگستری سرزمینی است . یعنی شخصی که پروانه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند