مشاوره حقوقی با وکیل مطالبه طلب

مشاوره حقوقی مطالبه و گرفتن طلب

تماس برای مشاوره حقوقی وصل و مطالبه طلب

مشاوره حقوقی مطالبه طلب در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق مالی انجام میپذیرد.

با توجه به گسترش جمعیت و همچنین حضور در اجتماع مراودات مالی نیز میان مردم به صورت های مختلف بیشتر شده است. به این صورت که ممکن است افرادی که حتی شغل آنها تجارت و کاسبی نمیباشد نیز روزانه به افراد مختلف بدهکار و یا از آنها طلبکار شوند.

هر یک از این تبادلات ممکن است زمینه بروز مشکلات مالی و حقوقی گردد. تا زمانی که افراد بدهی های خود را در موعد مقرر پرداخ نمایند مشکلی نیست اما مشکل زمانی آغاز میشود که فرد بر خلاف وعده ای که حال ممکن است بر اساس سند عادی، سند رسمی، اسناد تجاری(چک، سفته، برات) و حتی به صورت شفاهی داده باشد عمل نکند.

در این صورت است که طلبکار به فکر مطالبه طلب خود از طرق قانونی خواهد افتاد. در این صورت فرد میتواند با مراجعه به دادگاه صالح که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد مراجعه کرده و دعوای مطالبه وجه مطرح نماید و از دادگاه تقاضای رسیدگی داشته باشد.

در این صورت با بررسی مدارک و مستندات اگر خود طلب و میزان آن نزد قاضی اثبات گردد، حکم به پرداخت طلب طلبکار خواهد کرد و میتوان برای اجرای آن از طریق مراجع قضایی اقدام کرد.

برای پیگیری دعاوی خود و انجام بهترین اقدامات بهتر است تا با یک وکیل متخصص در این حوزه مشورت نمایید تا از راهکارهای پیشنهادی، استفاده لازم را داشته باشید.

مشاوره حقوقی برای دریافت طلب قراردادی

یکی از روشهای انتقال تعهدات که افراد روزانه با آن روبرو هستند در حوزه قرارداد ها میباشد. قرارداد میتواند انواع مختلفی داشته باشد که به صورت های شفاهی و کتبی نمایان میشود.

برای مثال حتی زمانی که شما از یک سوپرمارکت هم خرید میکنید، بدون هیچ مکالمه ای یک وارد یک قرارداد با فروشنده آن سوپرمارکت شده اید. این نمونه از خرد ترین تعاملات مالی میباشد.

پس به دلیل گسترده بودن این حوزه بیشترین میزان مشکلات افراد که منجر به دعاوی مالی خواهد شد مربوط به زمینه قراردادها هست.

اگر در نتیجه یک عقد رسمی، شخصی متعهد به پرداخت وجهی به شما شده باشد به راحتی میتوانید بدون ارائه دادخواست و طرح دعوا در مراجع قضایی از طریق اجرای احکام یا اجرائیه ثبت، طلب خود را وصول نمایید.

اما اگر طلب شما بر اساس سند عادی باشد، صدور اجرائیه باید از سوی قاضی دادگاه باشد و برای رسیدن به این مرحله نیازمند اقامه دعوایی چون مطالبه ثمن معامله قراردادی علیه شخص بدهکار هستید.

دادگاه به بررسی صحت این قراردادی که بر اساس سند عادی است میپردازد و شما باید دلایل و مستندات خود را در جلسات رسیدگی ارائه کنید تا قاضی برای تایید صحت و صدور رای به نفع شما به یقین برسد.

در این بین برای ارائه دلایل و مستندات بهتر است از وکلای متخصص مشاوره حقوقی قرارداد دریافت کنید تا سوالات خود را مبنی بر اینکه چه دلایلی قاضی را برای رسیدن به یقین بیشتر مجاب میکند از او بپرسید.

مشورت با وکیل برای مطالبه وجه خسارت

در نتیجه اقداماتی و اعمال حقوقی که ما روزانه در حال انجام آنها هستیم ممکن است سبب بروز خسارت به دیگری باشیم یا از آنها خسارت ببینیم. تفاوتی میان خسارتی که از طریق مسئولیت مدنی یا مسئولیت قراردادی وارد میشود برای مطالبه آن وجود نخواهد داشت.

برای مثال تفاوتی نمیکند شخصی در اثر تصادفات رانندگی به شما خسارتی وارد کرده باشد و یا در نتیجه دیر کرد تخلیه ملک استیجاری شما سبب بروز خسارت شده باشد. در نهایت شما باید برای دریافت خسارات خود اقدام نمایید و خسارت زننده محکوم به پرداخت آن است.

پس متوجه شدیم که خسارت انواع مختلفی دارد اما نکته مشترکی که برای انواع متفاوت آن وجود دارد این است که میتوانید با راهنمایی گرفتن از یک وکیل متخصص حوزه خسارت به راحتی طلب خود را نزد دادگاه احراز کرده و به سریع ترین زمان ممکن حکم دادگاه را به موقع اجرا گذاشته و مطالبات خود را دریافت نمایید یا اگر توانایی پرداخت برای بدهکار نبود اموال او را توقیف کرده تا از طریق فروش آن به طلب خود برسید.

اهمیت راهنمایی گرفتن از وکیل متخصص

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید باید متوجه این مسئله شده باشید که اینگونه مسائل و مشکلات حقوقی به چه اندازه در نزدیکی زندگی روزمره ما وجود دارند.

اینگونه بحران با توجه به اینکه میتواند از طرق مختلف برای افراد پیش بیاید و همچنین انواع و اقسام مختلفی نیز دارد پیدا کردن راه حل آنها بسیار سخت و پیچیده میباشد.

این اتفاق در حالی رخ میدهد که باید برای دریافت وجه به سریع ترین حالت ممکن عمل کرد. مشاوره حقوقی مطالبه طلب از آنجایی دارای اهمیت میباشد که وکلای مشاوره دهنده بارها تجربه کار در اینگونه مسائل را دارند که میتوانند کوتاه ترین و آسان ترین راه را به شما پیشنهاد داده تا در سریع ترین زمان به نتیجه مطلوب خود یعنی دریافت وجه طلب از بدهکار برسید.

مشاوره حقوقی مطالبه طلب طلبکار

برای شکایت از بدهکار باید چه کنیم؟

شما میتوانید پس از مطرح کردن موضوع خود با وکیل مربوطه و راهنمایی گرفتن از ایشان دعوای مطالبه وجه به طرفیت شخص بدهکار مطرح نمایید.

این دعوا اگر مبلغ زیر ۲۰ میلیون تومان باشد در شورای حل اختلاف باید مطرح گردد که هزینه دادرسی آن ۲/۵ درصد از میزان خواسته است و اگر بالای ۲۰ میلیون تومان باشد باید در دادگاه حقوقی محل اقامت خوانده مطرح شود که میزان هزینه دادرسی آن ۳/۵ درصد خواسته میباشد.

برای آگاهی بیشتر میتوانید با وکیل پرونده شورای حل اختلاف در موسسه اترس در تماس باشید

هزینه مشاوره حقوقی دعوای مطالبه وجه

موسسه حقوقی اترس یکی از مراکزی میباشد که در شهر تهران به صورت تخصصی به ارائه مشاوره حقوقی مطالبه طلب میپردازد.

مجموعه اترس وکلای مجرب در زمینه های مختلف را در کنار یکدیگر جمع کرده است تا به متقاضیان خود در زمینه های مختلف خدمات حقوقی دهد. هزینه مشاوره حقوقی مطالبه طلب  با وکیل متخصص این حوزه  به صورت تلفنی و به مدت ۱۵ دقیقه ۱۸۵ هزارتومان و برای مشاوره حضوری به مدت یک ساعت ۹۰۰ هزارتومان میباشد.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای وصول و مطالبه طلب بدهکار

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص حوزه پولی در دپارتمان امور حقوق مالی موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی مطالبه طلب هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی یکی از معضلات افراد دریافت مطالبات خود از افرادی میباشد که یا به کلی دین را انکار کرده اند و یا برای پرداخت آن هر بار به روز دیگری منتقل میکنند. برای دریافت طلب و احقاق حقوق خود با شماره ای که ذیل این مطلب گذاشته شده است تماس بگیرید تا از راهنمایی ها وکیل متخصص بهرمند شوید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند