وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در تهران

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

تماس با وکیل الزام به تنظیم سند

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی در موسسه حقوقی اترس ،وکیل پایه یک دادگستری  متخصص حقوق اسناد و املاک میباشد.

دعوای الزام به تنظیم سند رسمی یکی از مشکلاتی میباشد که حجم زیادی از دعاوی دادگاه ها را تشکیل میدهد.

خوانده این دعوا خریداری است که مالی را از فروشنده خریده است و طبق توافقات فی ما بین آنها تمام یا قسمتی از قیمت مال را پرداخت کرده است اما فروشنده به هر دلیلی از انتقال سند رسمی به او امتناع میورزد.

نوشتن دادخواست و ارائه مدارک و مستندات در این دعوا بسیار حائز اهمیت میباشد که با همراه داشتن یک وکیل متخصص در این امور میتوانید با اطمینان خاطر این کار را به او بسپارید تا به نحو احسن در دادگاه از حقوق و منافع شما دفاع نماید.

همچنین با رویه ای که امروزه در دادگاه ها، مبنی بر عدم پذیرش اسناد عادی مستقر شده است، حساسیت این دعوا بیش از پیش بالا میرود.

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی برای املاک تهران

برای اینکه بتوانید خیالی آسوده از نتیجه رای دادگاه در خصوص ادعایی که علیه فروشنده ای که سند رسمی را به شما منتقل نکرده است داشته باشید بهترین راه حل، سپردن این پرونده به وکیلی میباشد که حوزه فعالیت خود را این دسته از پرونده ها قرار داده و همچنین مسلط به قوانین و مقررات به روز شده در این زمینه میباشد.

اگر دارای چنین مشکلاتی در شهر تهران هستید بهترین گزینه برای شما کمک گرفتن از یک وکیل ملکی در تهران است؛ زیرا در این گونه مسائل ممکن است ادعاهایی متناقض بر سر مالکیت یک ملک مطرح شود که پیچیدگی مسئله را افزایش میدهد و وکلای ملکی تهران هستند که با دانش و تجربه ای که دارند میتوانند بسیاری از مشکلات را با ارائه راهکارهای مناسب حل کنند.

وکیل برای الزام به سند رسمی خودرو

در گذشته یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود میکرد و سبب ترسیدن از معاملات در زمینه خودرو در کشور ما میشد این بود که مشخص نبود برگه سبزی که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی صادر میشد نشان دهنده ی مالکیت خودرو میباشد یا اینکه هرکس سند رسمی داشته باشد مالک است.

اما با تصویب قانون حمل و نقل کشور مصوب سال ۱۴۰۰ این قائله خاتمه یافت. بر اساس ماده ۲۲ این قانون برگه سبز در حکم سند رسمی میباشد و نیازی به تنظیم سند رسمی در دفتر اسناد رسمی وجود نخواهد داشت.

با این اوصاف دیگر دعوایی با عنوان الزام به تنظیم سند رسمی خودرو وجود نخواهد داشت.

فواید تنظیم کردن دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی توسط وکلای دادگستری

تنظیم دادخواست توسط وکیل پایه یک دادگستری که متخصص در امور ملکی میباشد میتواند برای شما بسیار حائز اهمیت باشد زیرا این سند نقش محوری در حفظ حقوق و منافع شما دارد.

با توجه به قوانین و مقررات پیچیده و پراکنده ای که در این حوزه وجود دارد مهمترین بخشی که میتواند تاثیر بسیاری در رای دادگاه داشته باشد درخواست الزام به تنظیم سند رسمی ای میباشد که از سوی خواهان به دفتر دادگاه صالح تقدیم میشود. پیگیری این دسته از دعاوی در جریان رسیدگی و همچنین دلایل و مستنداتی که ارائه میشود و همچنین دفاعی که طرف مقابل یعنی خوانده دعوا در جلسه رسیدگی برای حفظ حقوق خود انجام میدهد نیازمند تحلیل و بررسی از طرف شخصی که دارای تجربه در این زمینه و دانش تخصصی درباره قوانین ملکی و ثبتی داشته باشد است.

پس شما میتوانید با مراجعه به یک وکیل حرفه ای رسیدن به منافع حاصل از رای دادگاه را برای خود تضمین نمایید.

وکیل دادگستری الزام به تنظیم سند

موانعی که ممکن است سد راه تنظیم سند رسمی شود چیست؟

در برخی موارد ممکن است که مشکلاتی سد راه تنظیم سند رسمی توسط فروشنده باشد حتی در زمانی که حکم دادگاه مبنی بر الزام به تنظیم هم گرفته باشید.

بررسی اینگونه از مسائل میتواند زیرکی وکیل شما باشد که پیش از گرفتن حکم دادگاه صورت پذیرد تا در زمان صدور رای، بی وقفه اجرائیه را از مرجع اجرای احکام گرفته و به موقع اجرا گذارد.

برخی مواقع نیز ممکن سند رسمی متعارضی با معامله ای که شما انجام داده اید وجود داشته باشد.

در این زمان با راهنمایی گرفتن از وکیل خود میتوانید دعوای ابطال سند رسمی مطرح کنید که صورت احراز شرایط که برای مثال یکی از آنها جعلی بودن آن سند رسمی میباشد سند سند رسمی که ممکن است سد راه شما باشد را توسط حکم مقام قضایی باطل کنید.

الزام به تنظیم سند رسمی ملک قولنامه ای توسط وکیل مختصص

به طور معمول برای معامله در اموال غیر منقول نخست یک قراردادی تحت عنوان قولنامه میان طرفین به امضا میرسد که این قرارداد حاوی بند هایی از قبیل نحوه پرداخت ثمن معامله و همچنین روز و ساعت حضور در دفتر اسناد رسمی برای انتقال مالکیت به صورت رسمی میباشد.

با این حال دیده میشود که در برخی موارد فروشنده ها که اغلب به علت تغییر قیمتی است که برای مورد معامله صورت گرفته است برای انتقال سند مالکیت حاضر نمیشوند.

در این مواقع میتوانید به یک وکیل ملکی حرفه ای مراجعه کرده تا در ابتدا به حل و فصل مسالمت آمیز میان طرفین اقدام نماید و اگر در این صورت هم مشکل حل نشد با تنظیم دادخواست نزد دادگاه صالح، الزام طرف قرارداد را به تنظیم سند رسمی بخواهد و برای دفاع از منافع شما در حین رسیدگی در دادگاه حاضر شود.

هزینه وکیل الزام به تنظیم

در این دسته از پرونده ها به دلیل اینکه ریسک به خطر افتادن اموال شما بسیار بالا میباشد و همچنین این اموال با توجه به قیمت املاک در شهر تهران میلیاردها تومان است

پرداخت هزینه هایی از قبیل حق الوکاله که میتواند تضمین کننده حقوق شما باشد بسیار منطقی به نظر میرسد. موسسه حقوقی اترس با همکاری بهترین وکلای املاک در شهر تهران به شما متقاضیان عزیز ارائه خدمات میکند.

هزینه قبول پرونده و اعلام وکالت در آن در موسسه اترس در بخش تعرفه خدمات حقوقی میباشد که البته با میزان پیچیدگی هر پرونده این عدد قابل تغییر است و برای دریافت اطلاعات دقیق میتوانید با شماره هایی که در انتهای صفحه درج شده است تماس بگیرید.

شماره وکیل الزام به تنظیم سند

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید باوکیل الزام به تنظیم سند در  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی    هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

با توجه به تمام توضیحاتی که برای شما در این نوشتار آوردیم میتوان گفت که بهترین راه حل برای پایین آوردن هرچه بیشتر ریسک پرونده های خود سپردن آن به وکیل متخصص در آن حوزه میباشد تا با اختیار عمل شما را به نتیجه مطلوب خود برساند.

وکیل افراز ملک در تهران

وکیل افراز ملک

فرم ثبت درخواست وکیل افراز ملک تماس با وکیل افراز ملک وکیل افراز ملک در موسسه حقوقی اترس وکیل

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند