وکیل متخصص ملکی تهران

وکیل ملکی تهران

تماس با وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی تهران  یک وکیل دادگستری است که حوزه امور املاک و مستغلات و متخصص است در هر صنعت و حوزه‌ای، انتخاب بهترین متخصص برای انجام کارهای مورد نیاز بسیار مهم است. در حوزه حقوق نیز، انتخاب بهترین وکیل برای دفاع از حقوق شما در دعاوی ملکی، بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله، به بررسی روش‌هایی برای پیدا کردن بهترین وکیل ملکی تهران می‌پردازیم

چگونه بهترین وکیل ملکی تهران را انتخاب کنیم

۱-پرس و جو از آشنایان :

با توجه به اینکه املاک در ایران به ویژه در تهران جز ارزشمندترین دارایی افراد محسوب می شود و تورم کشور ، قیمت آن را هموراه تغییر میدهد ،   دعاوی ملکی  جز پرونده هایی است که ممکن است هر خانواده حداقل یک بار با آن در ارتباط بوده باشد .

بنابراین میتونید از آشنایان خود بخواهید وکیل ملکی خود را معرفی کنند. توجه داشته باشید ، مطمئن شوید ، آن وکیل دادگستری متخصص حوزه املاک باشد.

۲- مراجعه به موسسات حقوقی مجاز :

برای اشخاص غیر وکیل ، اگر نگوییم که تشخیص تخصص وکیل متخصص حوزه املاک  محال است ، حداقل بسیار دشوار است . بنابراین بهتر است انتخاب وکیل تخصصی ملکی را به سازمان تخصصی در تهران بسپارید .

وکیل ملکی در شهر بزرگ تهران

مهمترین ویژگی های یک وکیل ملکی در تهران

۱دانش تخصصی وکیل ملکی

در هنگام انتخاب وکیل ملکی تهران، باید به دانش تخصصی ملکی  او توجه کنید. یک وکیل متخصص در حوزه دعاوی املاک، باید با قوانین و مقررات حقوقی مربوط به خرید و فروش ملک، اجاره و اجرای قراردادهای ملکی آشنا باشد. همچنین، وکیل شما باید دوره های تخصصی وکالت کاربردی در زمینه املاک را گذارنده باشد و از آخرین قوانین اطلاع داشته باشد. دانش تخصصی املاک ، باعث می شود در دعوی به مناسب ترین مواد قانونی استناد شود و پرونده به بهترین شکل مطرح شود .

۲-تسلط به رویه های قضایی دادگاه ها :

تسلط یک وکیل  بر رویه قضایی بسیار مهم است. یک وکیل با تجربه می‌تواند بهترین راهکارهای حقوقی را برای شما ارائه دهد. وکلای متبحر، با قوانین و مقررات بهتری آشنا هستند و شانس پیروزی بالاتری در پرونده دارند. درخواست کنید تا وکیل سوابق تجربی خود را با شما به اشتراک بگذارد. سوالات خود را درباره مدت زمانی که در حوزه حقوق کار کرده است، تعداد پرونده‌های قبلی که دفاع از آن‌ها را برعهده داشته است و نتایج آن‌ها را جویا شوید

وکیل خود را از موسسه حقوقی اترس انتخاب کنید

در امور ملکی، به دنبال یک وکیل در تهران هستید؟ اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که وکیل انتخابی شما، متخصص این حوزه است؟ ما هم با شما هم نظر هستیم پیدا کردن یک شخص متخصص در حوزه کارهای خدماتی همیشه دشواری ها و ریسک های خود را دارد در نتیجه در ادامه پی خواهیم برد که چگونه میتوان یک وکیل متخصص املاک در شهر تهران، ماهر و قابل اعتماد داشته باشیم.

وجود دپارتمان تخصصی املاک

موسسه حقوقی ، معتقد است که خدمات وکالتی بسیار موثر تر از خدمات عمومی است . به همین منظور خدمات حقوقی را در دپارتمان تخصصی مربوطه ، ارائه میکند . این دپارتمان ها اعضای متعددی دارند که می توانند در جهت بهترین راه حل های پرونده ها با یکدیگر همفکری کنند.

پیگیری مستمر پرونده :

ما معتقدیم که در بیشتر پرونده ها ، مهمترین عامل موفقیت یا شکست پرونده ، میزان پیگیری وکلای پرونده می باشد.

به همین جهت ، موسسه حساسیت ویژه ای در این مورد دارد و فرآیندها و نظارت های مختلف سامانه ای را بر این موضوع قرارداده است  و نظارت های جدی ای بر این موضوع می شود.

تمامی گزارشات اقدامات قبلی ، و برنامه و پیگیری های بعدی با قید تاریخ آن در سامانه اترس ثبت می شود و برای موکلین پیامک می شود  . به دلیل این شفافیت، موکلین و مدیران اترس می توانند به دقت بر میزان پیگیری پرونده نظارت داشته باشند.

ملکی وکیل تهران

هزینه وکیل ملکی

یک سوالی که برای کسی که به دنبال خدمات حقوقی وکیل ملکی است این است که دستمزد وکیل برای پرونده ملکی چه قدر است ؟ و یا هزینه وکیل تخلیه ملک به چه صورت  است؟ با توجه به اینکه دعاوی ملکی طیف گسترده ای دارند  ، دستمزد وکیل در هر پرونده با توجه به پیچیدگی و میزان پیگیری و میزان دلایل موکل متفاوت است .برای مشاهده هزینه طرح یا دفاع در پرونده ملکی به صفحه تعرفه دعاوی اترس مراجعه کنید .

لزوم مشاوره حقوقی با وکلای امور املاک تهران

پرونده های املاک ،می بایست از طریق دادخواست حقوقی طرح شود .هزینه دادرسی و هزینه کارشناسی دارد و ممکن است برای رسیدگی ماه ها بلکه سالها زمان ببرد . از سوی دیگر ممکن است دعوی به لحاظ محتوایی و یا از نظر شکل دادخواست ، اشتباه طرح شود و وقت و هزینه ها تلف شود و در مواقعی امکان طرح مجدد دعوی از بین برود .

سفارش اولیه ما  استفاده از وکلای متخصص است ، اما در صورتیکه به هر دلیلی قصد وارد شدن به یک دعوی حقوقی بدون همراهی وکیل را دارید

توصیه اکید می شود که از مشاوره حقوقی وکیل متخصص ملکی تهران استفاده بگیرید و هزینه های بعدی خود را کاهش دهید.

شماره وکیل ملکی تهران

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص املاک در تهران در دپارتمان امور ملکی  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی با وکیل ملکی تهران هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شماره های اترس که در تماس با ما قرار دارد ، شماره تماس با وکیل در شهر تهران    می باشد.

نتیجه‌گیری :

در نهایت، ویژگی‌های یک وکیل ملکی تهران خوب شامل تجربه و تخصص و پیگیری است که با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توانید یک وکیل ملکی تهران خوب و قابل اعتماد را انتخاب کنید.

 باید به یاد داشت که انتخاب بهترین وکیل ملکی خصوصا در پرونده های املاک تهران امری حیاتی است و شما باید از تحقیقات و جستجو‌های خود برای پیدا کردن وکیل مناسب و متخصص استفاده کنید و ریسک های قانونی و قضایی خود را کاهش دهید.

خلع ید چیست و نکات مهم آن

خلع ید

دعوی خلع ید خلع ید : گاهی اوقات انسان درخصوص اموال خود دچار مشکل می­شود. مثلا ملکی در تهران دارد

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند