وکیل برای پرونده تخلیه ملک شهر تهران

وکیل تخلیه ملک

تماس با وکیل تخلیه ملک

وکیل تخلیه ملک، وکیلی هست که در زمینه املاک فعالیت کرده و مسلط به تمام قوانین در این حوزه میباشد و بر تمامی رویه های قضایی در این زمینه اشراف کامل دارد. 

راهنمایی گرفتن و مشاوره حقوقی از وکیل تخلیه ملک میتواند راه های سخت و صعب العبور قضایی را برای ما به راه های ساده تر تبدیل کند.

پس اگر شما هم مشکل حقوقی در زمینه تخلیه ملک خود دارید راه بهتر برای شما این است که با مشورت گرفتن از یک وکیل ملکی مسیر ساده تری را در مراجع قضایی طی کنید. در ادامه به بررسی راه های مختلف برای اینکه بتوانیم به راحتی حکم تخلیه ملک را توسط وکیل خود بدست بیاوریم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تخلیه ی ملک  دو وجه دارد که از یک وجه خواسته ای از طرف مالک در برابر مستاجر میباشد و در وجه دیگر خواسته مستاجر در شرایط مقرر شده در قانون روابط موجر و مستاجر میباشد و وکیل هر طرف باید به پرونده با توجه به اینکه موکل خود چه جایگاهی دارد مسئله را مورد بررسی قرار دهد.

وکیل برای انجام امور در زمینه تخلیه ملک

اهمیت داشتن وکیل برای دعاوی حوزه املاک

امروزه با دشوار و پیچیده شدن دعاوی مربوط به حکم تخلیه ملک و همچنین افزایش اختلافات و دعاوی بین مالک و مستاجر یکی از موارد بسیار ضروری همراه داشتن یک وکیل متخصص در حوزه املاک و وکیلی که تجربه کافی در دعاوی تخلیه داشته باشد میباشد.

از آنجایی که دعاوی تخلیه ملک یا برای محل سکونت شخص مطرح میشود یا برای محل کسب و پیشه، پس هرچه سریع تر تکلیف حکم دادگاه مشخص شود میتواند به نفع شخص خواهان باشد. برای اینکه بتوانیم از این مسیر پیچیده به سرعت گذر کنیم و مدت زیادی از وقت و همچنین سرمایه خود را هدر ندهیم بهتر است که از یک وکیل تخلیه کمک بگیریم تا به مشکلات غیر قابل پیش بینی برخورد نکنیم.

یکی از وظایف وکیل تخلیه ملک تهیه و تنظیم اسناد قانونی لازم برای اثبات محق بودن موکل خود در دادگاه و در نهایت گرفتن حکم تخلیه میباشد. همچنین وکیل تخلیه موظف است در صورت نیاز به مراجع قضایی مراجعه کرده و پرونده تخلیه موکل خود را پیگیری نماید.

همچنین داشتن وکیلی در کنار خود که به مسیر آشناست و بارها از آن گذر کرده است میتواند باعث کم شدن اضطراب و استرس ما باشد تا بتوانیم با اعتماد به نفس بیشتری پرونده خود را پیگیری کنیم.

وکیل پرونده تخلیه در تهران

شهر تهران با میزان زیاد جمعیتی که در خود جای داده است پر تعداد ترین شهر کشور در میزان دعاوی در مراجع قضایی مختلف میباشد.

همچنین با پیشرفت روزانه ای که در حال وقوع است و ساختمان سازی ها تعداد املاک مسکونی و تجاری رو به افزایش است و به تبع میزان اجاره نشینی افزوده میشود. یکی از دعواهایی که بیشترین آمار را در بین دعاوی مالکین و مستاجرین دارد دعوای تخلیه است.

پس برای اشخاصی که در تهران به تبع شغل خود یا مسکن خود رابطه ی استیجاری حال با جایگاه مالک و یا مستاجر برقرار کرده اند لازم است که وکلای ملکی متخصص شهر تهران را شناسایی کنند تا در زمان لزوم بتوانند با مراجعه به آنها از حقوق خود دفاع نمایند.

اگر شما مشکلات حقوقی برای تخلیه ملک خود دارید اما وکیل تخلیه ملک که در این حوزه مسلط و مجرب در شهر تهران باشد را نمیشناسید در ادامه گفتار شما را راهنمایی خواهیم کرد که با چه کسی میتوانید مشکل خود را در میان بگذارید.

وکیل برای دعاوی مالک

وکیل تخلیه ملک که از سوی مالک در مراجع قضایی اقدام به گرفتن حکم تخلیه مینماید به صورت کلی باید یکی از سه راهی که برای گرفتن حکم تخلیه در قانون در نظر گرفته شده است را با توجه به شرایط در نظر بگیرد و نزد دادگاه به اثبات برساند.

یکی از لوازمی که که اگر نزد دادگاه به اثبات برسد میتواند باعث صدور حکم تخلیه به نفع مالک باشد این است که قرارداد اجاره پایان یافته باشد و همچنین مستاجر به اجاره بها به مالک پرداخت نکرده باشد و موجر حق فسخ داشته باشد. موضوع دیگری که میتواند پیش از به اتمام رسیدن قرارداد اجاره مورد استفاده مالک برای گرفتن حکم تخلیه قرار بگیرد این است که مستاجر از ملک استفاده نامشروع نماید.

استفاده نامشروع به این معنی است که از ملک در زمینه ای استفاده کند که مخالف با قوانین و مقررات کشور است یا مخالف صریح با شرع اسلام باشد. برای مثال ملک مسکونی را به قمارخانه تبدیل کند.

آخرین چیزی که میتواند دستآویز مالک برای گرفتن حکم باشد این است که مستاجر در حالی که اجازه انتقال ملک را ندارد آن را به دیگری منتقل نماید. در این صورت است که مالک میتواند به کمک وکیل خود در مرجع شورای حل اختلاف علیه مستاجر طرح دعوا نماید و درخواست تخلیه ملک را از مقام قضایی بخواهد.

بیشتر بدانیم : چگونگی مطالبه خسارت در دعاوی قضایی

وکیل پرونده تخلیه برای مالکین

مهلت اجرای دستور تخلیه

اگر مالک توانست با راهنمایی گرفتن از وکیل ملکی خود و رعایت مواردی که در بالا ذکر کردیم دستور تخلیه را از دادگاه بگیرد، این دستور ظرف مدت بیست وچهار ساعت به مستاجر ابلاغ میشود که امروزه با ابلاغ الکترونیکی در سامانه ثنا این اتفاق می افتد و پس از گذشت این بیست و چهار ساعت، سه روز مهلت دارد تا ملک را تخلیه نماید در غیر این صورت ماموران قضایی به امر تخلیه ملک میپردازند.

هزینه وکیل دعوی تخلیه

با توجه به اینکه چه میزان پرونده شما از پیچیدگی های قضایی برخوردار باشد و همچنین میزان کار و کیفیت خدماتی که از سوی وکیل تخلیه ملک ارائه میشود میتواند در میزان هزینه شما تاثیر گذار باشد.

موسسه حقوقی اترس که دارای مجوز کار از کانون وکلای دادگستری میباشد میتواند با تضمین کیفیت و تخصص وکلای خود میتواند ارائه دهنده خدمات به شما در حوزه تخلیه ملک باشد.

تعرفه خدمات حقوقی موسسه اترس برای وکالت در پرونده شما از سی میلیون تومان شروع میشود که با توجه به میزان خدماتی که مورد نیاز شما است متغیر میباشد. همچنین برای اطلاع از قیمت باقی خدمات حقوقی موسسه اترس میتوانید در صفحه اصلی سایت به بخش تعرفه خدمات حقوقی رفته و از آن اطلاع یابید.

  • وکالت برای تخلیه ملک ۳۰ میلیون تومان

    میزان دقیق حق الوکاله با توجه به میزان پیگیریها و اقدامات لازم ، تعیین و توافق می گردد.

شماره وکیل دادگستری پرونده ملک

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکلا دپارتمان امور املاک  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی حضوری و یا غیر حضوری با وکیل در تهران   هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به طور کلی به همراه داشتن یک فرد متخصص در هر زمینه ای میتواند به راحت شدن آن کار کمک کند. مسائل و مشکلات حقوقی هم از قاعده مستثنی نیستند و بلکه با توجه به پیچیدگی های این مسائل میتواند بیشترین نیاز به یک راهنمای خوب را در این حوزه احساس کرد.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند