قرارداد پیمانکاری تامین نیروی کارگری

نمونه قرارداد پیمانکاری تامین نیروی کارگری

قرارداد تامین نیروی کارگری

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد تامین نیروی کارگری، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه شرایط انعقاد قرارداد شما با پیمانکار دارای نکات مهمی است ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری تامین نیروی کارگری

خیلی از کارفرمایان برای تامین نیروی انسانی و کارگر مورد نیاز خود از پیمانکار (اعم  از شخص حقیقی یا حقوقی) کمک میگیرند و با آن قرارداد پیمانکاری تامین نیروی کارگری منعقد می کنند تا کارگر مورد نیازشان را تامین نماید که در این حالت هیچ رابطه ای بین استخدامی بین کارفرما و کارگر ایجاد نمی‌شود بلکه طرف مقابل کارفرما پیمانکار می باشد که در مقابل مبلغی که کارفرما به وی پرداخت می نماید ، موظف است که  برای او نیروی کارگری تامین نماید.

 پیمانکار تمام وظايف قانونی تصریح شده در قانون‌ را در مقابل کارگر دارد یعنی پیمانکار الزامات قانونی را برابر کارگرانجام می دهد ، مثل پرداخت عیدی، پرداخت سنوات، پرداخت حق بیمه و… .

در قرارداد پیمانکاری تامین نیروی کارگری، کارفرما در موضوع قرارداد مشخصات کارگر مورد نظر

خود را تصریح می‌کند برای نمونه اگر تخصص خاصی مدنظر داشته باشد یا اگر مهارت خاصی را از کارگر بخواهد یا سنی خاصی مدنظر داشته باشد و…. در این قرارداد تصریح می‌کند تا بر اساس این معیار ها برای وی کارگر انتخاب نماید.

نمونه قرارداد با پیمانکار برای تامین نیروی کارگری

در مبلغ قرارداد می‌توان به ازای هر روز یا هرماه مبلغی را مشخص نمود همچنین در خصوص زمان قرارداد بهتر است مدت مشخصی را تعیین نمود تا از عملکرد درست کارگر اطمینان حاصل نمود البته میتوانید یکسری شرایط را در قرارداد معین نمایید تا در صورت انجام خلاف آن ، قرارداد را فسخ نموده و در واقع برای خود در قرارداد حق فسخ قائل شوید.

همچنین در قرارداد به عنوان کارفرما میتوانید پیمانکار را ملزم نمایید که اسناد و مدارک بیمه نمودن کارگر را به روئیت شما برساند.

شما میتوانید برای تاخیر در انجام کارها توسط کارگر در قرارداد با پیمانکار ضمانت اجرا تعیین نمایید.

در خصوص قرارداد پیمانکاری تامین نیروی کارگری با توجه به اینکه این قرارداد بسته به نوع کارگری که شما نیازمند هستید همچنین حرفه ای که شما در آن فعالیت دارید و انتظاراتی که شما از کارگرتان دارید متفاوت است توصیه می‌کنیم این قرارداد را توسط وکیل متخصص امور قرارداد تنظیم نمایید تا ریسک کمتری برایتان داشته باشد.

اما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد با پیمانکار برای تامین نیرو را آورده ایم.

نمونه قرارداد کار عمومی

قرارداد پیمانکاری تامین غذا برای کارکنان

نمونه قرارداد تامین نیروی خدماتی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند