نمونه قرارداد استخدام مدرس

نمونه قرارداد استخدام مدرس

نمونه قرارداد استخدام مدرس

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد استخدام مدرس، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و نکات متفاوتی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد استخدام مدرس

امروزه علاوه بر موسسات آموزشی مثل آموزشگاه های زبان انگلیسی، موسیقی،خیاطی و… که با استخدام مدرس سروکار دارند خیلی از مجموعه ها نیز برای به روز بودن اطلاعات کارکنان خود یا جهت تبلیغ خود با برگزاری سمینارهای آمورزشی و مواردی از این قبیل به استخدام مدرس می پردازند. برای همکاری با مدرس نیز مثل سایر کارکنان یکسری شرایط بین طرفین مورد توافق قرارداد می‌گیرد که باید در قالب قرارداد کار تنظیم شود.

توجه داشته باشید شما برای اینکه بتوانید قرارداد صریح و بی ابهامی را داشته باشید باید در قرارداد خود تمام شرایطتتان را درج نمایید تا همکاری موثری داشته باشید.

اگر برای شما داشتن مدرک معتبری مثلا دانشگاهی ، فنی حرفه ای و …. مهم می باشد حتما هنگام انعقاد قرارداد آن را درخواست ،با دقت مشاهده نمایید و با مدرک شناسایی مدرس تطبیق دهید.

توجه نمایید حتما در موضوع قرارداد خود به جزئیات شرح دهید که چه میزان و از چه منابعی  به چه طریق آموزش صورت بپذیرد اگر سرفصل خاصی مدنظرتان هست حتما به مدرس در هنگام انعقاد قرارداد اطلاع دهید یا اگر نوع خاصی از تدریس در آموزشگاه خود عرف هست آن را  در قراداد بیاورید.

درباره قرارداد کار استخدام مدرس

مبلغ قرارداد را تصریح کنید اینکه ملاک و معیار شما برای محاسبه به چه صورت است و نحوه پرداخت زمان پرداخت را نیز در قرارداد استخدام مدرس شرح دهید.

شیوه حضور یا عدم حضور در مجموعه خود را برای مدرس تصریح کنید برای مثال شما خواستار تدریس مجازی در محلی خارج از مجموعه خود یا در محل مجموعه خود یا تلفیقی از تدریس مجازی غیر مجازی هستید ، میزان ساعت حضور در هفته و سایر موارد را به جزئیات بیاورید.

یکی از مهم ترین قسمت های قرارداد نوع آن هست که تاکیید میگردد حتما در قرارداد درج شود وگرنه کارگر دائم شما محسوب می‌گردند و در مجموع بهتر است برای سنجش مدرس خود با وی قرارداد موقت تا هر زمان که مدنظرتان است، منعقد شود تا در این دوران میزان توانایی وی را نیز مورد محک قراردهید .

توجه نمایید باتوجه به اینکه قرارداد شما مشمول قانون کار می‌شود باید تکاليف و وظایف قانونی که در قانون کار تصریح شده انجام دهید وگرنه مشمول جرائم و هزینه های سنگین می شوید.

توصیه می‌کنیم برای پوشش تمام ریسک خود هنگام انعقاد قرارداد با یک وکیل متخصص حقوق کار و همچنین حقوق قرارداد مشورت نمایید.

البته ما برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد کار استخدام مدرس را آورده ایم.

نمونه نمونه قرارداد کار

نمونه قرارداد استخدام نگهبان

نمونه قرارداد اعطای نمایندگی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند