نمونه قرارداد طراحی سایت

نمونه قرارداد طراحی وب سایت

نمونه قرارداد طراحی سایت

برای راحتی همراهان گرامی فایل قرارداد طراحی وب سایت، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  مفاد دیگری میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد طراحی وب سایت

امروزه به جهت اینکه معرفی خدمات و محصولات شیوه نوین پیدا نموده است و اکثر افراد برای خرید کالا و خدمات به اینترنت مراجعه می‌کنند و در واقع دایره انتخاب خود را در محیط اینترنت قرارمی دهند پس اکثر کسب و کارها خود را نیازمند این می‌بینند که با داشتن وب سایتی به معرفی محصولات یا خدمات خود بپردازند.

همانطور که میدانید برای اینکه وب سایتتان به صورت اصولی و صحیح شکل بگیرد و از لحاظ فنی بدون ایراد باشد باید یک فرد متخصص را از ابتدا برای طراحی و راه اندازی سایت مجموعه انتخاب نمایید. برای مثال در تمام همکاری ها اولین قدم داشتن یک قرارداد صریح و شفاف است که در آن تمامی مواردی که از طراح وی سایت انتظار دارید باید در آن درج نمایید.

در ابتدا قرارداد باید مشخصات طرفین قرارداد به طور صحیح آورده شود و اگر از متخصص انتظار دارید که مدرک تخصصی خاصی داشته باشد آن مدرک را با اسناد هویتی وی تطبیق دهید‌.

در موضوع قرارداد تمام مواردی که باید طراح برای شما انجام دهد به صورت جزئی درج نمایید.

در مبلغ قرارداد به طور دقیق کل مبلغ قراردادی همچنین نحوه پرداخت آن درج شود بهتر است بر اساس مراحل تکمیل وب سایت پرداختی ها صورت بپذیرد.

قرارداد طراحی وب سایت

همچنین برای این نوع از قرارداد حتما بازده زمانی در نظر بگیرید تا بتوانید در زمان مشخص این پروژه پایان پذیرد.

در شروط قراردادی نیز می‌توانید سایر مواردی که براساس شما حائز اهمیت است را درج نمایید مثل اینکه تمام اقدامات به صورت اصولی باشد از هیچ وب سایت رقیبی کپی صورت نگیرد و در غیر این صورت طراح مسئول جبران خسارت است ، یا پس از اتمام کار تمامی رمز های وب سایت تحویل داده شود، واینکه تمامی اطلاعاتی که در دسترس طراح قرارمیگیرد به عنوان امانت در دسترس وی می باشد.

باتوجه به این که وب سایت یک بخش مهمی از مجموعه شما در این دوران می باشد به شما توصیه میگردد برای تنطیم آن با یک وکیل متخصص امور قراراداد مشورت نمایید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد طراحی وب سایت آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام طراح

نمونه قرارداد خدمات رایانه

نمونه قرارداد استخدام گرافیست

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند