نمونه قرارداد مشاوره کیفیت مواد

نمونه قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت مواد

قرارداد مشاوره کیفیت مواد

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت مواد، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . در صورتیکه قرارداد شما دارای  شرایط و مفاد مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت مواد

امروزه‌ با توجه به تنوع محصولات در بازار، رقابت در کیفیت یک عامل اساسی در موفقیت هر محصول است. برای تضمین کیفیت محصولات کارفرمایان اغلب به دنبال مشاوره متخصص مهندسی کیفیت هستند. قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت بین یک کارفرما و یک مشاور مهندسی کیفیت منعقد می شود.

در خصوص طرفین قرارداد مشخصات کامل طرفین قرارداد باید درج شود اگر تخصص و مدرک خاصی از مشاور می‌خواهید ،هنگام انعقاد قرارداد آن را درخواست و با اوراق هویتی مشاور تطبیق دهید و کپی از آن را ضمیمه قرارداد نمایید.

در موضوع قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت مواد، وظایف خاصی را که باید مشاور انجام بدهد را مشخص نمایید ، مثل نوع موادی که باید بررسی شوند، روش هایی که برای ارزیابی کیفیت آنها استفاده شود، نتایج مورد انتظاری که از مشاوره می رود و …. در واقع باید دامنه کار مشاور به صورت دقیق و روشن در قرارداد ذکر شود تا هرگونه سوءتفاهم یا اختلاف نظر آتی جلوگیری شود.
در قسمت مبلغ قرارداد باید قیمت نهایی و نحوه پرداخت یعنی شرایط پرداخت، شامل برنامه زمانبندی و روش پرداخت تعیین شود .

قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت مواد

بهتر است در این قرارداد  زمان مشخص نمایید تا شما به عنوان کارفرما بتوانید در آن یازده تخصص مشاور را محک بزنید.
شما میتوانید در قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت شرطی تحت عنوان حقظ اسرار محرمانه یا عدم افشاء اطلاعات که حفاظت از اطلاعات محرمانه ، فرمول های موجود، و تمامی اطلاعاتی که برای کارفرما مهم باشد را درج نمود و برای افشا اطلاعات ضمانت اجرا در نظر بگیرید.

با توجه به اینکه بسته به نوع حرفه و فعالیت شما ممکن است نکات مربوط به این قرارداد  باشد ما به شما توصیه می‌کنیم از یک وکیل متخصص امور قرارداد در تنظیم قراردادتان کمک بگیرید.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد مشاوره مهندسی کیفیت مواد را آورده ایم.

نمونه قرارداد استخدام مشاور حقوقی

نمونه قرارداد اعطای نمایندگی

نمونه قرارداد استخدام فروشنده مواد غذایی

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند