نمونه قرارداد پیمانکاری عمومی فرم خام

نمونه قرارداد پیمانکاری به صورت عمومی

نمونه قرارداد پیمانکاری عمومی

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمانکاری به صورت عمومی، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . چنانچه قرارداد شما دارای  شرایط و نکات مهمی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری به صورت عمومی

قرارداد پیمانکاری اصولا برای اموری که به صورت پروژه ای و محدود است استفاده میشود که در اکثر زمینه و حرفه ها نیز  میتوان این قرارداد را منعقد نمایید ، در قرارداد پیمانکاری شما به عنوان کارفرما انجام یک کاری را به پیمانکار محول می نمایید ودیگر مسئولیت قانونی در قبال کارگران مشغول در آن پروژه ندارید برای مثال پیمانکار موظف به بیمه نمودن ، پرداخت حقوق، پرداخت سنوات ، تهیه وسایل ایمنی کار و… برای کارگران می باشد .

در قرارداد پیمانکاری شما می‌توانید به عنوان کارفرما در قرارداد شرط نمایید که انجام تمامی امور باید تحت نظارت شخصی که مورد تایید شما می باشد صورت بپذیرد.

در قرارداد پیمانکاری میتوانید بسته به نوع قراداد الزاماتی را برای کارفرما و پیمانکار درج نمایید، همچنین در موضوع قرارداد پیمانکاری باید به صورت دقیق  و کامل تمام مواردی که مدنظرتان هست درج شود تا از اختلافات آتی جلوگیری نمائید.

برای انجام صحیح و به موقع قرارداد ، شما به عنوان کارفرما میتوانید در قراردادتان ضمانت اجرا متناسب قراردهید برای مثال یک زمان مشخص یک ماهه را برای انجام قرارداد مشخص نمایید و به ازای هر روز دیرکرد مبلغی را بابت خسارت درج نمایید.

فرم خام قرارداد پیمانکاری به صورت عمومی

اگر اطلاعاتی که در دسترس پیمانکار قرارمی دهید حاوی مطالب محرمانه و مهمی برای شما می باشد که میخواهید کسی از آن مطالب مطلع نشود بهتر است که در قرارداد یک شرط تحت عنوان محرمانگی اطلاعات درج نمایید و در آن تصریح نمایید که اطلاعات در دسترس پیمانکار نباید منتشر شود و در صورت انتشار علاوه بر جبران خسارت مبلغ …. ریال بابت ضمانت اجرا باید پرداخت نماید.

همچنین اگر مدرک و تخصص خاصی از پیمانکار مدنطرتان می باشد این شرط را در قرارداد تصریح نمایید و از او بخواهید مدرک خویش را به شما ارائه نمایید تا تصویری از آن را ضمیمه قرارداد نمایید.

باتوجه به اینکه بسته به نوع موضوع قرارداد، شرایط و خواست شما از قرارداد متفاوت است ما به شما توصیه می‌کنیم برای انعقاد قرارداد پیمانکاری با یک وکیل متخصص امور قراداد مشورت نمایید تا ریسکهای احتمالی در دعاوی عمومی شما را کاهش دهد.

 البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری عمومی(فرمت خام- نمونه دوم) را برایتان آورده ایم.

نونه قرارداد پیمانکاری تخریب ساختمان

نمونه قرارداد کار عمومی

نمونه قرارداد پیمانکاری خدمات

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند