قرارداد پیمانکاری لوله کشی گاز

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی گاز

قرارداد لوله کشی گاز

برای راحتی همراهان گرامی فایل نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی گاز، توسط تیم تنظیم قرارداد موسسه حقوقی اترس در فرمت ورد تهیه و برای دانلود در اختیار شما عزیزان  قرار گرفته است . از آنجایی که این قرارداد دارای اهمیت بالایی میباشد ، توصیه میگردد 

با تیم متخصص تنظیم قرارداد موسسه اترس در تماس باشید.

درباره قرارداد پیمانکاری لوله کشی گاز،

اصولا تمامی ساختمان ها که ساخته می‌شوند قبل از تکمیل داخل واحد ها نیاز مند لوله کشی گاز می باشند یا در خیلی از بازسازی یا نوسازی ها اقدام به تعویض لوله کشی گاز می کنند در این شرایط کارفرما اصولا برای اینکه به صورت حرفه ای این اقدام را انجام دهد یک قرارداد پیمانکاری لوله کشی گاز با شخص متخصص این امر منعقد می نمایید تا کار لوله کشی گاز را به بهترین شکل انجام دهد.

دقت نمایید که لوله کشی گاز یکی از امور حساس و دارای آثار زیاد می باشد که مستقیم با جان و مال افراد در ارتباط است پس باید به بهترین شکل صورت بپذیرد.

در موضوع قرارداد به صورت دقیق محلی که باید لوله کشی شود را درج نمایید همچنین تمام اموری که از پیمانکار انتظار دارید مثل خرید ،حمل، نصب ، تست ،رنگ آمیزی لوله همچنین اگر جنس یا برند خاصی از لوله گاز مدنظرتان است حتما در قرارداد ذکر نمایید.

هزینه انجام این پروژه را به شکل مورد توافق ذکر کنید مثلا به ازای هر مترمربع … ریال یا بابت هر طبقه … ریال می باشد که بهتر است با پیشرفت هر مرحله یک بخشی از مبلغ پرداخت شود.

میتوانید در قرارداد شرط نمایید که پس از تایید ناظری که شما به عنوان کارفرما مشخص نمودید انجام لوله کشی صورت گرفته است.

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی گاز

همچنین برای اطمینان بیشتر میتوانید در قرارداد درج کنید پس از تایید آتش نشانی و شهرداری پرداخت قسط آخر صورت می‌پذیرد که باید تمام نکات و مواردی که مدنظر این دو نهاد هست رعایت شود و همچنین جنس مرغوب استفاده شود.

میتوانید در قرارداد تصریح نمایید تهیه وسایل ایمنی و مناسب کارگران برعهده پیمانکار می باشد که باید قبل شروع کار در دسترس کارگران قرار گیرد و  همچنین آموزش نکات ایمنی به آنان صورت پذیرد.

در این نوع از قرارداد پیمانکاری میتوانید زمان مشخصی را در قرارداد تعیین نمایید که در صورت دیرکرد بابت هر روز …. ریال پیمانکار به کارفرما پرداخت نمایید.

با توجه به شرایط و انتظارات شما از نوع قرارداد میتوانید شروط دیگری را نیز در قرارداد پیمانکاری لوله کشی گاز با کمک و مشورت وکیل متخصص امور قرارداد درج کنید که باعث کاهش ريسک های احتمالی شما شود.

البته برای آشنایی شما با این نوع از قرارداد نمونه قرارداد پیمانکاری گاز را آورده ایم.

نمونه قرارداد تعمیر تاسیسات ساختمان

نمونه قرارداد چاپ کتاب

نمونه قرارداد پیمانکاری لوله کشی آب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند