وکالت حقوقی ایرانیان خارج از کشور

وکالت حقوقی ایرانیان خارج از کشور :. ما در موسسه حقوقی اترس  به عنوان یک موسسه حقوقی مجاز خدمات ویژه ای برای هموطنان مقیم خارج کشور داریم و خدماتی چون مشاوره ، تنظیم قراردادها و نظارت بر انعقاد آن ،طرح و یا دفاع از دعاوی قضایی ،راستی آزمایی ادعاهای حقوقی و بررسی پرونده های مربوط به ممنوع الخروج ارائه میدهد . 

با توجه به ریسک هایی که شما در خارج از کشور برای دریافت خدمات در کشور دارید ، توصیه می کنیم ، مقاله حاضر را به دقت بخوانید و بتوانید انتخاب بهتر و کم ریسک تری داشته باشید.

در جامعه امروزی با توجه به تنوع قوانین و تخصصی تر شدن حوزه ها ضرورت استفاده از وکیل تخصصی ، امری ضروری است .

 

هموطن های عزیز خارج از کشور میتوانند از طریق واتس اپ ، اسکایپ  و تلگرام خط شماره

 

۰۰۹۸۹۲۰۱۳۰۴۸۰۰

 

 از مشاوره حقوقی و سایر خدمات حقوقی برای ایرانیان خارج از کشور استفاده نمائید

همچنین برای برای برآورد هزینه های خود می توانید به

تعرفه های خدمات حقوقی موسسه اترس

مراجعه کنید  و از خدمات تخصصی بهره مند شوید. 

خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور

نقش وکیل متعد برای ایرانیان خارج از کشور که برای حضور در داخل کشور محدودیت ها و یا ممنوعیت هایی دارند ، اهمیت بیشتری دارد.

ممکن است شما به عنوان شخصی که در کشور حضور ندارید ، بخواهید مطلع باشید که پرونده ای علیه شما مطرح شده است و یا نه و اگر طرح شده است در چه وضعیتی است .

آیا ممنوع الخروج هستید و به محض ورود امکان خروج از کشور ندارید و آیا دستور جلب شما به فرودگاه اعلام شده است و به محض ورود بازداشت می شویدو یا خیر؟

اینها برخی از دغدغه های ایرانیان خارج از کشور است که می توانند به واسطه خدمات حقوقی از طریق یک وکیل خوب تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

برای انتخاب وکیل و اعطای وکالت به وکلای دادگستری نیاز به حضور در ایران نیست . افراد مقیم خارج از کشور می توانند از طریق خدمات از راه دور وزارت امور خارجه ایران و سامانه میخک از خارج از کشور به وکیل خود ، نمایندگی برای انجام اقدامات حقوقی و قضایی بدهند.

طبیعتا با توجه به انتخاب از راه دور وکیل ، دریافت خدمات حقوقی از موسسات حقوقی  معتبر دارای مجوز کانون وکلا مانند اترس ، می تواند تا حد زیادی ریسک های هموطنان ما را در این موضوع کاهش دهد .

خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور

وکیل ایرانیان خارج از کشور ، چه کمکی می تواند بکند ؟

نظارت بر کلیه معاملات و قراردادها :

ایرانیان مقیم خارج از ایران ممکن است اموال و دارایی در ایران را داشته باشد که در رابطه با آن اموال لازم باشد ، معاملات و قراردادهایی  از جمله وکالت دفترخانه ای منعقد شود . تنظیم و نظارت بر قراردادها ریسک های قانونی شما را کاهش دهد .

پاسخگویی به دعاوی و شکایات مطرح شده :

ممکن است افرادی از عدم حضور شما در کشور سوءاستفاده کنند و علیه شما پروند هایی را طرح کنند .

گاهی هدف این افراد ، تصاحب اموال شماست و گاهی انگیزه آنها صرفا این است که با دعواهای کیفری واهی مانع حضور شما در کشور شوند و بتوانند سوءاستفاده های احتمالی را پیش ببرند.

وکیل ایرانیان خارج از کشور میتواند ، به وکالت از شما در مراجع قانونی حاضر شده و از حقوق شما دفاع کند .

تجربه نشان داده است ، اگر افراد سودجو مطلع باشند که ایرانیان خارج از کشور ، وکیل ثابت فعال در تهران دارند و به محض طرح پرونده قضایی  ، وارد عمل شده و دفاعیات لازم را انجام میدهد ،این امر موجب پیش گیری از طرح پرونده های واهی می شود چرا که با حضور وکیل دادگستری ،افراد سودجو به اهداف خود از شروع پرونده نمی رسند .

راستی آزمایی ادعا ها : 

وقتی شخصی خارج از کشور حضور دارد ، طبیعتا به دلیل فاصله مکانی و دیگر محدودیت ها و موانع ، امکان صحت سنجی ادعاهایی که مطرح می شود را ندارد. مثلا گفته می شود ، فلان شخص فوت شده است یا فلان ملک این قیمت را دارد و فلان دعوا طرح شده است و یا برای این ملک مشتری مراجعه نکرده است و غیره .

یکی از خدمات حقوقی به ایرانی های ساکن بیرون از کشور این است که وکیل پایه یک دادگستری با حضور در جلسات ، مراجعه به دادگاه ها و استعلام های لازم می تواند میزان اعتبار ادعاهای مطرح شده را بسنجد و شما را در تصمیم گیری صحیح تر کمک کند .

وکیل ایرانیان خارج از کشور و مشاوره حقوقی

بررسی پرونده های طرح شده و وضعیت ممنوع الخروجی

برخی از  مخاطبین اترس ، که مقیم اروپا ، آمریکا و کانادا هستند ، بعضا دغدغه ممنوع الخروجی دارند . به معنی که به محض ورود به ایران به دلیل پرونده قضائی و دستور ممنوع الخروجی ، پاسپورت ایشان ضبط و اجازه خروج نداشته باشند .

وکلای متخصص امور حقوقی  می توانند با بررسی پرونده های دعاوی حقوقی و کیفری شما و دستورات آن پرونده ها و حسب مورد مراجعه به مراجع قانونی ، وضعیت ممنوع الخروجی را بررسی کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین به ایرانیان خارج از کشور

شخصی که خارج از ایران اقامت دارد و برای مسائل حقوقی و قانونی ایران ، نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشد ، می بایست با وکلای پایه یک دادگستری ایران ، مشورت کند .

طرح یک موضوع و بررسی ابعاد قانونی و قضایی ، مستلزم مشورت حقوقی است. یکی از خدمات وکلای مورد وثوق دادگستری برای ایرانی های خارج از کشور ، مشاوره آنلاین از طریق راههای ارتباطی مانند واتس اپ و اسکایپ می باشد.

وکالت ایرانیان خارج از کشور توسط موسسه حقوقی مجاز

خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور توسط موسسه حقوقی مجاز

چرا برای پیدا کردن وکیل برای ایرانیان خارج از کشور ، انتخاب یک موسسه حقوقی مجاز بهترین گزینه است ؟

ایرانیان خارج از کشور برای انتخاب وکیل ، معمولا از دو راه اقدام میکنند :

مراجعه به یک موسسه حقوقی مجاز :

 

با توجه به اینکه تجربه سابق افراد از خدمات حقوقی سابق ، محدود است ، کمک گرفتن از یک موسسه حقوقی مجاز راهی کم ریسک است . در مقاله موسسه حقوقی مجاز چیست ؟ توضیح دادیم که موسسه حقوقی می بایست علاوه بر ثبت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ، از کانون وکلای دادگستری هم مجوز دریافت کرده باشد

معرفی از طریق آشنایان که تجربه خوبی از وکلای قبلی دارند :

 

یک راه کم ریسک این است که از شخصی که قبلا یک وکیل داشته است و از او راضی بوده است ، بخواهیم تا وکیل خوب خود را به ما معرفی کند .

 

نکته مهم این نوع انتخاب وکیل این است که معرفی کننده شخصا ، از وکیلی که معرفی می کند خدمات حقوقی دریافت کرده باشد .

کانون وکلای دادگستری با احراز صلاحیت ها و شایستگی ها به موسسات حقوقی مجوز فعالیت میدهد و بر عملکرد موسسات مجاز نظارت جدی دارد. اسامی موسسات مجاز تهران در سایت کانون وکلای دادگستری است.

به خاطر اینکه کانون وکلای دادگستری ، توانمندی و شایستگی موسسات حقوقی مجاز را شناسایی کرده است و این نظارت ها را دارد ، طبیعتا برای انتخاب وکیل متخصص در شهر تهران ، گزینه ای مطمئن تری هستند .

 

وکالت و خدمات حقوقی موسسه اترس به ایرانیان خارج کشور

موسسه حقوقی اترس ، با دارا بودن دپارتمان ها و بخش های تخصصی و وکلای با تجربه در حوزه های مختلف ، آماده ارائه خدمات حقوقی و وکالت به ایرانیان خارج از کشور هست .

بهترین وکیل ملکی متخصص

وکیل ملکی

فرم ثبت درخواست تماس با وکیل ملکی تماس با وکیل ملکی موسسه حقوقی اترس وکیل ملکی و حوزه کاری او