مشاوره حقوقی برای ایرانیان خارج کشور

مشاوره حقوقی ایرانیان خارج از کشور

تماس برای مشاوره حقوقی هم وطن های خارج از ایران

مشاوره حقوقی ایرانیان خارج از کشور از طریق شماره واتساپ اعلامی توسط وکیل پایه یک دادگستری به هموطن های عزیز ارایه میشود

قوانین و مقررات هر کشوری تنها در مرزهای آن کشور است که برای افراد لازم الاجراست و باید از آن پیروی نمایند. اما این مسئله در خصوص قوانینی مطرح میشود که از سوی قانونگذار برای درون مرزی بودن آنها تصریح شده باشد.

برخی قوانین نیز وجود دارند که برای پیروی و رعایت آنها داشتن تابعیت آن کشور کفایت میکند. برای مثال در مسائلی مانند امور خانواده یا تقسیم ارث، ایرانیان در هر کجای دنیا که باشند باید بر اساس قانون کشور ایران اقدام نمایند.

پس یکی از راههایی که ممکن است ایرانیان خارج از کشور نیاز به مشاوره حقوقی داشته باشند به دلیل پیروی از همین قوانین است.

دیگر مسائلی که ممکن است این افراد را نیازمند به مشاوره حقوقی از وکیل در ایران نماید اموال و اموری هست که حتی در صورت عدم حضور آنها در ایران باقی مانده است.

برای مدیریت این اموال یا انجام امور اداری در ایران لازم است که با یک متخصص مشورت کرده و در صورت نیاز انجام این اقدامات را به وی بسپاریم. در هر دو صورتی که شرح داده شد، وکیل  ایرانیان خارج از کشور میباشند که میتوانند با راهنمایی های خود گره از مشکلات شما باز کنند.

تماس آنلاین برای مشاوره حقوقی ایرانیان خارج

مشورت با وکیل در خصوص امور خانوادگی ایرانیان در خارج از کشور

همانطور که پیش تر به شما گفتیم در خصوص حقوق خانواده در هر زمینه ای که باشد ایرانیان در هر جای دنیا، موظف به رعایت قوانین این کشور هستند.

مشورت با یک وکیل خانواده تنها مختص به زوجین و در نتیجه عقد نکاح نمیباشد و مسائل دیگری نیز وجود دارد که زیر مجموعه ی این عنوان قرار میگیرند اما هنوز هم بیشترین تعداد دعاوی خانواده به امور طلاق و مهریه مربوط میشود.

از آنجایی که خانواده مهمترین نهاد اجتماعی میباشد، حقوق خانواده نیز از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و همچنین دارای جزئیات بسیاری میباشد.

به همین دلیل وکلا در این زمینه به صورت تخصصی در یکی از رشته های حقوقی خانواده فعالیت میکنند. شما برای انجام امور طلاق خود نیازمند این هستید که با یک وکیلی که مسلط به امور طلاق است مشورت نمایید تا با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته خود دست یابید.

مزیتی دیگری که این مشورت برای شما دارد این است که میتوانید سوالات خود در خصوص حضانت فرزندانتان که به نوعی تمام دست آورد شما در زندگی مشترک میباشد را از وکیل مربوطه بپرسید و برای گرفتن حضانت، اقدامات لازم را انجام دهید.

اهمیت مشاوره با وکلای موسسه اترس

وکلای زیادی در این کشور هستند که ممکن است به ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی میکنند خدمات حقوقی ارائه کنند. شاید برای شما سوال باشد که چرا باید میان این همه وکیل، خدمات حقوقی خود را از وکلای اترس دریافت نمایید؟

مزیتی که موسسه اترس نسبت به باقی موسسات حقوقی دارد این است که دارای مجوز از کانون وکلای دادگستری مرکز میباشد که این جواز، تضمین کننده کیفیت خدمات حقوقی به ایرانیان خارج از کشور این مجموعه میباشد.

این مرکز صلاحیت اخلاقی و دانش حقوقی وکلای این مجموعه را مورد بررسی قرارداده است که شما به راحتی بتوانید با اطمینان خاطر خدمات حقوقی دریافت نمایید.

دیگر ویژگی موسسه اترس این است که دارای جلسات مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین میباشد که شما در هر کشوری که حضور دارید میتوانید به صورتی تلفنی یا آنلاین مستقیما با وکیل متخصص حوزه مسائل خود در ارتباط باشید و سوالات خود را از وی بپرسید.

مشاوره با وکیل ملکی در ایران

یکی از مشکلات عدیده ای که ایرانیانی که در خارج از کشور مقیم شده اند با آن مواجه میشوند مسئله املاک آنهاست.

برای مدیرت املاک خود در کشور ایران ممکن است که با چالش های زیادی روبرو باشید. یکی از این چالش ها برای فروش و اجاره ی املاک است.

یکی از راه هایی که برای پیشگیری از بروز مشکلات پیشنهاد میشود این است که برای تنظیم قراردادهای خود پیش از امضای آن که سبب تعهد شما میشود، با یک وکیل ملکی خوب برای تنظیم بندهای مختلف آن مشورت نمایید تا در نتیجه امضای آن قرارداد متعهد به انجام اعمالی نشوید که به ضرر شما باشد یا از انجام آن ناتوان باشید.

این مسئله به شما کمک میکند که در مسیری که ممکن است وقت و هزینه زیادی از شما به هدر دهد وارد نشوید و حقوق و منافع خود را در معرض تضییع قرار ندهید.

هزینه وکیل مشاوره حقوقی ایرانیان خارج از کشور

مشاوره حقوقی کیفری با وکیل متخصص در ایران

ممکن است به دلیل گذشته ای که در کشور ایران داشته اید شکایاتی در مراجع کیفری علیه شما مطرح شده باشد که در نتیجه آن مشکلات متعددی برای خود یا خانواده شما در ایران پیش بیاید یا در نتیجه این شکایات ورود و خروج شما از کشور دچار مشکل شود.

شاید هم این مسئله دستآویزی برای اشخاصی باشد که با سوء نیت به دنبال دردسر سازی برای شما هستند.

شما میتوانید با راهنمایی گرفتن از یک وکیل کیفری مسلط به قوانین و مقررات این حوزه در همان ابتدا مشکلاتی که ممکن است برای شما بروز و ظهور پیدا کند را شناسایی کنید با انجام اقداماتی پیش از اینکه ممنوعیتی برای شما به وجود بیاید از بروز آن جلوگیری نمایید.

هزینه مشاوره حقوقی برای ایرانیان خارج از ایران

حال با توجه به مسئله ای که برای شما پیش آمده است شما میتوانید مشکل حقوقی خود را با وکلای پایه یک اترس در میان بگذارید تا برای حل آن به چاره ای بیاندیشند.

شما میتوانید با با راه های ارتباطی مختلف با ما در ارتباط باشید و جلسات خود را به صورت آنلاین و تلفنی برگزار نمایید.

هزینه جلسه مشاوره آنلاین تصویری با وکیل متخصص در ایران به مدت ۶۰ دقیقه به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان میباشد و جلسه مشاوره حقوقی تلفنی به مدت ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان میباشد. برای راهنمایی از دریافت این خدمات میتوانید با راه های مختلفی که ما پیش بینی کرده ایم با ما در تماس باشید.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تصویری/ ۶۰ دقیقه ۷۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای ایرانیان خارج از کشور

هموطن های گرامی از طریق شماره واتساپ ۹۸۹۲۰۱۳۰۴۸۰۰+ میتوانید برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری در موسسه اترس هماهنگی های لازم را انجام بفرمایید

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی در زمان بروز مشکلات راهنمایی های یک متخصص میتواند از حجم مشکلاتی که در آن گرفتار شده اید بکاهد و برای خروج از آن چاره های مختلفی پیشنهاد دهد.

وکیل تهران و نکات حقوقی

وکیل تهران

وکیل تهران : در کشور ما مانند بیشتر کشورها، صلاحیت وکلای دادگستری سرزمینی است . یعنی شخصی که پروانه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند