وکیل اتباع خارجی در ایران

وکیل اتباع خارجی

تماس با وکیل اتباع خارجی در ایران

وکیل اتباع خارجی در موسسه حقوقی اترس ، وکیل پایه یک دادگستری  میباشد.

با توجه به اینکه روز به روز به تعداد اتباع کشورهایی نظیر افغانستان، عراق، روسیه، پاکستان و … افزوده میشود و این افراد در کشور ایران ممکن است برای حل مشکلات خود نیاز به راهنمایی و کمک گرفتن از وکیل داشته باشند.

به همین دلیل تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری فعالیت خود را در این حوزه متمرکز کردند تا به این دسته از متقاضیان خدمات حقوقی ارائه دهند.

وکیل در این حوزه باید بیشتر در حوزه احوال شخصیه و قانون مدنی مسلط باید و همچنین نسبت به قوانین و مقررات کشور مبدأ شخص اتباع نیز اشراف داشته باشند زیرا باید مشکلات به وجود آمده برای این اشخاص را به نوعی حل و فصل کرد که نه در کشور خود و نه در کشور ایران با مشکلی موجه شوند.

ویژگی دیگری که در این بین سبب تمایز بین وکلا میشود این است که وکیل به چه میزان نسبت به رویه قضایی آگاهی داشته باشد زیرا این دانش تجربی که وکلا در پرونده های گذشته خود داشته اند سبب دریافتن نکاتی میشود که در هیچ یک از کتب حقوقی نوشته نشده است.

اهمیت استفاده از وکیل برای اتباع کشور های خارجی

شاید برای شما سوال باشد که چه نیازی به وکیل هست در صورتی که خود فرد شخصا میتواند برای امور خود اقدام نماید. در پاسخ به این پرسش باید گفت که به ویژه در پرونده هایی که یکی از طرفین آن اتباع خارجی میباشد باید از وکیل استفاده شود.

به دلیل اینکه قوانین و مقررات هر کشوری بر اساس عرف غالب آن جامعه شکل میگیرد و جا افتادن در آن نیازمند این است که شناختی به مسائل آنها داشته باشیم.

بسیاری از مشکلاتی که افراد در کشوری غیر از کشور خود زندگی میکنند با آن مواجه میشوند به همین دلیل میباشد. دعاوی حقوقی از آن جهت که به طریق اولی مباحث ناشناخته تری نسبت به مسائل اجتماعی میباشد نیازمند یک راهنمای خوب در این زمینه بسیار احساس میشود.

بهترین راهکار برای رفع این نیاز در ارتباط بودن با وکلای دادگستری میباشد. زیرا دانش و تخصص این افراد از مرکز صلاحیت داری مانند کانون وکلای دادگستری مورد تایید قرار گرفته است و میتوان با بررسی سوابق آنها به راحتی بررسی امور خود را به آنها سپرد.

همچنین اگر مسائل به قدری بزرگ و پیچیده نبود میتوان از خدمات مشاوره حقوقی اتباع خارجی ای آنها  بهره مند شد.

وکیل اتباع افغانی

در این سالهای اخیر بیشترین اتباعی که برای زندگی و معیشت به ایران مهاجرت کرده اند افغان ها میباشند. این اشخاص پس از اینکه به ایران آمدند مشغول به کارهای مختلفی شدند. در زمینه این کارها ممکن است به مشکلاتی از قبیل مشکلات مالی، افتتاح حساب بانکی به نام خود، به نام زدن اموال منقول و غیر منقول و… مواجه شوند.

این مسائل از مسائل حیاتی زندگی افراد در یک کشور میباشد. برای مثال افغانی هایی که تابعیت و پاسپورت ایرانی ندارند نمیتوانند اموال اعم از منقول یا غیر منقول را به نام خود کنند.

به همین دلیل ممکن است این اموال را به نام شخص دیگری خریداری نمایند و این شخص به طور کلی مالکیت آنها را زیر سوال برده و بر اموال آنها مسلط گردد.

در این صورت با توجه به اینکه هیچ یک اقدامات این شخص به صورت قانونی انجام نگرفته است هیچ کاری از دستش بر نمی آید.

پس پبش از اینکه دچار چنین مشکلات بزرگی شوید بهتر است که تمام اقدامات خود را با راهنمایی از یک وکیل اتباع افغان به صورت قانونی پیش ببرید.

وکیل اتباع عراقی

وکیل اتباع عراقی وکلایی هستند که در زمینه حقوق بین الملل خصوصی به فعالیت میپردازند.

از آنجایی که اشخاص به چه عناوینی به کشورهای دیگر سفر میکنند میتواند نیاز اشخاص متفاوت باشد. اشخاص زمانی که به یک کشور سفر میکنند میتوانند مهاجرین، آوارگان، پناهنگان و توریست ها باشند.

در میان این چهر دسته دسته توریستها هستند که با مشکلات زیادی از سوی کشور پذیرنده مواجه نمیشوند زیرا معمولا زمان کوتاهی برای سفر آمده و پس از آن به کشور خود یا کشور دیگری سفر میکنند.

اما سه دسته دیگر ممکن است با مشکلات زیادی در کشور مقصد موجه شوند. از آنجایی که بر این افراد قوانین کشور ایران و همچنین به صورت هم زمان قوانین معاهدات مربوط به حقوق بین الملل خصوصی حاکم است نیازمند این است در زمان بروز مشکل شخصی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکند به یاری آنها بیاید.

وکلای موسسه حقوقی اترس که دارای تجربه کار در این زمینه هستند میتواند انتخاب خوبی برای وکیل اتباع عراقی در ایران باشد.

وکیل پایه یک اتباع خارجی در تهران

بهترین وکیل اتباع در تهران

همانطور که بالا اشاره کردیم وکیل این حوزه باید تخصص ویژه ای در زمینه حقوق بین الملل خصوصی باشد.

زیرا این افراد هستند که در کشور ایران و به خصوص در شهر تهران با مشکلات حقوقی مواجه میشوند.

از آنجایی که بیشتر دفاتر وکالت و همچنین موسسات حقوقی در منطقه ۱ و۳ شهر تهران ساکن هستند بهتر است برای انتخاب بهترین وکیل در تهران در این دو منطقه جست و جو نمایید.

موسسه حقوقی مجاز اترس که واقع در محله جردن و منطقه ۳ میباشد با توجه به اینکه مجوز کار از کانون وکلای دادگستری داشته میتواند در زمینه های مختلف از جمله اخذ تابعیت یا انقال سند مالکیت به شما یاری برساند.

شما میتوانید با دپارتمان های حقوقی مختلف اترس در ارتباط باشید و انجام امور حقوقی و کیفری خود را به دست وکلای ما سپرده یا از خدمات مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی و آنلاین  ما  بهره ببرید.

هزینه وکیل برای تبعه خارجی مقیم ایران

با توجه به اینکه دعاوی حقوقی شما در چه زمینه ای میباشد نرخ تعرفه خدمات حقوقی موسسه اترس نیز متفاوت خواهد بود.

این تفاوت قیمت به علت میزان پیچیدگی پرونده های شما میباشد و همچنین میزان هزینه دادرسی که باید پرداخت گردد. در پرونده های ملکی برای اتباع خارجی در ایران مبلغ ۶۷ میلیون تومان و برای دعاوی که خواسته آن مطالبه وجه میباشد ۵۷ میلیون تومان میباشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره هایی که در انتهای صفحه وجود دارد تماس حاصل نمایید.

شماره وکیل در ایران برای اتباع خارجی

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل اتباع محترم خارجی در  حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

به صورت کلی و به عنوان کلام آخر پیشنهاد ما برای شما در صورت داشتن مشکلات حقوقی در کشور ایران این است که وکلای مجرب در زمینه مشکلات خود مراجعه نمایید زیرا تنها این اشخاص هستند که میتوانند به شما در مسیر احقاق حقوق و دفاع از منافعتان یاری برسانند.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند