مشاوره حقوقی بانکی در شهر تهران

مشاوره حقوقی بانکی

موسسه حقوقی اترس مشاوره بانکی

مشاوره حقوقی بانکی در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل متخصص حقوق بانکها که مسلط به قوانین و مقررات و بخشنامه های بانکی است ، انجام میپذیرد.

به طور کلی مشاوره حقوقی خدمتی هست از سوی یک حقوقدان به افرادی که مشکلات حقوقی دارند ارائه میشود و این مشاوره میتواند در زمینه های مختلف و متنوعی باشد. 

مشاوره حقوقی بانکی یکی از زمینه هایی هست که میشود در آن از یک مشاور راهنمایی گرفت تا از افتادن دردام مشکلات غیر قابل پیش بینی برای افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند جلوگیری کرد. برخی بر این باورند که با رفت و آمد هایی که در بانکها داشته اند از این حقوق بصورت کامل مطلع اند اما واقعیت این است که درست است این افراد اطلاعاتی بصورت تجربی در بانکها کسب کرده اند ولی این کل ماجرا نیست.

پیچیدگی هایی که در قوانین و مقررات بانکی و همچنین در آئین نامه هایی که توسط هیئت دولت تصویب میشوند در این حقوق بسیار موثرند و تجزیه و تحلیل کردن این مقررات تنها به وسیله یک متخصص قابل انجام است.

مشاوره حقوقی بانکی در موسسه اترس

مشاورین بانکی موسسه اترس

موسسه حقوقی اترس با توجه به اینکه حتی برای جلسات مشاوره حقوقی خود نیز از وکلای پایه یک دادگستری استفاده میکند مزیتی هست که در موسسات مشابه به ندرت به چشم میخورد.

مزیتی که این مسئله برای شما دارد در ابتدا این است که جلسه مشاوره حقوقی بانکی شما با شخصی برگزار میشود که کیفیت کاری این فرد توسط کانون وکلای دادگستری مورد تایید قرار گرفته است.

دومین مزیتی که میشود به آن اشاره کرد این مسئله است که این وکیل تجربه کار در حوزه دعاوی بانکی داشته است که این نشان از این دارد که علاوه بر دانشی که در کتابهای حقوقی نهفته است، تجربه ای که این شخص در طی چندین سال بدست آورده است میتواند در یک جلسه مشاوره حقوقی بانکی به شما انتقال داده شود تا شما با استفاده از آن بتوانید مشکل بانکی که برای شما پیش آمده است را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن حل کنید.

مشاور حقوقی بانکی تلفنی

امروزه با توجه به ترافیکی که در مناطق مختلف شهر تهران وجود دارد یکی از معضلاتی که ممکن است برای متقاضیان مشاوره حقوقی وجود داشته باشد جلسات حضوری برای دریافت مشاوره است.

همچنین هماهنگ کردن برای جلسات حضوری ممکن است برای همان روز ممکن نباشد، به همین دلیل برخی از افراد با توجه به عجله ای که در برگزاری جلسه خود دارند و همچنین نیاز زیادی به راهنمایی گرفتن از یک متخصص دارند اما به دلیل تعویق افتادن جلسه مشاوره منصرف میشوند و گاها مجبور به تحمل هزینه هایی که ممکن بود با مشورت گرفتن از بین بروند میشوند.

در این شرایط بهترین گزینه ای که انتخاب آن منطقی به نظر میرسد تماس تلفنی برای مشاوره حقوقی است.

با این کار هم برای مشاوره گرفتن هزینه کمتری نسبت به جلسه حضوری پرداخت میکنید و هم در هر زمان و مکانی که باشید میتواند از راهنمایی یک متخصص بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی برای تسهیلات بانکی

یکی از پر تکرار ترین دعاوی بانکی با توجه به آماری که قوه قضائیه اعلام کرده است مربوط به تسهیلات بانکی و ممنوعیت مسدود کردن برخی از تسهیلات بانکی میباشد.

همچنین یکی از بیشترین مشاوره حقوقی بانکی در خصوص دعاوی باطل کردن شرط  مازاد سود بانکی نیز یکی دیگر از مشکلاتی میباشد که افراد در مواجه با قوانین بانکی با آن روبرو میشوند.

این موارد نشان دهنده این است که بیشترین خطر برای اشخاص در حوزه تسهیلات بانکی در کمین است.

به طور معمول اشخاص از دوستان و آشنایانی که از آن تسهیلات استفاده کرده اند مشورت میگیرند و بر این باورند که این کار درست است.

این مشورت گرفتن در زمینه بی فایده نیست اما همانطور که پیش تر گفتیم آمار نشان دهنده این است که خیلی از اشخاصی که از آشنایان خود مشورت گرفتند به مشکل برخوردند.

این به دلیل این است که با توجه به فایده مند بودن این مسئله نباید این موضوع از چشم شما دور بماند که پویایی قوانین و مقررات و تغییر اوضاع اقتصادی در سطح کلان نیاز به تحلیل و بررسی یک وکیل بانکی حرفه ای دارد تا با توجه به شرایط شما انتخاب بهترین راه را به شما پیشنهاد دهد.

مشاوره برای مشکلات ثبتی در قراردادهای بانکی

از آنجایی که قراردادهایی که در بانک به صورت سند عادی با اشخاص امضا میشود در حکم سند رسمی هستند، بانکها میتوانند در مراجع ثبتی اجرائیه هایی را به صورت مستقیم علیه شما بگیرند.

پس شما لازم است پیش از اینکه قراردادی با بانکها امضا کنید با یک وکیلی که متخصص در زمینه قراردادها هست مشورت کنید تا بندهای مختلف قرارداد سبب مشکلات آتی شما نشود.

همچنین اگر مشکلی برای شما در مراجع ثبتی وجود داشت لازم است برای انتخاب مشاور حقوقی خود شخصی را انتخاب کنید که علاوه بر اشراف به قوانین بانکی به مقررات و رویه هایی که در مراجع ثبتی هست نیز اشراف داشته باشد زیرا رویه ای که در مراجع ثبتی در جریان است تفاوتهایی با مراجع قضایی دارد و باید بین آنها تفکیک قائل شد.

هزینه مشاوره حقوقی پرونده های بانکی

هزینه مشاوره حقوقی بانکی چقدر است؟

قراردادهایی که در بانکها منعقد میشود به دلیل اینکه بار مالی زیادی دارند به تبع ریسک زیادی را برای امضا کننده آن به همراه می آورد. پذیرفتن این ریسک ها بدون راهنمایی ممکن است در آینده های نه چندان دور مشکلاتی به بار آورد که گریبان گیر ما باشد.

پس پرداخت هزینه های مشاوره حقوقی بانکی در برابر هزینه هایی که ممکن به ما متحمل شود بسیار ناچیز به نظر میرسند.

شما اگر مشکلاتی در مسائل بانکی دارید که به نظر میتوانید در مدت زمان کوتاهی مسئله خود را بیان کنید و پاسخ آنرا دریافت نمایید با موسسه حقوقی اترس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای دریافت مشاوره حقوقی  راهنمایی کنند تا با حداقل هزینه و کوتاه ترین زمان مشکل شما مرتفع شود. برای اطلاع از هزینه مشاوره حقوقی در موسسه اترس میتوانید به صفحه مربوطه  مراجعه نمایید.

شماره مشاوره حقوقی بانکی

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل متخصص پرونده های بانکی در موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی بانکی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

با توجه به تمام توضیحاتی که باهم ملاحظه کردیم متوجه شدیم که هر قراردادی که میخواهیم در بانکها امضا کنیم نیازمند بررسی از جهات مختلف مالی و حقوقی میباشد. بررسی های مالی که بر عهده خود شخص میباشد اما بررسی های حقوقی نیازمند راهنمایی یک حقوقدان متخصص در امور بانکی و دعاوی بانکی میباشد. پس برای بررسی مشکلات خود به مشاور حقوقی در امور بانکی مراجعه کنید تا بهترین راهکارها را به شما پیشنهاد کنند.

نکات مهم چک ضمانت صیادی

چک ضمانت صیادی

چک ضمانت صیادی : چک از همان ابتدایی که بوجود آمد نقش مهمی در روابط تجاری و معاملات افراد

استرداد لاشه چک چگونه است

استرداد لاشه چک

استرداد لاشه چک  : باتوجه به اهمیتی که چک بعنوان یک سند تجاری در معاملات و روابط اقتصادی افراد

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند