وکیل ابطال قرارداد بانکی در تهران

وکیل ابطال قرارداد بانکی

تماس با وکیل ابطال قراردادهای بانک

وکیل ابطال قرارداد بانکی در موسسه حقوقی اترس ، وکیل پایه یک دادگستری مسلط به تمام قوانین و مقررات بانکی است.

قراردادهای بانکی به دسته ای از قراردادها گفته میشود که با عناوین مختلف بین اشخاص حقیقی یا حقوقی و بانک بسته میشود.  

به تعبیر دیگر هر قراردادی که بانکها یکی از طرفین آن باشند قرارداد بانکی گفته میشود. قراردادهایی که از سوی بانک بسته میشوند ممکن است که به صورت کتبی یا شفاهی باشند اما به دلیل اینکه قراردادهای کتبی بار اثباتی بالاتری نسبت به شفاهی دارند عموما از آنها استفاده میشود.

به طور کلی در همه قراردادها اگر طرفین به تعهدات خود عمل نکنند میتوان ابطال آنرا از دادگاه درخواست کرد و قراردادهای بانکی مستثنی نیستند.

برای اینکه بتوانید وارد تحلیل و تفسیر مفاد قرارداد شوید و به دلایلی ابطال آنرا از دادگاه بخواهید لازم است که از یک وکیل بانکی که متخصص در این زمینه میباشد و همچنین مسلط به تمام قوانین و مقررات بانکی و تجربه کافی در این حوزه باشد کمک و راهنمایی بگیرید.

برای اطلاع از نحوه باطل کردن قراردادهای بانکی و جایگاه وکیل ابطال قرارداد بانکی در آن در ادامه این گفتار با ما همراه باشید.

استخدام وکیل ابطال قرارداد بانکی

در چه صورتی میتوانیم قرارداد بانکی را ابطال کنیم؟

همانطور که خدمت شما گفتیم در قراردادهای بانکی اگر هریک از طرفین به تعهد خود عمل نکن میتوان ابطال آن قرارداد را از دادگاه خواست.

در حقوق قراردادها شروطی وجود دارد به نام شروط عمومی قرارداد ها در ماده ۱۹۰ قانون مدنی پیش بینی شده است که اگر هریک از آنها وجود نداشته باشد آن قرارداد باطل است.

در قراردادهای بانکی مسائلی که از شروط عمومی قراردادها بیشتر مورد توجه میباشد رضایت طرفین و مشروعیت جهت معامله میباشد.

رضایت طرفین در قراردادهای بانکی با امضائی که در انتهای برگه ضمیمه میشود مورد بررسی قرار میگیرد.

حال ایرادی که میشود به این مسئله گرفت مختل بودن رضایت به وسیله اجبار یا اکراه است. در قراردادهای بانکی اگر سود بالایی در آن در نظر گرفته شده باشد مشروعیت جهت معامله که در ماده ۱۹۰ قانون مدنی از آن صحبت کرده است به دلیل ربوی بودن زیر سوال میرود و میتوان ابطال آن عقد را توسط وکیل ابطال قرارداد بانکی از دادگاه با تنظیم دادخواست و اثبات آن در جلسه رسیدگی دریافت کرد. با توجه به این مسئله وکیل متخصص تنظیم  قراردادها میتواند در تشخیص و اثبات این ایرادات به شما کمک کند.

آیا برای ابطال قراردادهای بانکها به کمک وکیل نیاز داریم؟

ما برای بررسی و تجزیه و تحلیل کردن قراردادی قبلا امضا کرده ایم نیاز به دانش حقوقی داریم و همچنین نیاز به تجربه که بتوانیم از جهت های مختلف به آن قرارداد بنگریم.

اینجاست که نیاز به کمک یک وکیل ابطال قرارداد بانکی بروز پیدا میکند. برخی از وکلای پایه یک دادگستری  فعالیت خود را به صورت تخصصی عقودی که بانک یکی از طرفین آن است قرار داده اند.

این دسته از وکلا میتوانند برای ابطال قرارداد بانکی که شما درخواست آنرا دارید به شما کمک کنند و در جلسات رسیدگی پرونده شما حضور پیدا کنند تا از حقوق و منافع شما نهایت دفاع را نمایند.

در برخی از موارد ممکن است که خواسته شما ابطال کل قرارداد نباشد و ابطال بخشی از آنرا بخواهید. یکی از موارد شایع در این زمینه که تعداد زیادی از دعاوی بانکی را تشکیل میدهد دعوای ابطال شرط سود عقود بانکی میباشد. در این صورت وکیل با در کنار هم چیدن ادله و مستندات درخواست ابطال شرط سود بانکی را از دادگاه میخواهد.

ابطال قراردادهای تسهیلاتی بانکها توسط وکیل دادگستری

به علت اینکه بیشتر روابطی که اشخاص با بانکها برقرار میکنند برای دریافت وام و تسهیلات است به طور طبیعی حجم زیادی از دعاوی بانکی را این دسته از قراردادها تشکیل داده اند که ممکن است خواهان این دعاوی بانکها باشند و یا اشخاصی که این تسهیلات را دریافت کرده اند.

قراردادهای تسهیلاتی هم مانند قراردادهای دیگر ممکن است از طریق شرایط عمومی قراردادها دارای ایراد باشد و یا شرایطی که طرفین قرارداد در ضمن آن توافق میکنند.

با همه ی این تفاسیر میتوان ابطال این دسته از عقود هم با ارائه دفاعیات و مستندات به دادگاه تقاضای ابطال آن را داشت.

بانک وکیل ابطال

ابطال اجرائیه بانکی به واسطه وکیل

اجرائیه دستوری است که از طرف سه ارگان قضائی، ثبتی و مالیاتی صادر میشود برای اجرای دستورات مقام قضائی، ثبتی و مالیاتی.

زمانی که شما برای دریافت تسهیلات به بان رجوع میکنید ممکن است که سند اموال منقول(اتومبیل) یا غیر منقول(ملک) خود را به رهن در گروی بانک گذاشته که در این صورت به اصطلاح میگویند سند شما در رهن بانک میباشد.

اگر شما به تعهدات قراردادی خود عمل نکنید کارشناس بانک به دفتر اسناد رسمی که سند خود را در آنجا به رهن گذاشتید مراجعه کرده و در صورت وجود یکسری شرایط درخواست صدور اجرائیه میکند که به این اجرائیه بانکی میگویند.

در این صورت شما میتوانید به کمک یک وکیل ابطال قرارداد بانکی در دادگاه با توجه به شرایطی مانند اینکه مبلغی که در سند آمده جعلی بوده دادخواست ابطال آنرا از دادگاه کرد.

هزینه وکیل برای ابطال قرارداد بانکی

با توجه به اینکه حجم پولی که در قراردادهای بانکی وجود دارد و این پول دچار ریسک های مختلفی میشود حق  الوکاله ای که برای این پرونده ها در نظر گرفته میشود نسبت به مال موضوع پرونده موضوعیت چندانی ندارد.

دفاتر و موسسات حقوقی مختلف در این زمینه به ارائه خدمات حقوقی میپردازند.

موسسه حقوقی اترس نیز با تکمیل کادر حقوقی خود و دعوت از وکلای بانکی که دارای تجربه درخشانی در این زمینه هستند به ارائه خدمات وکالتی در این حوزه میپردازد. هزینه وکالت وکیل ابطال قرارداد بانکی  طبق تعرفه خدمات حقوقی اترس سی و پنج میلیون تومان میباشد که البته با میزان پیچیدگی و مقدار خدمات مورد نیاز شما این هزینه قابل تغییر است.

  • حق الوکاله وکیل ابطال قرارداد بانکی ۳۵ میلیون تومان

شماره وکیل ابطال قراردادهای بانکی

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل متخصص قراردادهای بانکی  در دپارتمان امور حقوق بانکی موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی بانکی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

در کلام آخر پیشنهاد ما به شما این است که اگر دچار مشکلات حقوقی در زمینه قراردادهای بانکی شده اید با شماره تماس هایی که در انتهای صفحه درج شده است تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید تا با راهنمائی همکاران ما بتوانید بهترین راهکار و اقدامات برای دستیابی به نتیجه مطلوب را برگزینید.

نکات مهم چک ضمانت صیادی

چک ضمانت صیادی

چک ضمانت صیادی : چک از همان ابتدایی که بوجود آمد نقش مهمی در روابط تجاری و معاملات افراد

استرداد لاشه چک چگونه است

استرداد لاشه چک

استرداد لاشه چک  : باتوجه به اهمیتی که چک بعنوان یک سند تجاری در معاملات و روابط اقتصادی افراد

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند