مشاوره حقوقی کسب و کار وکیل

مشاوره حقوقی کسب و کار

تماس با مشاوره حقوقی تخصصی کسب و کارها

مشاوره حقوقی کسب و کار در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق کار و مشاغل انجام میپذیرد.

با توجه به میزان جوامع بشری و همچنین پیشرفت نیازهای مردم، به تعداد و تنوع کسب و کارها افزوده شده به نحوی که هر چند روز یکبار خبری درباره شایع شدن کسب و کاری میشنویم که یکی از نیازهای انسان را برطرف میکند. 

به دلیل رشد روزافزون این دسته از کارها و معاملاتی که انجام میدهند ما شاهد دعاوی زیادی به علت های مختلف و متنوع در دستگاه های قضایی هستیم.

به همین علت صاحبان کسب و کار برای تضمین تامین شدن حقوقی و منافع کاری خود در دادگاه به سراغ وکیل متخصص  حقوق کسب و کار است میروند.

اما در برخی موارد ممکن است که اشخاص بنا به دلایلی نتوانند پرونده و حل مشکلات حقوقی خود را به عهده وکیل بسپارند، در اینجا مشاورین حقوقی متخصص حوزه کسب و پیشه هستند که میتوانند با دانش حقوقی و قدرت استدلال مسائل به این افراد راهنمایی دهند.

در ادامه ما میخواهیم به بررسی انواع خدماتی که ممکن است مشاورین حقوقی ارائه دهند که میزان خطرات احتمالی را کاهش میدهد بپردازیم.

مشاوره حقوقی برای شروع کسب و کار

صاحبان کسب و کار باید توجه داشته باشند زمان راه اندازی کارها مهمترین زمان برای استحکام بخشیدن آن است و اگر پایه های قانونی کار خود را هرچه استوارتر بنا نمایند در آینده با مشکلات کمتری روبرو خواهند شد.

لازم است بدانیم برای اینکه کسب و کار ما دارای شخصیت مستقل حقوقی باشد باید نزد اداره ثبت شرکتها با توجه به شرایطی که دارد آنرا به ثبت برسانیم. البته توجه داشته باشید که پیش از ثبت، حتما باید از یک وکیل ثبت شرکت راهنمایی بگیرید زیرا نوع شرکتی که انتخاب میکنید میتواند در تعهدات شما در آینده تاثیر گذار باشد و در جلسه مشاوره حتما درباره نوع مسئولیت شرکتها از وکیل متخصص امور شرکتها سوال نمایید.

یکی از نکاتی که پس از ثبت شرکت برای بازاریابی توجه صاحبان کار را جلب میکند و مشاورین بازاریابی توصیه زیادی برای آن دارند استفاده از یک برند برای محصول یا خدمات است. در این صورت در کنار ثبت شرکت باید به دنبال ثبت برند نیز باشید و حتما از راهنمایی های وکیل ثبت برند بهره ببرید تا از مشکلاتی که ممکن است در آینده رخ دهد جلوگیری نمایید.

مشاوره حقوقی برای کسب و کار ها

مشاوره حقوقی کسب و کار اینترنتی

برخی از کسب و کارها به صورت مجازی راه اندازی میشوند و به صورت حضوری معاملات آنها صورت نمیگیرد.

این دسته از کسب و کارها مشتریان خود را از طریق فضای مجازی در اپلیکیشن های مختلفنی پیدا کرده و با مکالماتی که با آنها دارند با آنها ارتباط میگیرند.

در این بین ممکن است سایت اصلی مدیریت مشتریان این کارها مورد تجاوز توسط مجرمان جرائم رایانه ای قرارگیرد به صورت کلی کسب و کار آنها را مختل کند یا ممکن است به دلایل مختلفی مانند غیرقانونی بودن و … توسط رقبا در دادگاه مورد شکایت قرار گیرد.

در این زمان راهنمایی های هوشمندانه یک وکیل کسب و کارهای اینترنتی که هم دانش لازم در این زمینه را دارد و همچنین با موارد مشابه ای برخورد داشته است میتواند به رهایی شما از این دسته از مشکلات به شما کمک کند .

مشاوره حقوقی برای کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها)

تعداد زیادی از کارآفرینان معتقدند که مشاوره حقوقی حتما باید زمانی صورت بگیرد که با یک چالش حقوقی روبرو شده اید.

در صورتی که درست است که در زمان بروز مشکل باید از مشاوره حقوقی استفاده کرد اما استفاده از آن پیش از بروز مشکل میتواند بسیاری از هزینه های مادی و معنوی را که یکی از آنها هزینه های دادرسی و همچنین از کار افتادن کسب و کار میباشد.

یکی از خدمات مشاوره حقوقی استارتاپ ها میتوان به نشان دادن ساده ترین راه ها برای دریافت مجوزهای قانونی لازم اشاره کرد.

دیگر خدمت حقوقی در این زمینه میتواند راهنمایی برای تنظیم قرارداد محرمانگی در زمان استخدام کارمندان و یا در زمان همکاری با شخص دیگری باشد که در این صورت این اشخاص نباید نکات و رازهایی که از کسب و کار شما ضمن همکاری بدست آورده اند را برای دیگری فاش کنند یا در امور خود از آن استفاده نمایند.

مشاوره حقوقی چه کمکی به کسب و کار ما میکند؟

مشاوره حقوقی توسط وکیل متخصص همانطور که در تیتر های بالا گفته شد میتواند حجم زیادی از پیچیدگی مشکلات حقوقی که با آن مواجه شده اید و حتی چالش هایی که ممکن است در آینده با آن روبرو شوید را کاهش دهد.

همچنین میتواند آگاهی شما را نسبت به قوانین حوزه کاری خودتان افزایش دهد. اهمیت این آگاهی زمانی مشخص میشود که در هنگام رقابت با رقبای خود با دانستن نکات ریز قانونی از آنها پیشی میگیرید و دقیقا در زمانی که آنها با چالشهای بزرگ روبرو شده اند شما به ساده ترین راه ممکن به فعالیت خود ادامه میدهید.

یکی دیگر از چالشهایی که ممکن است تهدید کننده کسب و کارها باشد مشکلات مالیاتی هست.

در این صورت یک وکیل مالیاتی خوب میتواند با راهنمایی هایش شما کسب و کار شما را به سمتی که هیچگونه نگرانی برای اینگونه پرداختها نداشته باشید سوق دهد.

کار مشاوره

هزینه مشاوره حقوقی مشاغل

موسسه حقوقی مجاز اترس یکی از موسسات حقوقی شهر تهران میباشد که در زمینه خدمات حقوقی به کسب و کارها به صورت تخصص فعالیت میکند.

جلسات مشاوره حقوقی با توجه به نیاز شما به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین صورت میگیرد.

اگر دارای چندین سوال کوتاه در رابطه با کسب و کار خود هستید پیشنهاد موسسه حقوقی اترس به شما برگزاری جلسه مشاوره به صورت تلفنی به مدت سی دقیقه که هزینه آن به مبلغ ۲۵۰ هزارتومان است میباشد و در این جلسه اگر وکیل متخصص تشخیص به برگزاری جلسات بعدی حال به صورت تلفنی یا حضوری داشتند، هماهنگی آن با شما مراجعین محترم صورت میگیرد.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای مشاغل

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با وکیل متخصص کسب و کار ها در  موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

سخن آخر اینکه اگر به فکر تشکیل کسب و کاری هستید یا اقدامات آنرا انجام داده اید و نیازمند به مشورت از یک وکیل خوب در شهر تهران هستید میتوانید با شماره تماسهایی که در انتهای صفحه درج شده است تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما برای انجام این فرآیند شما را راهنمایی کنند.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند