مشاوره حقوقی ثبت شرکت در ایران

مشاوره حقوقی ثبت شرکت

تماس برای مشاوره حقوقی ثبت شرکت

مشاوره حقوقی ثبت شرکت در موسسه حقوقی اترس توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق شرکتها انجام میپذیرد.

ثبت شرکت یکی از حساس ترین اقداماتی هست که هر فرد با توجه به مقتضیات زندگی، در زمینه کاری خود انجام میدهد. برای این اقدام لازم است که در ابتدا بدانیم که این شرکت چه اقداماتی انجام میدهد و چه آینده ای برای آن متصور است. البته نیاز نیست تمام اقداماتی که ممکن است در آینده در دستور کار شرکت قرار میگیرد در ابتدا و برای ثبت آن مشخص باشد

زیرا ممکن است اهداف هر روزه دستخوش تغییر شوند اما باید یک دید کلی نسبت به آینده آن وجود داشته باشد. ثبت شرکت اولین قدم برای شروع یک تجارت میباشد و برای اینکه کسب و کار یا تجارتی که آغاز میشود در آینده با مشکلات جدی روبرو نشود بهتر است که از ابتدای مسیر و خشت های اولیه آن محکم و استوار گذاشته شود.

همانطور که میدانید شرکتها انواع و اقسام مختلفی دارند که هریک از آنها برای انجام اموری پیش بینی شده است و تعهداتی را بر دوش موسسین آن میگذارد.

از آنجایی که قوانین و مقررات مختلفی در این زمینه حاکم اند بهتر است که پیش از ثبت یک شرکت برای آگاهی از مزیت ها و محدودیت هایی که برای اقدامات آن به وجود خواهد آمد از مشاوره حقوقی شرکتها از یک وکیل متخصص بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی ثبت شرکت کیست؟

اولین سوالی که در این زمینه مطرح میشود این است که مشاوره حقوقی ثبت شرکت کیست و سوالات خود را باید از چه شخصی در این زمینه بپرسیم؟

همانطور که در ابتدای این گفتار اشاره کردیم بهترین راهنما برای ثبت یک شرکت وکیل متخصص این حوزه است. مشاوره حقوقی ثبت شرکت به یک وکیل پایه یک دادگستری گفته میشود که نسبت به تمامی قوانین و مقررات حوزه شرکت ها اشراف کامل داشته و در تجربه کاری خود سابقه ثبت و حل مسائل و مشکلات مختلفی در این زمینه داشته باشد.

تجربه حل مسائل و مشکلات مختلف سبب مجرب شدن وکیل میشود و این امکان را به او میدهد که در ابتدای مسیر که همان ثبت رسمی شرکت میباشد به نکاتی که ممکن است در آینده برای موسسین آن سبب بروز مشکل شود اشاره کند و به نوعی آنها را راهنمایی کند که با کمترین مشکلات ممکن در پیشبرد اهداف خود اقدام کنند.

همچنین وکیل ثبت برند در این زمینه باید نسبت به شرایط و نحوه ثبت برند نیز تسلط داشته باشد زیرا هر شرکتی برای ارائه خدمات یا تولید محصول به صورت تخصصی و بالا بردن مشتریان خود نیاز به تبلیغات دارد که بدون داشتن برند مخصوص خود امکان پذیر نمیباشد.

مشاوره حقوقی برای انتخاب نوع شرکت

یکی از معضلات افراد در هنگام تصمیم گیری برای ثبت، انتخاب نوع شرکت میباشد.

بر اساس قانون تجارت هفت نوع شرکت وجود دارد که عبارتند از:

سهامی(عام و خاص)، با مسئولیت محدود، تضامنی، نسبی، مختلط سهامی، مختلط غیر سهامی و تعاونی. البته در قانون اصلاح مواردی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای کلی سیاستهای اصل چهل و چهارم قانون اساسی دو نوع شرکت جدید به مواردی که پیش تر بیان شد اضافه شده است که آنها شرکت تعاونی سهامی خاص و شرکت تعاونی فراگیر ملی هستند.

با این تفاسیر به صورت کلی افراد برای انتخاب یک شرکت برای ثبت و انجام امور خود از آن طریق دارای ۹ انتخاب هستند. این انتخاب باید با دید باز و با توجه به نوع فعالیتی که قرار است در آینده در دستور کار شرکت قرار بگیرد و نوع مسئولیت سهامداران و موسسین آن صورت بگیرد.

هریک از انواعی که در بالا بیان شد بار حقوقی متفاوتی دارند که برای اطلاع دقیق از آن لازم است که از وکلای متخصص دادگستری مشاوره حقوقی دریافت کنید و فعالیت مدنظر خود را برای وی شرح داده تا ایشان شرکتی را به شما پیشنهاد دهند که بیشتر با اهداف شما سازگار است.

مشاوره حقوقی برای تعیین اساسنامه در شرکت

اساسنامه مهمترین سند یک شرکت میباشدو تعیین اساسنامه یکی از مراحل ابتدایی برای ثبت میباشد.

همه امور مهم در شرکت از قبیل نحوه تعیین مدیر عامل، فعالیت های شرکت، میزان سهام هر یک از سهامداران به تفکیک و … باید در متن اساسنامه ذکر شود و همچنین ذکر همه این موارد باید منطبق بر قانون باشد. اساسنامه به نوعی قانون اساسی حاکم بر تمام اقدامات حقوقی، فنی، مالی و … در شرکت است.

موراد مختلف و متنوعی برای شرکت های مختلفی که در بالا ذکر کردیم به عنوان نمونه اساسنامه ای در سایت ها وجود دارد اما از آنجایی که هر شخصیت حقوقی دارای هویت مخصوص به خود است باید برای هر یک از آنها به صورت تخصصی اساسنامه تنظیم شود.

تنظیم چنین سند مهمی تنها از عهده فردی برمی آید که اولا تجربه کاری در تنظیم آن داشته باشد و دوما دانش حقوقی برای تفسیر هر یک از بندهای ذکر شده در آن داشته باشد. پیشنهاد میشود که اگر شخصا دارای چنین تخصصی نیستید به دلیل اهمیت بالای این موضع از شخص متخصصی راهنمایی بگیرید.

مشاوره حقوقی ثبت شرکت با وکیل

مشاوره حقوقی از موسسه حقوقی مجاز متخصص حقوق شرکت ها

اگر تجربه دریافت مشاوره حقوقی را داشته باشید متوجه میشوید که مشورت با وکیل کار کشته تا چه اندازه میتواند سبب تسریع و تسهیل امور حقوقی گردد.

دپارتمان حقوقی شرکت ها در موسسه اترس حاوی زبده ترین وکلا در این زمینه میباشد که میتوانند با راهنمایی های خود ثبت شرکت که یکی از سخت ترین و حساس ترین کارها میباشد را به یکی از راحت ترین اقدامات تبدیل کند. به راحتی میتوانید با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰ تماس گرفته و از خدمات وکلای اترس استفاده نمایید.

هزینه مشاوره حقوقی ثبت شرکت

هزینه مشاوره حقوقی با توجه به شیوه ارائه آن و همچنین مدت زمان آن متفاوت میباشد. شما میتوانید با توجه به شرایط خود از مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین مجموعه اترس استفاده نمایید. پیشنهاد میشود پیش از برگزاری جلسه به صورت حضوری در ابتدا با یک مشاوره تلفنی ۲۰ دقیقه ای که هزینه آن به مبلغ ۱۸۵ هزارتومان میباشد سوالات کلی خود را از وکیل بپرسید و سپس هماهنگی های لازم برای باقی اقدامات را انجام دهید.

  • مشاوره تلفنی/ ۲۰ دقیقه ۱۸۵ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۳۰ دقیقه ۲۵۰ هزار تومان
  • مشاوره تلفنی/ ۴۰ دقیقه ۳۵۰ هزار تومان
  • مشاوره حضوری / ۶۰ دقیقه ۹۰۰ هزار تومان

شماره مشاوره حقوقی برای ثبت شرکت و موسسه

همراهان گرامی از طریق شماره تلفن های درج شده میتوانید با  وکیل متخصص شرکت ها در دپارتمان امور حقوق شرکتها موسسه حقوقی اترس در ارتباط باشید .

همچنین با تماس با شماره ۹۱۳۰۴۸۰۰-۰۲۱ میتوانید ، برای مشاوره حقوقی ثبت شرکت هماهنگی های لازم را انجام دهید.

 

نتیجه‌گیری :

لازم است که برای آگاهی از نکات مهم ثبت شرکت اگر اطلاعاتی در آن زمینه نداشته باشد از سوی شخص مجرب در این زمینه راهنمایی شوید تا از بروز ضرر و مشکلات حقوقی در آینده جلوگیری کرده و سبب به هدر رفتن منابع مالی و زمانی خود نشوید.

وظایف مجمع عمومی مؤسس

وظایف مجمع عمومی مؤسس

 مجمع عمومی مؤسس چیست  مجمع عمومی مؤسس ،گردهم آیی بنیانگذاران یک شرکت  است که طی شرایط قانونی باید شکل بگیرد

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند